معرفی و دانلود برنامه مترو تهران : مسیریابی خطوط مترو

برنامه مترو تهران

برنامه مترو تهران اطلاعات کاملی در رابطه با خطوط و ایستگاه‌های مترو در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افرادی که با ایستگاه‌های مترو آشنایی ندارند، یک اپلیکیشن کاربردی باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه مترو تهران بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن مترو تهران

بسیاری از افراد به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه، از مترو به عنوان وسیله نقلیه شهری استفاده می‌کنند. در برخی از موارد ممکن است به دلیل پیچیدگی خطوط و ایستگاه‌های مترو، افراد در یافتن ایستگاه مورد نظر خود با مشکل مواجه شوند. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مترو تهران به اطلاعات کاملی در رابطه با ایستگاه‌های مترو دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

اپلیکیشن مترو تهران این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند مسیرها و ایستگاه‌های مترو را بر روی نقشه مشاهده کنند و از زمان حرکت قطارها نیز مطلع شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن مترو تهران بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه مترو تهران

پس از اجرای برنامه مترو تهران با فهرستی از خطوط رو به رو می‌شوید که با لمس هر یک از خطوط، لیست ایستگاه‌های خط مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر یک از ایستگاه‌ها به اطلاعاتی نظیر زمان‌بندی حرکت قطار به تفکیک روزهای هفته، مراکز مهم اطراف ایستگاه و خطوط اتوبوس و تاکسی دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید در بخش انتهایی صفحه امکانات ایستگاه مورد نظر از جمله پارکینگ، کافی شاپ، کافی نت و غیره را مشاهده کنید.

برنامه مترو تهران

در صفحه اصلی با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه لیستی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به موقعیت مکانی فعلی شما نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مرکز تخصصی تعمیرات اپل

برنامه مترو تهران

برنامه مترو تهران از قابلیت کاربردی مسیریابی نیز بهره می‌برد. بدین منظور با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به منوی برنامه مراجعه کرده سپس گزینه مسیریابی را انتخاب نمایید. در صفحه نمایان شده امکان مسیریابی بر اساس مکان و یا ایستگاه فراهم آمده است. در بخش ایستگاه با وارد کردن مبدا و مقصد، بهترین مسیر و همچنین نقاط تعویض خط قابل مشاهده خواهند بود. در بخش مسیریابی بر اساس مکان نیز می‌توانید نزدیک‌ترین ایستگاه به مقصد خود را مشاهده کنید.

برنامه مترو تهران

از دیگر قابلیت‌های برنامه مترو تهران می‌توان به امکان مشاهده ایستگاه‌های مترو بر روی نقشه اشاره کرد. بدین منظور مجددا به منوی برنامه مراجعه کرده سپس گزینه ایستگاه‌ها در نقشه شهر را لمس نمایید. اپلیکیشن مترو تهران شامل نقشه مترو نیز می‌شود که دسترسی به آن از طریق منوی برنامه به راحتی فراهم آمده است. در نهایت کاربران می‌توانند از طریق این منو، اپلیکیشن مترو تهران را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ  

برنامه مترو تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه مترو تهران پرداختیم. به منظور دانلود برنامه مترو تهران می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش امکانات هر ایستگاه
  • مسیریابی هوشمند
  • نمایش زمان حرکت قطارها
  • نمایش مسیرها و ایستگاه‌های مترو بر روی نقشه
  • نمایش نزدیک‌ترین ایستگاه به مقصد

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

 

بیشتر بخوانید:

درب پشت iPhone 8

دوربین اصلی iPhone 8

تاچ ال سی دی iPhone 8

تعمیرات موبایل

مترو تهران‌
نام مترو تهران‌
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده فرداد

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
giti
giti
2 سال گذشته

لینک دانلود برای ios چرا نیست؟

فاطمه شیخی زاده
فاطمه شیخی زاده
1 سال گذشته
پاسخ به  giti

فک کنم برای iOS کلا هنوز ساخته نشده یا هزینه داره