معرفی و دانلود برنامه FaceApp فیس اپ: ویرایش چهره

برنامه FaceApp

اخیرا برنامه FaceApp مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند چهره خود را در تصاویر تغییر دهند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه FaceApp بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن FaceApp فیس‌اپ

این روزها برنامه FaceApp در میان کاربران اینستاگرام محبوبیت بسیاری زیادی کسب کرده است به طوری که کاربران متعددی چهره خود را توسط این برنامه ویرایش کرده و در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته‌اند. اپلیکیشن FaceApp با کمک هوش مصنوعی این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند چهره خود را جوان‌تر و پیرتر کرده و یا به چهره خود لبخند بیفزایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

از دیگر قابلیت‌های پرطرفدار این اپلیکیشن می‌توان به امکان تغییر چهره مردانه به چهره زنانه و برعکس اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه FaceApp فیس‌اپ بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی برنامه FaceApp

نحوه استفاده از برنامه FaceApp فیس اپ

فرایند استفاده از اپلیکیشن فیس اپ (FaceApp) بسیار آسان است. به خاطر داشته باشید که به منظور استفاده از این اپلیکیشن نیاز است تا گوشی شما به اینترنت متصل باشد. پس از اجرای اپلیکیشن FaceApp می‌توانید تصویر خود را توسط دوربین گوشی ثبت کرده و یا از طریق تب All Photos یکی از تصاویر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت و یا انتخاب تصویر مورد نظر نیاز است تا چندین ثانیه به منظور پردازش تصویر منتظر بمانید. پس از اتمام فرایند پردازش، تصویر شما همراه با افکت‌های مختلف نمایان می‌شود.

حال به منظور اعمال فیلتر یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه Smile لبخند به چهره شما افزوده خواهد شد. از سوی دیگر با اعمال فیلترهای Old و Young می‌توانید چهره خود را پیرتر و جوان‌تر کنید.

از قابلیت‌های جالب و پرطرفدار برنامه فیس اپ (FaceApp) می‌توان به تغییر چهره مردانه به چهره زنانه و یا برعکس اشاره کرد. بدین منظور نیاز است تا افکت‌های Male  و یا Female را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

اپلیکیشن فیس اپ (FaceApp) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند 4 عکس خود را با افکت‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار دهند. بدین منظور نیاز است تا گزینه Collage را لمس نمایید. پس از لمس این گزینه تصویر اصلی شما در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایان می‌شود. در نهایت به منظور اضافه کردن تصاویر با افکت‌های مختلف آیکون به شکل به علاوه را لمس کرده سپس فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از اعمال فیلترهای مورد نظر به چهره، می‌توانید تصویر خود را از طریق آیکون‌های موجود در قسمت انتهایی صفحه در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. در نهایت به منظور ذخیره تصویر، آیکون به شکل فلش در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید. بدین ترتیب تصویر مورد نظر در پوشه‌ای با عنوان FaceApp در گالری گوشی ذخیره خواهد شد.

 معرفی برنامه FaceApp

معرفی و بررسی برنامه FaceApp

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه FaceApp پرداختیم. کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن فیس اپ (FaceApp) و استفاده از افکت‌های این برنامه چهره خود را به آسانی ویرایش کنند. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • استفاده از هوش مصنوعی
  • افزودن لبخند به چهره
  • تغییر چهره مردانه به چهره زنانه و بر عکس
  • پیر و جوان کردن چهره 

نقاط ضعف:

  • ضرورت اتصال به اینترنت

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون SE 2020

دوربین جلو آیفون 11

قطعات آیفون 6 Plus

تعمیرات موبایل

FaceApp
نام FaceApp
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Wireless Lab

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Mozhgan
Mozhgan
4 سال گذشته

سلام من نسخه ی برنامم ۴.۰.۲ولی تو قسمت فان فیلتر ارتیست خذف شده امکان بازگشتش هست؟؟؟

Mehdi
Mehdi
4 سال گذشته

چرا من هر عکسی و انتخاب میکنم خطا میده میزنه
The operation couldn’t be complete
ممنون

Reza
Reza
4 سال گذشته

سلام اصلا برنامه کار نمیکنه هم اینترنت وصله هم با فیلترشکن امتحان کردم وقتی عکسو انتخاب میکنم اصلا لود نمیشه

سامی نظری
سامی نظری
4 سال گذشته

سلام.برنامه اصلا عکس باز نمیکند.چرا؟

كيان
كيان
4 سال گذشته

درود بر شما
برای من error 6 میاد، توضیح میدین