دانلود همراه بانک بانک قوامین (جی بی تل)؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک قوامین (جی بی تل)

همراه بانک بانک قوامین (جی بی تل) این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بانک قوامین بتوانند امورات بانکی خود را توسط گوشی همراه انجام دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک قوامین بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک قوامین (جی بی تل)

اگر از مشتریان بانک قوامین هستید، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی ارائه شده توسط این بانک، بسیاری از امورات بانکی خود را از طریق گوشی همراه انجام دهید. خدمات ارائه شده توسط همراه بانک بانک قوامین (جی بی تل) به صورت 24 ساعته قابل استفاده هستند. بنابراین مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و تنها با استفاده از گوشی به انجام امورات مالی خود بپردازند. از خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن جی بی تل می‌توان به امکان انتقال وجه، دریافت موجودی حساب، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جهت فعال سازی همراه بانک بانک قوامین (جی بی تل) نیاز است تا ابتدا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه نموده و نام کاربری و رمز عبور جی بی تل خود را دریافت کنید. پس از فعال سازی و نصب نسخه سازگار با سیستم عامل گوشی خود قادر به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این موبایل بانک خواهید بود. موبایل بانک قوامین از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و ویندوز فون می‌شود که هر سه به صورت رایگان قابل دانلود هستند. در نسخه اندرویدی این موبایل بانک، امکان انجام عملیات بانکی به دو صورت پیامکی و اینترنتی فراهم آمده است. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک قوامین می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک قوامین نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adpdigital.mbs.ghavamin

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

ال سی دی آیفون 11 پرو

ال سی دی آیفون 11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments