معرفی بهترین هدفون های سال جاری

اگر سری به بازار یا سایت های عرضه کننده لوازم الکترونیکی بزنید، متوجه می‌شوید که هدفون ها چه تنوع زیادی دارند. اما کدامیک از آن ها بهترین گزینه برای خرید هستند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هدفون های سال 2017 بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین هدفون های سال 2017

هدفون ها یکی از لوازم جانبی پرطرفدار موجود برای کامپیوتر و گوشی های هوشمند محسوب می‌شوند. شما با استفاده از یک هدفون می‌توانید در باشگاه به موزیک های مورد علاقه خود گوش دهید یا حتی در حین پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره هم از پخش بدون مشکل این موزیک ها لذت ببرید.

اما انتخاب یک هدفون با کیفیت و خوب این روز ها کار دشواریست ، چرا که تنوع این محصولات به شدت افزایش یافته است. بنابراین لازم دانستیم که راهنمای خرید اختصاصی را در این رابطه تنظیم کنیم و به موجب آن بهترین هدفون های سال 2017 را خدمت شما معرفی نماییم. چنانچه در مورد هر یک از این محصولات نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Bose QuietComfort 35

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون Bose QuietComfort 35 بدون شک یکی از بهترین هدفون های بیسیمی است که هم اکنون می‌توانید خریداری کنید. این هدفون بلوتوث از اسپیکرهای قدرتمندی بهره می‌برد و به یک سیستم ضد نویز بسیار با کیفیت مجهز شده است. تنها نقطه ضعفی که این هدفون دارد مربوط به قیمت بسیار گران آن می‌شود. اگر برای خرید هدفون با محدودیت بودجه مواجه نیستید،در خرید Best QuietComfort 35 شک نکنید.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Sony MDR-1A

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون Sony MDR-1A که محصولی از شرکت ژاپنی سونی است برای آن دسته افرادی مناسب خواهد بود که علاقمند بکارگیری هدفون های هستند که گوشی بزرگی دارند و تمام گوش را در داخل خود جای می‌دهند. این هدفون کیفیت صدای خروجی بسیار مطلوبی دارد و احساس راحتی را به کاربر منتقل خواهد کرد. بنابراین یکی دیگر از بهترین هدفون های سال 2017، هدفون MDR-1A شرکت سونی است.

تعمیرات موبایل

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون V-Moda Crossfade 2 Wireless

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

اگر به دنبال یک هدفون بیسیم با ظاهر خاص هستید، هدفون V-Moda Crossfade 2 Wireless یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. ظاهر این هدفون کاملا منحصر به فرد است و گوشی های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریبا کل گوش کاربر را در خود جای می‌دهند. این مسئله سبب می‌شود تا شما به شکل بهتری صدای خروجی از اسپیکرهای دستگاه را بشنوید و تداخلی با سر و صدا های محیطی نداشته باشید. متاسفانه هدفون V-Moda Crossfade 2 Wireless قیمت بالایی دارد و این مسئله از نقاط ضعف آن است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون تهران

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Bose SoundSport Wireless

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

اما بسیاری از افراد تمایل ندارند از هدفون هایی استفاده کننده که گوشی بزرگی داشته و کل گوش را در خود جای می‌دهند. اینگونه هدفون ها عموما منجر به تعریق زیاد در اطراف گوشی می‌شوند و شاید برای استفاده در باشگاه چندان مناسب نباشند. بنابراین این دسته افراد بهتر است به دنبال خرید هدفون های توگوشی باشند! هدفون Bose SoundSport Wireless بدون شک یک نمونه از بهترین هدفون های وایرلس و توگوشی موجود در بازار خواهد بود علاوه بر کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی را هم ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در موبایل کمک

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Sennheiser Momentum 2.0

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

اصلی ترین نقطه قوت هدفون Sennheiser Momentum 2.0 مربوط به طراحی زیبا و کاربردی آن می‌شود. این هدفون طراحی منحصر به فرد وزن سبکی دارد، بنابراین استفاده از آن در شرایط مختلف بسیار مطلوب خواهد بود. کیفیت صدای خروجی از اسپیکر های این هدفون هم بسیار خوب است، اما دستگاه قیمت چندان مقرون به صرفه‌ای را به همراه ندارد. پس Sennheiser Momentum 2.0 هم می‌تواند یکی دیگر از بهترین هدفون های سال 2017 باشد.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون BeastsX

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

توگوشی های هدفون BeastsX به گونه ای طراحی شده‌اند که به راحتی در گوش کاربر چفت می‌شوند، بنابراین شما ضمن استفاده از این هدفون می‌توانید بدون هیچ مشکلی سایر اقدامات مورد نظرتان نظیر ورزش کردن و غیره را انجام دهید. این هدفون به دلیل بهره‌مند بودن از توگوشی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در باشگاه هایی باشد که ورزشکار در آن ها نیاز به تحرک بیش از اندازه دارد. متاسفانه قیمت این هدفون در مقایسه با سایر هدفون های مشابه چندان مقرون به صرفه نیست.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات موبایل

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Audeze Sine

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

نقطه قوت اصلی هدفون Audeze Sine مربوط به کیفیت صدای خروجی از اسپیکرهای آن می‌شود. این هدفون به خوبی بر روی سر یا دور گردن کاربر قرار می‌گیرد و گوشی های آن به گونه ای طراحی شده‌اند که تقریبا کل گوش کاربر را در خود جای خواهند داد. متاسفانه Audeze Sine هم از هدفون های گران قیمت لیست است، اما در هر صورت از نظر کیفیت جزو بهترین هدفون های سال 2017 محسوب می‌شود.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Apple AirPods

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

به دنبال یک هدفون وایرلس با کیفیت هستید؟ چرا از ایرپادهای اپل یا همان Apple AirPods استفاده نمی‌کنید؟ درست است که ایرپادها از نظر ظاهر کمی عجیب به نظر می‌رسند و شاید در خنثی کردن صداهای محیط پیرامون چندان قدرتمند عمل نکنند، اما با این حال یکی از راحت ترین هدفون های بیسیم موجود در بازارند که از طریق اتصال بلوتوث با گوشی هوشمندتان ارتباط برقرار خواهند کرد و هیچ سیم اضافه‌ای ندارند که برایتان مزاحمت ایجاد کند. البته در نظر داشته باشید که Apple AirPods از نظر قیمت در مقایسه با سایر محصولات مشابه چندان مقرون به صرفه نیست.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Beats Studio Wireless

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون بیسیم Beats Studio Wireless به دلایل مختلفی در لیست بهترین هدفون های سال 2017 ما جای گرفته است. اولین دلیل مربوط به بهره‌مندی آن از یک ظاهر بسیار شیک و منحصر به فرد می‌شود. دومین دلیل مربوط احساس راحتی می‌شود که این هدفون در حین استفاده به کاربر منتقل خواهد کرد. سومین  و آخرین دلیل هم مربوط به کیفیت خوب اسپیکر های آن است. اما در مست مقابله مثل سایر هدفون هایی که معرفی کردیم، هدفون Beats Studio Wireless هم قیمت چندان مقرون به صرفه‌ای را به همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Beyerdynamic T51i

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون Beyerdynamic T51i با طراحی بسیار زیبای خود و همچنین کیفیت صدای خروجی که دارد، بدون تردید از بهترین هدفون های سال 2017 است. سبک طراحی گوشی های این هدفون اصطلاحا آن ایر (On-Ear) است، بدان معنا که نه در درون گوش کاربر قرار می‌گیرد و نه کل گوش او را در داخل خود محفوظ می‌کند، بلکه فقط بر روی گوش کاربر قرار خواهد گرفت. قیمت این هدفون نه گران بوده و نه می‌توان آن را هدفونی مقرون به صرفه دانست. به صورت کلی هدفون Beyerdynamic T51i می‌تواند بیشتر برای افرادی مناسب باشد که ورزش هایی مثل دوچرخه سواری یا پیاده روی را انجام می‌دهند.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Bose QuietComfort 25

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون Bose QuietComfort 25 از آن دسته هدفون هایی است که گوشی های آن به طور کامل گوش شما را در محفظه اختصاصی خود جای می‌دهند. به این دسته هدفون ها اصطلاحا اور ایر (Over-Ear) گفته می‌شود. کیفیت صدای خروجی از اسپیکر های این هدفون بسیار مطلوب بوده و طراحی آن هم به گونه‌ای انجام شده که احساس راحتی را به کاربر منتقل می‌کند. هدفون Bose QuietComfort 25 هم مثل اغلب محصولات جدید شرکت Bose از سیستم ضد نویز اختصاصی و باکیفیتی بهره می‌برد. قیمت این هدفون را می‌توان متوسط (نه گران و نه مقرون به صرفه) در نظر گرفت.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Audio-Technica ATH-M50x

