بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد های اپل

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

بازی های ورزشی یکی از پرطرفدارترین سبک‌های موجود در بین بازی های موبایلی محسوب می‌شوند. اگر از علاقمندان به این سبک بازی ها هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد

آیفون و آیپدهای اپل محصولات فوق‌العاده‌ای هستند که از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند طراحی شده‌اند. هم اکنون شما می‌توانید بازی های بسیار جذاب و با گرافیک بالایی را در آیفون یا آیپدتان نصب و اجرا کنید. اگر چه ممکن است که دستگاه در حین اجرای بازی های با گرافیک بالا کمی داغ شود اما در هر حال از پس اجرای موفقیت‌آمیز و بی‌نقص آن بازی بر خواهد آمد. بازی هایی که هم اکنون برای آیفون و آیپدهای اپل در اپ استور (App Store) عرضه شده‌اند، دارای سبک‌های مختلفی هستند. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این به معرفی بهترین بازی های آیفون و آیپدها در سبک‌های ترسناک، ورزشی، رانندگی، فکری، RGP و تیراندازی پرداخته بودیم. با کلیک بر روی هر کدام از مقالات زیر می‌توانید به لیست بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک مد نظرتان دسترسی پیدا کنید:

اما در بین تمام سبک‌های نامبرده شده، بازی خای ورزشی هم از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و نباید فراموش شوند. بازی های ورزشی یکی از پرطرفدارترین سبک‌های موجود در بین بازی های موبایلی محسوب می‌شوند. اگر از علاقمندان به این سبک بازی ها هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Active Soccer 2

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

در بین بازی های ورزشی، مجموعه بازی هایی که با ورزش فوتبال ارتباط دارند همواره از پرطرفدارترین بازی های موبایل بوده‌اند. بازی Active Soccer 2 یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی و فوتبالی فعلی موجود در اپ استور است. در این بازی دید شما به زمین فوتبال از بالای صفحه خواهد بود و وظیفه شما مدیریت صحیح تیم‌تان است. شما می‌توانید با تیم خود وارد مسابقات، کاپ‌ها، لیگ‌ها و غیره گوناگون شوید و با قهرمانی در آن‌ها به افتخارات خود بیفزایید. اگر از علاقمندان به بازی های ورزشی و به ویژه بازی های مرتبط با ورزش فوتبال هستید، حتما بازی جذابی و سرگرم کننده Active Soccer 2 را دانلود و در آیفون یا آیپدتان اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Desert Golfing

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

بازی جذاب Desert Golfing شاید از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن نداشته باشد و حالتی ساده را ارائه کند اما گیم پلی آن به قدری جذاب و سرگرم کننده است که بدون تردید ساعت‌ها شما را مجذوب خود خواهد کرد. بازی Desert Golfing مربوط به ورزش گلف می‌شود. در این بازی باید با استفاده از مهارت و تمرکز خود، توپ گلف را به درون مجرایی که باید انداخته شود، وارد کنید. بازی Desert Golfing حجم بسیار ناچیزی دارد، بنابراین اگر به دنبال یک بازی ورزشی سرگرم کننده و کم حجم برای آیفون یا آیپدتان هستید، بازی Desert Golfing یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی FIFA 16 Ultimate Team

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

علاقمندان به بازی های ورزشی و به ویژه بازی فوتبال حتما سری بازی های فیفا (FIFA) را می‌شناسند. بازی FIFA 16 Ultimate Team بدون تردید یکی از بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد های اپل به شمار می‌رود که گرافیک فوق‌العاده‌ای داشته و بسیار سرگرم کننده است. در بازی FIFA 16 Ultimate Team بیش از 10،000 فوتبالیست مختلف تعریف شده و بازی شامل 500 تیم متنوع می‌شود. بازی FIFA 16 Ultimate Team فوق‌العاده جذاب است و علاقمندان به بازی های ورزشی باید آن را در آیفون یا آیپدشان نصب کنند!

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Football Manager Touch 2016

بازی Football Manager Touch 2016 هم یکی از پرطرفدارترین و زیباترین بازی های ورزشی است که هم اکنون می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید. این بازی جذاب هم با ورزش فوتبال ارتباط دارد، اما تفاوت آن نسبت به سایر بازی های فوتبالی که نامبردیم در این است که شما باید نقش مربی تیم خود را در بازی Football Manager Touch 2016 ایفاء کنید! به بیان دیگر بازی Football Manager Touch 2016 در واقع مربوط به مربیگری فوتبال می‌شود.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

در این بازی شما تیم خود را می‌سازید، بازیکنان را مدیریت می‌کنید، برای امضاء قرارداد با آن‌ها تلاش خواهید کرد، استعدادهای جدید کشف می‌کنید، وضعیت مالی تیم را مدیریت می‌کنید و با انجام بسیاری از اقدامات مشابه سعی می‌نمایید تا تیم خود را در جام‌ها و لیگ‌های مختلف به موفقیت برسانید. اگر از علاقمندان به بازی های ورزشی و مربیگری فوتبال هستید، به هیچ عنوان بازی جذاب Football Manager Touch 2016 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تعمیرات اپل

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Ice Rage

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

بازی Ice Rage ارتباطی با ورزش فوتبال یا گلف ندارد، بلکه مربوط به ورزش جذاب هاکی روز یخ می‌شود. در بازی Ice Rage که حالتی کارتونی و سه بعدی دارد شما می‌توانید به رقابت با سایر تیم‌ها و پلیرها بپردازید و برای کسب موفقیت در زمین یخی هاکی تلاش کنید. هدف اصلی وارد کردن توپ هاکی به درون دروازه تیم مقابل است و هر تیمی که در پایان گل‌های بیشتری زده باشد، برنده بازی خواهد بود. ویژگی‌هایی همچون انیمیشن خوب، موزیک متن عالی، مدهای مختلف بازی و سایر موارد این چنینی، بازی Ice Rage را به شدت محبوب و جذاب کرده‌اند. بنابراین بازی Ice Rage هم یکی دیگر از بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد های اپل است.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Motorsport Manager

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

بازی Motorsport Manager یکی از جذاب‌ترین بازی های ورزشی فعلی موجود در اپ استور محسوب می‌شود که البته می‌تواند از زیرشاخه سری بازی های رانندگی و مسابقه‌ای هم به شمار آید. در بازی زیبای Motorsport Manager شما نقش مدیر یک تیم اتومبیلرانی را ایفاء می‌کنید و باید به مدیریت اتومبیل‌ها و مسابقات مختلف تیم خود بپردازید و برای کسب موفقیت در مسابقات و قهرمانی تلاش نمایید. با پیروزی در هر مسابقه، پول و امتیاز کسب می‌کنید و قادر به ارتقاء اتومبیل‌های خود خواهید بود. بازی Motorsport Manager گیم پلی بسیار جذابی دارد که توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی NBA Jam

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

ورزش بسکتبال هم از جمله ورزش‌های محبوبی است که طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. بازی NBA Jam مربوط به این رشته ورزشی می‌شود و گیم پلی بسیار جذابی را ارائه می‌کند. در بازی NBA Jam می‌توانید مابین 30 تیم مختلف NBA به انتخاب یکی از آن‌ها پرداخته و رقبای خود مسابقه دهید. بازی NBA Jam شامل انیمیشن‌های جالب و فانتزی می‌شود که جذابیت بازی را افزایش می‌دهند. سعی شده که در بازی NBA Jam حالتی کمدی هم ایجاد شود و به همین دلیل عکس صورت اصلی بازیکنان در ابعاد بزرگ بر روی تنه اصلی بازیکنان چسبانده شده است! اگر به دنبال یک بازی ورزشی جذاب، سرگرم کننده و پرهیجان هستید، همین حالا بازی NBA Jam را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی New Star Soccer

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

بازی New Star Soccer مربوط به ورزش فوتبال می‌شود اما سبکی متفاوت را به همراه دارد و گیمر در آن نقش متمایزی ایفاء می‌کند. اگر تمایل دارید که به یک سوپراستار فوتبالیست تبدیل شوید، بازی New Star Soccer در محیطی مجازی این امکان را برایتان فراهم می‌کند. در بازی جذاب New Star Soccer شما به عنوان یک فوتبالیست وارد لیگ می‌شوید و باید سعی کنید که با کسب تجربه، قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را افزایش دهید و به یک فوتبالیست درجه یک و سوپراستار تبدیل شوید.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Ridiculous Fishing

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، ساده و کم حجم و مرتبط با سبک بازی های ورزشی هستید، بازی Ridiculous Fishing یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. این بازی مربوط به ماهیگیری است و گیم پلی منحصر به فردی دارد. شما در Ridiculous Fishing نقش ماهیگیری را ایفاء می‌کنید که قلاب به درون آب می‌اندازد. این قلاب باید بدون برخورد به ماهی‌های موجود در آب به سمت پایین هدایت شود. به محض برخورد قلاب با یک ماهی، شاهد بالا کشیدن آن خواهید بود. در این مرحله باید تلاش کنید تا در مسیر رو به بالایی که قلاب طی می‌کنید، بیشتری تعداد ماهی‌ها را شکار نمایید. بازی Ridiculous Fishing بسیار سرگرم کننده بوده و کم ناچیزی دارد.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Super Stickman Golf 2

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

بازی Super Stickman Golf 2 هم مربوط به ورزش گلف می‌شود اما گیم پلی آن با حقیقت این ورزش و قوانین فیزیک چندان مطابقت ندارد! در این بازی باید تلاش کنید تا در نقشه‌ها یا مپ‌های مختلف و عجیبی که ارائه شده، توپ گلف را به مقصد و مجرای اصلی آن برسانید. سمیرهای که در جریان بازی باید طی شوند بسیار عجیب و جالب هستند و هر مرحله از بازی نسبت به مرحله پیشین دشوارتر می‌شود. بازی Super Stickman Golf 2 حتی شامل یک حالت آنلاین هم می‌شود که به موجب آن گیمرها می‌توانند به طور آنلاین با یکدیگر رقابت کنند. اگر به دنبال یک بازی ورزشی ساده و سرگرم کننده برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا بازی Super Stickman Golf 2 را از اپ استور دانلود نمایید.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Table Tennis Touch

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

بازی زیبای Table Tennis Touch مربوط به ورزش پینگ‌پنگ یا همان تنیس روی میز می‌شود. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و حالتی نزدیک به واقعیت را به همراه دارد. در بازی Table Tennis Touch راکت‌های متفاوت، محیط‌های مختلف، مدهای گوناگون و تنوع‌های این چنینی زیادی ارائه شده که روند بازی را از حالت تکراری ارج می‌کند. بدون تردید بازی Table Tennis Touch با گرافیک خوبی که دارد یکی از بهترین بازی های ورزشی فعلی موجود برای آیفون و آیپد های اپل به شمار می‌رود.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Touchgrind Skate 2

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

اگر از علاقمندان به اسکیت سواری هستید، به هیچ عنوان نباید بازی جذاب و زیبای Touchgrind Skate 2 را از دست دهید. در این بازی ورزشی شما نقش یک اسکیت سوار را ایفاء می‌کنید و باید از مسیرهای پر پیچ و خم موجود عبور کنید. در طول مسیرها و محیط‌های مختلف بازی Touchgrind Skate 2 موانع بسیاری زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای به تصویر کشیدن تسلط خود و ارائه حرکات نمایشی استفاده کنید. به طور کلی بازی Touchgrind Skate 2 برای علاقمندان به ورزش اسکیت سواری یک بازی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود که دانلود آن را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Virtua Tennis Challenge

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

همانطور که از عکس فوق مشاهده می‌کنید، بازی Virtua Tennis Challenge مربوط به ورزش تنیس می‌شود. در بازی جذاب Virtua Tennis Challenge که محیطی سه بعدی دارد، شما در نقش یکی از 50 بازیکن تنیس معرفی شده در بازی قرار خواهید گرفت و به رقابت با سایر رقبا می‌پردازید. اگر از علاقمندان به ورزش تنیس و بازی های مرتبط با آن هستید، به هیچ عنوان بزی جذاب و گرافیکی Virtua Tennis Challenge را از دست ندهید

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد: بازی Alto’s Adventur

بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد در موبایل کمک

آخرین بازی که به عنوان یکی از بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد های اپل خدمتتان معرفی می‌کنیم، بازی Alto’s Adventur است. بازی Alto’s Adventur سبکی خاصی دارد و با ورزش اسکی در کوهستان مرتبط می‌شود. در این بازی شما با Alto به ماجراجویی می‌پردازید و برای طی کردن مسیرهای مد نظر از اسنوبرد استفاده می‌نمایید. در بازی Alto’s Adventur با اسنوبرد خود از مسیرهای کوهستانی و موانع موجود عبور می‌کنید و باید این عمل را تا جایی که می‌توانید ادامه دهید و به ثبت بهترین رکورد ممکن بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 14 نمونه از بهترین بازی های ورزشی آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XR

دوربین جلو آیفون XS Max

iPhone 11 Pro Max قیمت گلس

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ارمان
ارمان
6 سال گذشته

چرا برای ایفون چهار نمیشه