معرفی و دانلود برنامه کاربلد Karbalad – انتخاب آنلاین خدمات

معرفی و دانلود برنامه کاربلد (Karbalad)؛ انتخاب آنلاین خدمات

با استفاده از اپلیکیشن کاربلد (Karbalad) می‌توانید سرویس دهنده هر سرویس و خدماتی که مد نظرتان باشد را از طریق گوشی خود استخدام کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه کاربلد (Karbalad) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه کاربلد (Karbalad)

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که به دنبال ارائه دهنده یک سرویس و خدمات خاص باشید و برای پیدا کردن فرد مجرب در آن زمینه با مشکل مواجه شوید یا در مورد قیمتی که در ازای انجام آن خدمات به شما داده می‌شود اطلاعاتی نداشته باشید و از هر سرویس دهنده قیمتی متفاوت را دریافت کنید! اگر با مشکلاتی این چنینی مواجه هستید، برنامه کاربلد (Karbalad) به داد شما می‌رسد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برای مثال تصور کنید که قصد دارید فردی را برای نظافت منزل خود استخدام کنید. در این شرایط از طریق برنامه کاربلد (Karbalad) می‌توانید به لیستی از افرادی که سرویس نظافت منزل را ارائه می‌کنند دسترسی پیدا کنید و با توجه به قیمت و کیفیت کار هر یک از سرویس دهندگان، بهترین مورد را انتخاب نمایید. اپلیکیشن کاربلد (Karbalad) حتی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید سرویس مورد نیاز خود را تعریف و از خدمات دهنگان پیشنهاد انجام دریافت کنید و در نهایت باکیفیت ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین پیشنهاد را انتخاب نمایید. اپلیکیشن کاربلد (Karbalad) به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

سرویس این اپلیکیشن با مراجعه به سایت کاربلد هم قابل استفاده است. بنابراین علاوه بر اپلیکیشن، شما می‌توانید از وبسایت کاربلد هم برای استخدام آنلاین سرویس دهندگان مورد نظرتان استفاده کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه شود مربوط به این است که اپلیکیشن کاربلد (Karbalad) در حال حاضر فقط در شهر تهران سرویس دهی دارد.  در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر برنامه کاربلد (Karbalad) و خدمات آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه کاربلد (Karbalad)

بنابراین با خدمات و سرویسی که اپلیکیشن کاربلد (Karbalad) ارائه می‌کند آشنا شدید. کار با این برنامه بسیار آسان است. بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن کاربلد از کافه بازار آن را اجرا کنید. در کاربلد عضو شوید و از لیست خدماتی که قابل انتخاب هستند، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. سرویس و خدماتی که در کاربلد (Karbalad) ارائه شده‌اند بسیار متنوع هستند و شامل مواردی همچون کار در منزل، باغبانی و درختکاری، نظافت، امور ساختمان و تاسیسات، تعمیرات لوازم و غیره می‌شوند.

معرفی و دانلود برنامه کاربلد (Karbalad)؛ انتخاب آنلاین خدمات

بعد از انتخاب سرویسی که به آن احتیاج دارید باید جزئیات مربوط به کار را وارد کنید. برای مثال اگر سرویسی مثل نقاشی را انتخاب کنید، باید مشخص نمایید که چند متر مربع نقاشی نیاز دارید و نقاشی مربوط به چه بخشی از ساختمان یا چه شی خاصی می‌شود. سعی کنید تمام جزئیات را در توضیحات سرویس مورد نیازتان ارائه کنید تا جای ابهامی برای خدمات دهندگان وجود نداشته باشد. سپس می‌توانید مدت زمان مورد نظرتان را برای اتمام کار مشخص کنید.

بعد از ارائه این جزئیات گزینه “ثبت درخواست” را لمس می‌کنید و سرویسی که شما به آن احتیاج دارید مثل یک پروژه در برنامه کاربلد (Karbalad) برای سایر کاربران و سرویس دهندگان نمایش داده می‌شود. حالا منتظر دریافت پیشنهاد از سوی سرویس دهندگان باشید. سرویس دهندگان می‌توانند قیمت و شرایط خاص مورد نظرشان را برای انجام پروژه مورد نظرتان تعیین کنند، بنابراین شما می‌توانید نسبت به انتخاب مقرون به صرفه ترین پیشنهاد دریافتی اقدام نمایید.

معرفی و دانلود برنامه کاربلد (Karbalad)؛ انتخاب آنلاین خدمات

بعد از اینکه سرویس دهنده مورد نظرتان را انتخاب کردید، اطلاعات تماس شما در اختیار وی قرار داده می‌شود و او با شما تماس می‌گیرد. بنابراین سایر هماهنگی های لازم از این طریق به عمل خواهد آمد و سرویسی که شما به آن نیاز داشتید انجام می‌شود‌. بعد از اتمام کار نوبت به تسویه حساب می‌رسد. با انتخاب گزینه “فاکتور” می‌توانید از طریق خود برنامه کاربلد (Karbalad) دستمزد سرویس دهنده را به حساب وی واریز نمایید. در آخر هم می‌توانید به سرویس دهنده مورد نظر امتیازدهی کنید و بدین صورت دیگران را از کیفیت خدمات سرویس او مطلع سازید.

بنابراین با استفاده از برنامه کاربلد (Karbalad) می‌توانید بدون هیچ دردسری ارائه دهندگان سرویس های خاص مورد نظرتان را با بهترین قیمت ممکن بیابید و از بین آن ها بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید. این امر سبب می‌شود تا شما دیگر برای پیدا کردن سرویس دهندگان خاص نیاز به خروج از منزل نداشته باشید و همچنین بهترین قیمت ممکن را برای انجام کار خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که اپلیکیشن کاربلد (Karbalad) در حال حاضر فقط در شهر تهران قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

معرفی و دانلود برنامه کاربلد (Karbalad)؛ انتخاب آنلاین خدمات

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه کاربلد (Karbalad) پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید برنامه مذکور را از کافه بازار دانلود کنید. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن برنامه و عدم نیاز به پرداخت هزینه برای ثبت درخواست
  • رابط کاربری ساده و محیط آسان برای استفاده
  • پوشش دهی خدمات و سرویس های متنوع
  • ارائه بستری مناسب برای صرفه جویی در زمان و هزینه انجام سرویس های مختلف

نقاط ضعف

  • محدودیت سرویس دهی

بیشتر بخوانید:

دوربین اصلی iPhone 6s

شیشه آیفون 6

ال سی دی آیفون 6s Plus

تعمیرات موبایل

 کاربلد - karbalad
نام کاربلد - karbalad
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده کاربلد
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments