تعمیر یا تعویض دوربین S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) شاید از تعمیرات رایج این موبایل نباشد اما در برخی شرایط الزامی می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

عوامل موثر در خراب شدن دوربین سامسونگ گلکسی S9 پلاس

عوامل مختلفی می‌توانند منجر به خراب شدن دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس شوند، اما در این میان برخی عوامل نسبت به سایر موارد رایج تر هستند. برای مثال وارد شدن ضربه به دستگاه یکی از این دسته عوامل است که در خیلی موارد بنا به دلایل مختلف منجر به بروز اختلال در عملکرد دوربین گوشی می‌شود. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از وارد شدن ضربه یا حتی فشار به گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس خود ممانعت به عمل آورید. آب خوردگی هم می‌تواند یکی از عوامل خراب شدن دوربین گوشی های موبایل باشد اما در گلکسی S9 پلاس به دلیل سبک طراحی ضد آب دستگاه کمتر دیده می‌شود که این امر منجر به خراب شدن دوربین گردد. همچنین چون روی لنز دوربین های این گوشی با شیشه ضد خش پوشانده شده، عموما روی آن ها هم خط و خش ایجاد نمی‌شود. بنابراین برای جلوگیری از خراب شدن دوربین گوشی گلکسی اس 9 پلاس کافیست از وارد شدن ضربه و فشار به بدنه دستگاه جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس

مطمئنا اولین سوالی که بعد از خراب شدن دوربین گوشی Galaxy S9 Plus به ذهنتان می‌رسد مربوط به هزینه تعمیر خواهد بود. هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با هزینه دیگر تعمیرات این گوشی مثل تعویض ال سی دی یا تعمیر برد خیلی زیاد نیست اما این موضوع به معنای مقرون به صرفه یا ارزان قیمت بودن هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس نخواهد بود! ماژول دوربین این گوشی یک ماژول بسیار قدرتمند و پیشرفته است که طبیعتا قیمت بالایی هم دارد. زمانی که قرار باشد لنز دوربین اصلی گوشی تعویض گردد، کار پیچیده‌تر هم می‌شود. در اینگونه شرایط هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس از حالتی که قرار باشد دوربین سلفی دستگاه تعمیر شود بیشتر خواهد بود چون دوربین اصلی گوشی از دو لنز بهره می‌برد. پس هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با هزینه سایر تعمیرات این گوشی زیاد نیست اما در مقایسه با هزینه تعمیر دیگر گوشی های موبایل زیاد خواهد بود. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن دوربین اصلی یا سلفی گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس خود را تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. تعمیر دوربین این گوشی در مرکز موبایل کمک عموما ظرف 5 ساعت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S9 Plus

 

تعمیر دوربین s9 plus سامسونگ

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی موبایل

 

تعمیر دوربین گلکسی S9 Plus در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

خیلی از کاربران تصور می‌کنند که اگر برای تعمیر گوشی های موبایل سامسونگ خود به نمایندگی های رسمی این شرکت مراجعه کنند، نتیجه بهتری از تعمیر دریافت خواهند کرد. این مسئله شاید در برخی شرایط خاص و تا چند سال پیش درست بوده باشد اما به جرئت می‌گوییم که هم اکنون این روند تغییر یافته و نمایندگی های رسمی تعمیر گوشی سامسونگ سرویس تعمیر خیلی عالی را ارائه نمی‌دهند. بنابراین خود را محدود به نمایندگی های سامسونگ نکنید و سعی کنید با تحقیق و بررسی سایر مراکز تعمیر موبایل را هم بشناسید.

البته اگر گلکسی اس 9 پلاس شما گارانتی دارد و دوربین آن بنا به دلایل نامعلوم و خود به خود از کار افتاده یا دچار اختلال شده است، مطمئنا بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی های تعمیرات گوشی سامسونگ خواهد بود چون طبق ضوابط آن ها موظف هستند گوشی شما را به صورت رایگان تعمیر کنند. اما اگـر گارانتی گوشی شما تمام شده توصیه می‌کنیم فکر مراجعه به نمایندگی های سامسونگ را از سر خود بیرون کنید و از سرویس مراکز قابل اعتمادی همچون موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ مورد نیاز است به چندین عامل مختلف وابسته خواهد بود. اولین مسئله اینکه تعمیرکاری که قرار است دوربین گوشی را تعمیر کند چقدر تجربه و سرعت عمل دارد. دوم اینکه دسترسی وی به قطعات گوشی تا چه اندازه امکانپذیر بوده و سریع محقق می‌شود. سومین مسئله هم اینکه وی برای تعمیر گوشی شما از چه ابزارهایی استفاده می‌کند! متاسفانه در اغلب مراکز تعمیر موبایل داخل کشور و حتی خیلی از نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ، تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس تا چند روز طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus جام دهید! کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی های مشتریان از جدیدترین روش ها و ابزارها استفاده می‌کنند و همیشه به قطعات اورجینال گوشی های مختلف همچون Galaxy S9 Plus دسترسی دارند. تمام قطعاتی که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان گرامی مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ضمانت اورجینال و OEM بودن هستند (می توانید برای خرید دوربین اورجینال سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به صورت جداگانه به فروشگاه قطعات موبایل مرکز موبایل کمک مراجعه کنید). البته در شرایط خاص که مشتری تمایل به نصب قطعات ارزان تر در گوشی داشته باشد هم امکان انجام این کار از جانب کارشناسان موبایل کمک وجود دارد. پس اگر به دنبال روشی برای تعمیر سریع دوربین سامسونگ Galaxy S9 Plus خود هستید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دوربین گلکسی S9 Plus را با کمترین قیمت و هزینه در موبایل کمک تعمیر کنید!

اگر دوربین سامسونگ گلکسی S9 Plus شما بنا به هر دلیل دچار مشکل شده می‌توانید تعمیر آن را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کنید و یک تعمیر سریع، بی‌دردسر، با کیفیت و کم هزینه را تجربه نمایید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر دوربین گلکسی اس 9 پلاس شما از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند و قطعات تعویضی کاملا اورجینال را در گوشی نصب خواهند کرد که دارای گارانتی هستند. بدین ترتیب تعمیر دوربین گوشی با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین گلکسی S9 پلاس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ S9 Plus

قطعات سامسونگ S9 Plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