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

اگر به دنبال یک هدفون با کیفیت، زیبا، راحت و مقرون به صرفه هستید، هدفون Audio-Technica ATH-M50x یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این هدفون به راحتی بر روی سر یا دور گردن شما قرار خواهد گرفت و با اسپیکر های قدرتمندش موزیک مورد نظر را به سمع و نظر شما می‌رساند. پس Audio-Technica ATH-M50x هم یکی دیگر از بهترین هدفون های سال 2017 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S8

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Sennheiser HD 201

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

یکی دیگر از هدفون های مقرون به صرفه و با کیفیتی که می‌توانید خریداری کنید، هدفون Sennheiser HD 201 نام دارد. این هدفون که در لیست بهترین هدفون های سال 2017 ما جای گرفته، کیفیت صدای خروجی مطلوبی را ارائه می‌کند و زمانی که در حال استفاده از آن هستید، احساس خوبی به شما منتقل می‌شود. ضمنا طراحی زیبای این هدفون هم می‌تواند از دیگر نقاط قوت آن به شمار آید.

تعمیرات موبایل

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون AKG Y50

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

یکی دیگر از هدفون های منحصر به فرد لیست ما، هدفون AKG Y50 است که در رنگ های بسیار متنوعی عرضه شده و طراحی زیبا و سبکی دارد. گوشی های آن به طور کام گوش کاربر را در خود جای نمی‌دهند، اما با این حال کیفیت صدای خرجی از اسپیکرهای دستگاه سبب می‌شود تا صدایی فراگیر و کاملا واضح به گوش کاربر برسد. متاسفانه این هدست قیمت چندان مقرون به صرفه ای را به همراه نخواهد داشت.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون SoundMagic E50

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون SoundMagic E50 برای آن دسته افرادی مناسب است که به هدفون های توگوشی علاقمند هستند. گوشی های این هدفون به طور کامل در گوش کاربر قرار می‌گیرند، بنابراین ممکن است این سبک برای همه چندان جالب نباشد. بدنه توگوشی این هدفون از آلومینیوم ساخته شده و دوام بالایی دارد. قیمت هدفون SoundMagic E50 تقریبا در حد متوسط (نه گران و نه مقرون به صرفه) است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون X

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Sennheiser CX 5.00

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

باز هم یک هدفون توگوشی دیگر در لیست بهترین هدفون های سال 2017 ما جای گرفته است! این محصول Sennheiser CX 5.00 نام دارد. کیفیت صدای خروجی از این هدفون مطلوب است، اما نباید انتظار داشته باشید که توان خنثی کردن نویزهای محیطی این هدفون به اندازه هدفون های آن ایر (On-Ear) یا اور ایر (Over-Ear) باشد. ضمنا هدفون Sennheiser CX 5.00 از نظر قیمت محصولی مقرون به صرفه نبوده و نسبتا قیمت زیادی دارد.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Grado SR80e

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

اصلی ترین دلیلی که سبب شده هدفون Grado SR80e در لیست بهترین هدفون های سال 2017 ما جای داشته باشد، مربوط به این می‌شود که دستگاه در قبال قیمتی که دارد کیفیت صدای خروجی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. بنابراین هدفون Grado SR80e از محدود هدفون های مقرون به صرفه لیست است. شاید ظاهر آن چندان برای شما جالب نباشد، اما اگر کیفیت از دید شما نسبت به ظاهر در اولویت قرار دارد، هدفون Grado SR80e یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Shure SE425

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

اگرچه هدفون های تو گوشی از دسته هدفون های مورد علاقه همه کاربران نیستند، اما به واقع هدفون Shure SE425 می‌تواند نظر هر فردی را تغییر دهد. توگوشی این هدفون به شکل بسیار زیبایی طراحی شده و در گوش کاربر چفت می‌شود. حتی سیم هایی که به این توگوشی متصل شده‌اند هم قابل جداسازی هستند. کیفیت صدای خروجی از آن هم مطلوب است. تمام این مسائل سبب شده که هدفون Shure SE425 در لیست بهترین هدفون های سال 2017 ما جای داشته باشد. متاسفانه این هدفون قیمت نسبتا گرانی دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی J7 Pro سامسونگ – J730 | موبایل کمک

