معرفی و دانلود برنامه اصل بخر : راهنمای خرید کالا

برنامه اصل بخر

برنامه اصل بخر این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیستی از فروشگاه‌‌های معتبر برندهای ایرانی و خارجی در شهرهای مختلف دسترسی داشته باشند و  از حراج‌ها و تخفیف‌های این فروشگاه‌‌ها مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه اصل بخر بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن اصل بخر

اپلیکیشن اصل بخر اطلاعات و نکاتی را در رابطه با شناسایی کالای اصل از تقلبی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به آدرس بیش از 2000 فروشگاه معتبر برند ایرانی و خارجی در شهرهای مختلف دسترسی داشته باشند. همچنین امکان اطلاع از تخفیف‌ها و حراج‌های برندهای مختلف توسط اپلیکیشن مذکور فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن اصل بخر بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه اصل بخر

برنامه اصل بخر از چهار بخش مختلف تشکیل شده است. پس از اجرای این برنامه به لیست برخی از شهرهای ایران دسترسی خواهید داشت. با انتخاب هر یک از شهرها دسته‌بندی کالاهای مختلف از جمله آرایش و زیبایی، ساعت، پوشاک، کفش و غیره نمایان می‌شود.

معرفی برنامه اصل بخر

از سوی دیگر کاربران می‌توانند از طریق کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجو کالای و یا برند مورد نظر خود بپردازند. پس از انتخاب دسته‌بندی از شما خواسته می‌شود تا برند مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. بدین ترتیب لیستی از فروشگاه‌ها به همراه شماره تماس و آدرس آن‌ها نمایان می‌شود. برنامه اصل بخر امکان مشاهده موقعیت فروشگاه بر روی نقشه را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه اصل بخر

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون اپل در نمایندگی موبایل اپل

از قابلیت‌های کاربردی برنامه اصل بخر می‌توان به نمایش فروشگاه‌های اطراف کاربر اشاره کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش نزدیک من به لیستی از فروشگاه‌های نزدیک به موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشند.

معرفی برنامه اصل بخر

برنامه اصل بخر این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند از تخفیف‌ها و حراج‌های فروشگاه‌های مختلف مطلع شوند. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش تخفیف ها مراجعه نمایید.

معرفی برنامه اصل بخر

در نهایت اپلیکیشن اصل بخر امکان ثبت فروشگاه به صورت رایگان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که دسترسی به این قابلیت از طریق بخش فروشگاه من امکان‌پذیر است.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه اصل بخر پرداختیم. به منظور دانلود اپلیکیشن اصل بخر می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی برندها
  • قابلیت جستجو
  • نمایش فروشگاه‌های اطراف
  • اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها
  • امکان ثبت فروشگاه به صورت رایگان

نقاط ضعف:

  • عدم امکان به اشتراک گذاری اطلاعات فروشگاه
  • عدم امکان افزودن فروشگاه به لیست علاقه‌مندی‌‌ها

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت iPhone XS Max

دوربین سلفی iPhone 8

قیمت دوربین جلو iPhone 6s Plus

تعمیرات موبایل

اصل بخر
نام اصل بخر
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده معبود حسینی

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments