معرفی و دانلود برنامه اسنپ (Snapp): درخواست خودرو

بررسی برنامه اسنپ

اخیرا برنامه اسنپ (Snappp) مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این برنامه می‌تواند تجربه سفرهای درون شهری با پرداخت آنلاین را برایتان به ارمغان آورد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه اسنپ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن اسنپ (Snapp)

هر روزه بسیاری از افراد از تاکسی و آژانس برای سفرهای درون شهری خود استفاده می‌کنند. حال شرایطی را در نظر بگیرید که بتوان در آن به راحتی و تنها با استفاده از گوشی هوشمند در سریع‌ترین زمان ممکن به تاکسی دسترسی داشته باشید و به مقصد برسید. خوشبختانه اپلیکیشن اسنپ چنین امکانی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی، مبدا و مقصد مورد نظر خود را تعیین کرده و هزینه سفر را نیز مشاهده کنند. در نهایت پس از درخواست اسنپ، نزدیک‌ترین خودرو به موقعیت کاربر ارسال خواهد شد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن اسنپ (Snapp) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

نحوه استفاده از برنامه اسنپ (Snapp)

زمانی که برای اولین بار اپلیکیشن اسنپ را در گوشی خود اجرا می‌کنید، صفحه عضویت این برنامه نمایان می‌شود. به منظور عضویت در آن گزینه عضویت را لمس کرده سپس نام، آدرس ایمیل و رمز عبور مورد خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. امکان عضویت در این برنامه از طریق حساب گوگل نیز فراهم آمده است. بدین منظور تنها کافیست تا گزینه ورود با حساب گوگل را لمس کنید.

بررسی برنامه اسنپ

در مرحله بعد از شما درخواست می‌شود تا شماره همراه خود را وارد کرده و آن را تایید کنید. در صورت عدم تمایل به وارد نمودن شماره همراه، گزینه ورود را لمس نمایید.

بررسی برنامه اسنپ

در صورتی که GPS و یا همان سیستم موقعیت‌یاب دستگاه شما غیر فعال باشد، برنامه اسنپ از شما درخواست می‌کند تا آن را فعال کنید. فعال‌سازی سیستم موقعیت‌یاب به منظور تعیین مبدا و مقصد بر روی نقشه ضروری خواهد بود. بدین منظور در کادر نمایان شده گزینه بله را لمس کنید. پس از فعال‌سازی سیستم موقعیت‌یاب، تعداد اسنپ‌های موجود و نزدیک به موقعیت مکانی شما در قسمت انتهایی صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

بررسی برنامه اسنپ

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

در این مرحله نیاز است تا مبدا خود را بر روی نقشه مشخص کنید. با لمس آیکون دایره شکل موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه، موقعیت فعلی شما بر روی نقشه نمایان خواهد شد. در صورتی که مبدا با موقعیت مکانی فعلی شما یکسان است، گزینه مبدا را لمس کنید.

بررسی برنامه اسنپ

اکنون نوبت به آن رسیده تا مقصد خود را نیز همانند مبدا بر روی نقشه تعیین نمایید. همچنین می‌توانید به منظور تعیین مقصد، آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و مقصد خود را در کادر مربوطه تایپ کنید. اپلیکیشن اسنپ از فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین امکان تعیین مقصد با لمس آیکون میکروفون و بیان نام مقصد نیز فراهم آمده است. پس از تعیین مبدا و مقصد هزینه سفر محاسبه و در قسمت انتهایی صفحه نمایش داده می‌شود.

بررسی برنامه اسنپ

اپلیکیشن اسنپ قابلیت‌های کاربردی دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان انتخاب مقصد دوم، سفر رفت و برگشت به مبدا و همچنین توقف در مسیر اشاره کرد. به منظور دسترسی به این قابلیت‌ها تنها کافیست به بخش گزینه‌ها مراجعه کنید.

بررسی برنامه اسنپ

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

در نهایت گزینه در خواست اسنپ را لمس نمایید. پس از تایید درخواست اسنپ، نام راننده، شماره تماس و مشخصات خودرو از جمله نوع، رنگ و پلاک آن برای شما ارسال می‌شود. پس از آن می‌توانید مسیر حرکت خودرو و مقصد خود را به صورت زنده بر روی نقشه مشاهده کنید. همچنین امکان به اشتراک گذاری سفر با دوستان و خانواده توسط اپلیکیشن اسنپ فراهم آمده است.

کاربران برنامه اسنپ می‌توانند از طریق منوی این برنامه به گزینه‌های مختلفی از جمله تنظیمات آن دسترسی داشته باشند. بدین منظور آیکون به شکل سه خط موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. از قابلیت‌های بسیار کاربردی این برنامه می‌توان به عدم نیاز به پرداخت نقدی هزینه سفر اشاره کرد. بنابراین می‌توانید با لمس گزینه گردش حساب و افزایش اعتبار، هزینه سفر را به صورت آنلاین پرداخت کنید. بدین ترتیب پس از تایید درخواست اسنپ، هزینه به صورت خودکار از اعتبار شما کسر خواهد شد.

بررسی برنامه اسنپ

در بخش سفرها نیز جزییات سفرهای انجام شده همراه با هزینه آن‌ها قابل مشاهده خواهد بود. در صورت تمایل به تغییر نام کاربری و سایر اطلاعات خود گزینه تغییر اطلاعات را لمس نمایید. در بخش آدرس‌های منتخب نیز می‌توانید مقاصد مورد نظر خود را مشخص کنید. بدین ترتیب در دفعات بعدی مراجعه به این مقاصد، به راحتی به آدرس‌های آن‎ها دسترسی خواهید داشت.

بررسی برنامه اسنپ

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس و تعمیر ال سی دی شکسته موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی و معرفی قابلیت‌های برنامه اسنپ پرداختیم. با استفاده از این برنامه می‌توانید به آسانی در هر ساعت از شبانه روز به مقصد مورد نظر خود برسید. در حال حاضر امکان استفاده از اپلیکیشن اسنپ در شهرهای تهران و کرج فراهم آمده با این وجود انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک شاهد فعال‌سازی این سرویس برای سایر شهرهای کشور عزیزمان ایران باشیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

باتری آیفون 6 اس پلاس

قاب پشت آیفون 7

قطعات آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

اسنپ | Snapp
نام اسنپ | Snapp
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده اسنپ

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
N j
N j
2 سال گذشته

چندساله از اسنپ استفاده میکنم از هر لحاظ عالی بوده . فقط نمیدونم گزینه سرویس اعتباری ام چطور فعال شده و الان همش پیام میاد تسویه کنم هیچ گزینه پرداخت سرویس اعتباری نیست توی تنظیمات یا بنر که میگن . چند بار تماس هم با پشتیبانی گرفتم متاسفانه درست راهنمایی نشدم. لطفا این مشکل برطرف کنید باتشکر

Matin English
Matin English
2 سال گذشته
پاسخ به  N j

سلام. ما از طرف اسنپ نیستیم و فقط این نرم افزار رو به شما معرفی کردیم. برای رفع مشکلتون باید از طریق پشتیبان های اسنپ پیگیری کنید

سارا
سارا
6 سال گذشته

با سلام من برنامه اسن رو نصب کردم ولی نمیتونم عضو بشم و برام پیام مبنی بر اینکه شما نمیتونی عضو شی این متن میادcustomer_care@snapp_cab

محمد
محمد
6 سال گذشته
پاسخ به  سارا

سلام من اسنپرانصب کردم وبرای یک نفر دیگه هم فرستادم ولی نه به من ونه او هیچکدام سرویس رایگانی نداده فقط زده نقدی کد۸ رقمی هم میخواد ندارم لطفا پیگیری کنید

Diana
Diana
6 سال گذشته

من اسنپ را نصب کردم نقشه اش بالا نمیاید و ی گزینه ای میاد ک میگه گوگل را بروز رسانی کنید بروز رسانیم کردم بازم همون گزینه اومد باید چیکار کنم فعال شه

پیام
پیام
6 سال گذشته
پاسخ به  Diana

منم همین مشکل.رو دارم