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون AKG N60

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون AKG N60 هم پتانسیل لازم برای قرار گرفتن در لیست بهترین هدفون های سال 2017 را دارد. این هدفون از گوشی های با کیفیتی بهره‌مند است که با قرار گیری بر روی گوش کاربر صدای بسیار باکیفیتی و فراگیری را پخش می‌کنند. در هدفون مذکور از یک سیستم خنثی سازی نویز فعال (Active Noise Cancellation) هم بهره گرفته شده که منجر به بهبود کارایی دستگاه می‌شود. متاسفانه هدفون AKG N60 قیمت چندان مقرون به صرفه ای ندارد.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Sony MDR-1000X

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

باز هم نوبه به محصولی از شرکت سونی می‌رسد. هدفون Sony MDR-1000X هم به عنوان یکی از بهترین هدفون های سال 2017 از یک سیستم خنثی سازی نویز حرفه ای بهره می‌برد که به واقع عملکرد مطلوبی دارد. همچنین سبک طراحی گوشی های این هدفون به گونه‌ای صورت گرفته که با قرار دادن آن بر روی گوش خود، تقریبا هیچ صدایی از بیرون توسط شما قابل شنیدن نخواهد بود. کیفیت اتصال بلوتوث هم از دیگر نقاط قوت هدفون Sony MDR-1000X محسوب می‌شود. متاسفانه این هدفون هم قیمت چندان مقرون به صرفه‌ای را به همراه نخواهد داشت.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Oppo PM-3

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون Oppo PM-3 هم از دیگر هدفون های با کیفیت موجود در بازار است که می‌توان آن را یک هدفون لاکچری خطاب کرد! این هدفون از کابل  فایل جداسازی بهره می‌برد و گوشی های آن به طور کامل گوش کاربر را در محفظه اختصاصی خود رو خواهند برد. به دلیل سبک طراحی خوبی که هدفون Oppo PM-3 دارد، شما می‌توانید به راحتی آن را در دو گردن یا بر روی سر خود قرار داده و به موزیک های مورد نظرتان گوش دهید.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون AKG Q701

تعمیرات موبایل

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

یکی دیگر از بهترین هدفون های سال 2017، هدفون AKG Q701 خواهد بود که کیفیت صدای خروجی از آن بسیار دلپذیر بوده و سبک طراحی آن همه مطلوب است. این هدفون به کابل های قابل جداسازی مجهز شده و زمانی که بر روی گوشی های شما قرار گیرد، احساس راحتی را به شما منتقل می‌کند. متاسفانه AKG Q701 هم از هدفون های نه چندان مقرون به صرفه موجود در بازار است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Sony MDR-HW700

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون Sony MDR-HW700 گوشی های بسیار بزرگی را به همراه دارد که به صورت کامل گوش کاربر در آن ها جای خواهد گرفت. این مسئله سبب می‌شود تا شما صدای خروجی از اسپیکر های هدفون را به شکل واضح‌تری بشنوید و صداهای محیط خارج کمتر به داخلی هدفون نفوذ کنند، اما در سمت مقابل بیش از اندازه بزرگ بودن گوشی های هدفون سبب می‌شوند تا نتوان از آن چندان به عنوان یک هدفون خوب در حین انجام ورزش های پرتحرک استفاده کرد. متاسفانه هدفون Sony MDR-HW700 قیمت نسبتا گرانی را به همراه دارد.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Sennheiser HD 800

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

هدفون Sennheiser HD 800 به کابل های قابل جداسازی مجهز است، بنابراین بنا به شرایط خود می‌توانید به صورت سیمی یا وایرلس از آن استفاده کنید. گوشی های هدفون از نوع اور ایر (Over-Ear) هستند و تمام گوش کاربر در محفظه آن ها جای می‌گیرد. کیفیت صدای خروجی از اسپیکر های این هدفون فوق‌العاده است و زمانی که آن را بر سر دارید، احساس راحتی کامل خواهید داشت. متاسفانه قیمت هدفون Sennheiser HD 800 گران است.

بهترین هدفون های سال 2017 : هدفون Noble Audio Katana

بهترین هدفون های سال 2017 ؛ بهترین هدفون 2017 کدام است؟

آخرین هدفونی که در لیست بهترین هدفون های سال 2017 ما قرار گرفته، هدفون Noble Audio Katana نام دارد. از نظر بسیار افراد این هدفون بهترین هدفون توگوشی است که هم اکنون قادر به خرید آن هستید. کیفیت صدای خروجی از اسپیکرهای این هدفون بسیار مطلوب بوده و به راحتی می‌توانید از آن در حین انجام ورزش های پرتحرک نظیر رقصیدن، ایروبیک و غیره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین هدفون های سال 2017 پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از این محصولات نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات Note 10

ال سی دی نوت 20

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A2 کور

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments