آموزش ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل

ارسال پیام دست نوشته در آیفون

یکی از ویژگی‌های جدید و بسیار جالب سیستم عامل آی او اس 10 یا همان iOS 10 مربوط به ارائه امکان ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپد

اپل با انتشار سیستم عامل آی او اس 10 یا همان iOS 10 ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی را ارائه کرد. یکی از این ویژگی‌ها که بسیار جالب توجه است مربوط به امکان ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای مجهز به این سیستم عامل یا نسخه‌های بالاتر آن می‌شود. اما منظور از پیام دست نوشته چیست؟ اگر با قلم استایلوس محصولاتی همچون فبلت گلکسی نوت سامسونگ کار کرده باشید، می‌دانید که نوشتن بر روی صفحه نمایش دستگاه چه لذتی دارد! اپل در سیستم عامل آی او اس 10 این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا با استفاده از انگشت خود و در برنامه Messages دستگاه عبارت یا کلمه‌ای نوشته و آن را برای مخاطبین خود ارسال کنند. به این نوع عبارت که توسط انگشت دست کاربر نوشته می‌شود، اصطلاحا پیام دست نوشته می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

ارسال پیام دست نوشته در آیفون

بنابراین هم اکنون آیفون و آیپدهایی که حداقل از سیستم عامل iOS 10.0 بهره‌مند باشند از قابلیت ارسال پیام دست نوشته از طریق اپلیکیشن Messages پشتیبانی می‌کنند. اما چگونه می‌توان از این قابلیت استفاده کرد و به ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل پرداخت؟ هدف ما در این مقاله دقیقا شرح این موضوع محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.تعمیرات اپل

آموزش ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل

ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل ارز طریق اپلیکیشن پیام رسان آیفون انجام می‌شود و ب هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را در بر نمی‌گیرد. بار دیگر اشاره می‌کنیم که به منظور استفاده از این قابلیت، سیستم عامل آیفون شما باید حداقل آی او اس 10 (iOS 10) باشد. به منظور ارسال پیام دست نوشته در آیفون خود مراحل زیر را طی کنید:

ارسال پیام دست نوشته در آیفون

ابتدا برنامه یا اپلیکیشن Messages آیفون خود را اجرا کنید و مخاطبی را انتخاب کنید که قصد دارید برای او پیام دست نوشته ارسال کنید. هنگامی که مانند عکس فوق به صفحه ارسال و دریافت پیام مخاطب مد نظرتان هدایت شدید، انگشت خود را بر روی فیلد تایپ قرار دهید تا این فیلد انتخاب شود و کیبورد دستگاه برای تایپ متن آماده شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

ارسال پیام دست نوشته در آیفون

حال آیفون خود را به صورت افقی در دستتان بگیرید. در این شرایط صفحه‌ یا حالتی مشابه با عکس فوق پیش رویتان قرار می‌گیرد.

ارسال پیام دست نوشته در آیفونتعمیرات اپل

متن دست نوشته مد نظرتان را در بخش سفید رنگ صفحه بنویسید و سپس گزینه Done را لمس کنید. با لمس گزینه Done بار دیگر به صفحه مکالمه خود با کاربر مد نظر هدایت می‌شوید.

ارسال پیام دست نوشته در آیفون

با لمس گزینه ارسال پیام در این مرحله، دست نوشته شما برای مخاطب مد نظرتان ارسال خواهد شد. بدین منظور شما توانستید نسبت به ارسال پیام دست نوشته در آیفون خود اقدام کنید.

نکته: اگر پس از انتخاب فیلد تایپ متن و سپس افقی کردن آیفون خود به صفحه‌ای که به منظور ایجاد متن دست نوشته ارائه می‌شود هدایت نشدید و به جای آن کیبورد مجازی آیفون در حالت افقی نمایان شد نگران نباشید. در این شرایط مانند عکس زیر، گزینه‌ای که با فلش نمایش داده‌ایم را لمس کنید تا صفحه ایجاد دست نوشته نمایان شود.

ارسال پیام دست نوشته در آیفون

دقت داشته باشید که برای خارج شدن از حالت ایجاد دست نوشته در آیفون یا آیپدهای اپل به راحتی می‌توانید دستگاه را از حالت افقی خارج و به حالت عمودی منتقل کنید. با عمودی کردن دستگاه، حالت دست نوشته به طور اتوماتیک غیر فعال می‌شود و رد و بدل پیام متنی به صورت عادی امکانپذیر خواهد بود. بنابراین افق و عمودی کردن آیفون شما دستور ورود به صفحه ارائه دست نوشته و خروج از آن را صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال پیام دست نوشته در آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس

تاچ ال سی دی سامسونگ S9 Plus

قطعات آیفون 8

تعمیرات موبایل

منبع osxdaily

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments