بررسی و دانلود برنامه استادکار ؛ دریافت و ارائه خدمات

برنامه استادکار

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای ارائه و یا دریافت خدمات مورد نظر خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه استادکار را از دست ندهید. با استفاده از برنامه مذکور می‌توانید بهترین متخصصین برای انجام خدمت مورد نظرتان را پیدا کرده و یا نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه استادکار پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن استادکار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، به راحتی قادر به یافتن سرویس کار برای انجام خدمات مورد نظر خود از طریق گوشی خواهید بود. یکی از برنامه هایی که چنین امکانی را برایتان فراهم می‌کند، اپلیکیشن استادکار نام دارد. اپلیکیشن مذکور برای آن دسته از افرادی که دارای مهارت هستند، هم کاربردی خواهد بود. این افراد می‌توانند با ارائه پیشنهادات برای انجام خدمات مشتریان، از طریق این اپلیکیشن به کسب درآمد بپردازند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه استادکار بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن استادکار سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه استادکار

برنامه استادکار به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. بنابراین به منظور دانلود و یا ثبت درخواست خدمات در این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت و تنها نیاز است تا هزینه خدمات را پس از انجام به سرویس کار پرداخت کنید.

متاسفانه برنامه استادکار شامل نسخه سازگار با سیستم عامل آی او اس نمی‌شود و تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. بنابراین تنها دارندگان گوشی ها و تبلت های اندرویدی قادر به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این اپلیکیشن خواهند بود. توجه داشته باشید که برنامه استاد کار تنها در شهر تهران فعالیت دارد و ساکنان سایر شهرها نمی‌توانند از خدمات این برنامه بهره‌مند شوند. به طور قطع این موضوع یکی از نقاط ضعف این برنامه محسوب می‌شود.

نسخه ویژه متخصصین برنامه استادکار

برنامه استادکار شامل یک نسخه جداگانه برای متخصصین می‌شود که همکار استادکار نام دارد. بنابراین افرادی که دارای مهارت خاصی هستند و قصد ارائه خدمات خود را دارند، می‌توانند از این نسخه برنامه جهت پیوستن به تیم استادکار استفاده کنند.

با اجرای برنامه همکار استادکار از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن و اطلاعات کامل خود نظیر کد ملی، مدرک تحصیلی و غیره را وارد کنید. همچنین نیاز است تا تصویر مدارک شناسایی خود را هم به این برنامه ارسال نمایید. بدین ترتیب پس از تکمیل اطلاعات می‌توانید با تیم استادکار تماس برقرار کرده و جهت مصاحبه حضوری و آموزش وقت بگیرید. سپس در صورت پذیرفته شدن در مصاحبه می‌توانید همکاری خود را با استادکار آغاز کنید.

برنامه استادکار

متخصصین می‌توانند با مراجعه به برنامه همکار استادکار به لیستی از خدمات درخواستی مشتریان دسترسی داشته باشند و قیمت پیشنهادی خود را برای انجام خدمت مورد نظر به مشتری ارسال کنند. از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه همکار استادکار می‌توان به امکان نظر سنجی از مشتریان اشاره کرد. این موضوع بدان معناست که سرویس کار می‌تواند فرم نظر سنجی را برای مشتریان خود ارسال کرده و از نظر مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده مطلع شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

برنامه استادکار

رابط و تجربه کاربری برنامه استادکار

برنامه استادکار از یک رابط کاربری مطلوب بهره می‌برد و تمامی خدمات ارائه شده این اپلیکیشن در دسته بندی های جداگانه قابل دسترسی هستند. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی با این اپلیکیشن ارتباط برقرار کند. به محض اجرای برنامه مذکور و ثبت نام، 20 هزار تومان اعتبار هدیه به شما تعلق می‌گیرد. همچنین با دعوت دوستان خود، قادر به دریافت اعتبار هدیه بیشتر خواهید بود.

برنامه استادکار

از خدمات ارائه شده توسط برنامه استادکار می‌توان به خدمات نظافت، برقی، کارواش و غیره اشاره کرد. این برنامه از سه بخش ثبت سفارش، سفارش های من و پرونده من تشکیل شده که می‌توانید طریق آیکون های موجود در منوی زیرین برنامه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در صورتی که قصد ثبت درخواست سرویس در این برنامه را دارید، نیاز است تا به بخش ثبت سفارش مراجعه کرده و خدمت مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

برنامه استادکار

برنامه استادکار قابلیت جستجو را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال سرویس خاصی هستید، تنها کافیست تا از طریق کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی خدمات مورد نظر خود بپردازید.

با انتخاب هر یک از سرویس ها می‌توانید جزییات مربوط به خدماتی که در سرویس مورد نظر ارائه می‌شود را به طور کامل مشاهده کنید. همچنین هزینه پایه برای انجام خدمت مورد نظر هم قابل مشاهده است. توجه داشته باشید اطلاعات مورد نیاز برای درخواست هر یک از خدمات متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با انتخاب سرویس نظافت منزل از شما خواسته می‌شود تا مدت زمان انجام کار را مشخص کنید. در مراحل بعدی می‌توانید جنسیت متخصص و تعداد را هم تعیین نمایید.

برنامه استادکار

برنامه استادکار امکان تعیین دوره استفاده از سرویس را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به عنوان مثال با مثال با انتخاب گزینه های هفتگی و یا ماهانه می‌توانید خدمت مورد نظر خود را هر ماه و یا هر هفته دریافت کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ تهران  

برنامه استادکار

در صورتی که نیاز است سرویس کار از جزییات خاصی مطلع شود، می‌توانید آن را در کادر توضیحات تکمیلی وارد کنید. پس از آن نوبت به مشخص کردن روز و ساعت جهت دریافت خدمات می‌رسد. در نهایت نیاز است تا محل دریافت خدمات را بر روی نقشه مشخص کرده و جزییاتی نظیر خیابان، پلاک و طبقه را نیز مشخص کنید.

برنامه استادکار

پس از تکمیل اطلاعات، جزییات سفارش نمایش داده می‌شود و می‌توانید درخواست خود را نهایی کنید. پس از ثبت نهایی، متخصصین قادر به مشاهده درخواست شما خواهند بود. بدین ترتیب می‌توانند قیمت پیشنهادی خود را برای انجام خدمات ثبت کرده و برای شما ارسال کنند. به محض دریافت پیشنهاد از سوی سرویس کاران، از طریق نوتیفیکیشن مطلع خواهید شد.

شما می‌توانید اطلاعات کامل متخصصین، امتیاز و نظرات سایر کاربران را مشاهده کنید. همچنین قیمت پیشنهادی متخصص در قسمت فهرست بها قابل مشاهده خواهد بود. بدین ترتیب پس از بررسی پیشنهادها و مطالعه نظرات سایر کاربران قادر به انتخاب سرویس کار مورد نظر خود خواهید بود. در صورت تمایل به برقراری ارتباط با متخصص مورد نظر تنها کافیست تا آیکون تماس را لمس کنید. در نهایت پس از دریافت خدمات می‌توانید به سرویس کار امتیاز داده و یا نظر خود را در رابطه با خدمات ارائه شده توسط وی در برنامه ثبت کنید.

برنامه استادکار

برنامه استادکار این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به پیگیری لحظه‌ای سفارش های خود بپردازند. بدین منظور تنها کافیست به بخش سفارش های مراجعه کنید. با لمس هر یک از سفارشات قادر به مشاهده جزییات آن خواهید بود. همچنین شما می‌توانید در این بخش نسبت به لغو سفارشات مورد نظر خود اقدام نمایید.

برنامه استادکار

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

ویژگی های جانبی برنامه استادکار

برنامه استادکار شامل یک منوی کشویی می‌شود که با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. با مراجعه به این  منو قادر به دسترسی به بخش های مختلف برنامه خواهید بود. به عنوان مثال امکان دسترسی به سوابق سفارش و یا گردش حساب از طریق این منو فراهم آمده است. همچنین می‌توانید برای دریافت اعتبار هدیه و یا تماس با پشتیبانی استادکار از این منو استفاده کنید.

برنامه استادکار

ایده و وجه تمایز برنامه استادکار نسبت به سایر برنامه های مشابه

همانطور که مطلع هستید، اپلیکیشن ها و سایت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات عرضه شده‌اند. بنابراین برنامه استادکار را نمی‌توان یک ایده نو دانست. با این وجود از وجه تمایز این برنامه نسبت سایر برنامه های مشابه می‌توان به ارائه اپلیکیشن مجزا برای متخصصین، رابط کاربری مطلوب و همچنین ارائه اعتبار هدیه اشاره کرد.

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، شما می‌توانید با دعوت دوستان و آشنایان خود به برنامه استادکار اعتبار هدیه دریافت کنید. بدین ترتیب در صورتی که شخص معرفی شده توسط شما اولین سفارش خود را تکمیل کند، ده هزار تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی برنامه استادکار پرداختیم. این برنامه برای آن دسته از افرادی که به دنبال متخصص برای انجام خدمات مورد نظر هستند، بسیار کاربردی خواهد بود. از سوی دیگر افرادی که دارای مهارت هستند، می‌توانند با ارائه خدمات خود توسط این برنامه، درآمد کسب کنند. توجه داشته باشید که اپلیکیشن استادکار شامل دو نسخه مجزا برای مشتریان و سرویس دهندگان می‌شود. این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و در شهر تهران فعالیت دارد. به منظور دانلود این برنامه از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید.

نقاط قوت:

  • ارائه مجموعه متنوعی از خدمات
  • دسته بندی خدمات
  • امکان جستجو سرویس
  • دریافت اعتبار هدیه
  • امکان تعیین جنسیت و تعداد سرویس کاران
  • امکان امتیاز و نظر دهی به سرویس کار
  • ارسال نوتیفیکیشن در صورت دریافت پیشنهاد از سوی سرویس کاران

نقاط ضعف:

  • عدم سازگاری با سیستم عامل iOS
  • ارائه خدمات تنها در شهر تهران

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 11 Pro

دوربین اصلی آیفون 7 پلاس

گلس آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

استادکار
نام استادکار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده شرکت کران‌سو

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهری
مهری
4 سال گذشته

اپلیکیشن افتضاح، تعهدشون زیر صفر. یک مشت مبتدی هستند که خودشون رو استادکار جا زدن