معرفی و دانلود برنامه Duplicate Files Fixer :حذف فایل تکراری

برنامه Duplicate Files Fixer

برنامه Duplicate Files Fixer با شناسایی و حذف فایل‌های تکراری موجب آزادسازی فضای ذخیره‌سازی در گوشی‌های هوشمند می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Duplicate Files Fixer بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با Duplicate Files Fixer

فایل‌های تکراری فضای بسیاری زیادی از حافظه گوشی را به خود اختصاص می‌دهند و موجب کاهش سرعت عملکرد گوشی می‌شوند. خوشبختانه امکان شناسایی و حذف فایل‌های مشابه توسط اپلیکیشن Duplicate Files Fixer به راحتی فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن Duplicate Files Fixer بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه Duplicate Files Fixer

پس از اجرای برنامه Duplicate Files Fixer نیاز است تا نوع فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد دارید فایل موزیک موجود در حافظه دستگاه را بررسی کنید، باید گزینه Scan Audio را انتخاب نمایید. همچنین برای بررسی ویدیوها گزینه Scan Video باید انتخاب شود.

برنامه Duplicate Files Fixer

در صورت تمایل به اسکن تمامی فایل‌های مشابه گزینه Full Scan را انتخاب نمایید. سپس به منظور آغاز فرایند اسکن فایل‌ها گزینه Scan Now را لمس کنید. پس از اتمام فرایند اسکن، لیستی از پیش نمایش فایل‌های مشابه نمایان می‌شود. در صورت تمایل به حذف فایل‌های تکراری و آزادسازی فضای ذخیره‌سازی گوشی خود گزینه Delete Now را لمس کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

 اجرای برنامه Duplicate Files Fixer

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Duplicate Files Fixer پرداختیم. کاربران می‌توانند از این برنامه جهت آزادسازی فضای ذخیره‌سازی و بهبود سرعت عملکرد دستگاه خود استفاده کنند. به منظور دانلود برنامه Duplicate Files Fixer می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: ادرس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

نقاط قوت:

  • قابلیت شناسایی و حذف فایل‌های مشابه
  • قابلیت اسکن فایل‌های مختلف
  • امکان مشاهده پیش نمایش فایل‌ها قبل از حذف

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا هیچ نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 11

قاب پشت آیفون 11 پرو

قطعات آیفون XS

تعمیرات موبایل

Duplicate Files Fixer
نام Duplicate Files Fixer
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Systweak Software

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments