بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی های سبک مسابقه ای و رانندگی همواره طرفداران بسیار زیادی دارند. به نظر شما کدام بازی های مسابقه ای و رانندگی هم اکنون از بهترین بازی های موجود در اپ استور (App Store) محسوب می‌شوند؟ در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی های مسابقه ای و رانندگی یکی از پرطرفدارترین سبک از بازی های رایانه‌ای و موبایلی محسوب می‌شوند. انجام اینگونه بازی ها در گوشی‌های هوشمند به واقع لذت بخش است. این موضوع و استقبال پر شور کاربران از این سبک بازی ها سبب شده که تنوع آن‌ها به شدت افزایش یابد. هم اکنون اگر سری به اپ استور بزنید، متوجه خواهید شد که تعداد بازی های بسیار متعددی در سبک مسابقه ای و رانندگی موجود هستند. اما کدامیک از این بازی ها بهترین موارد موجود به شمار می‌روند؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. بازی هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند صرفا بازی های رایگان نیستند و ممکن است برای دانلود آن‌ها ملزم به پرداخت هزینه باشید. بنابراین معیار انتخاب بازی های این مقاله تنها کیفیت و گیم پلی آن‌ها محسوب می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. ضمنا توصیه می‌کنیم که اگر از طرفداران بازی های ترسناک و RPG (نقش آفرینی) هستید، حتما نگاهی هم به دو مقاله زیر داشته باشید. با موبایل کمک همراه شوید.

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی AG Drive

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی AG Drive از جمله بازی های جدید و جذاب سبک مسابقه ای و رانندگی است که برای دستگاه‌های آی او اسی اپل منتشر شده و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. در این بازی شما به آینده سفر می‌کنید و با موتور جت قدرتمند خود در تمام شهرها مسابقه‌های جذابی را برپا خواهید کرد. بازی AG Drive از نظر گرافیکی بسیار عالی طراحی شده و این موضوع جذابیت‌های آن را بیشتر می‌کند. جت‌ها، بزرگراه‌ها و تمام مسیرها و آیتم‌هایی که در بازی AG Drive ارائه می‌شوند مربوط به آینده هستند، بنابراین شما قادر به پیش بینی آن‌ها نخواهید بود. بدون شک بازی AG Drive هم اکنون یکی از بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد های اپل به شمار می‌رود.

دانلود AG Drive از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی iPhone با گارانتی اصلی

تعمیرات اپل

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Asphalt 8: Airborne

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

سری بازی های آسفالت یا Asphalt از جمله بازی های موبایلی هستند که به واقع نیاز به معرفی ندارند‌. تقریبا هر فردی که کمی علاقمند بازی های موبایلی باشد، حداقل نام بازی آسفالت را شنیده است.و آخرین نسخه از سری بازی های آسفالت یعنی Asphalt 8: Airborne نه تنها یکی از بهترین بازی های سبک مسابقه ای و رانندگی فعلی موجود برای آیفون و آیپد های اپل است، بلکه از نظر ما در کل هم جزء 10 بازی برتر موجود برای دستگاه‌های آی او اسی محسوب می‌شود. بازی Asphalt 8: Airborne از گرافیک فوق‌العاده و گیم پلی بسیار جذابی بهره می‌برد که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. بعید است که طرفدار سبک بازی های مسابقه ای و رانندگی باشید، اما بازی Asphalt 8: Airborne را تجربه نکنید!

دانلود Asphalt 8: Airborne از اپ استور

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Crazy Taxi

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی Crazy Taxi نسبت به دو بازی پیشین معرفی شده گیم پلی متفاوتی دارد. این بازی هم گرافیک سه بعدی را ارائه می‌کند اما چندان رو به سمت واقعیت سوق نیافته و تقریبا حالتی کارتونی‌تر و سرگرم کننده دارد. در بازی Crazy Taxi شما نقش یک راننده تاکسی را ایفاء می‌کنید که باید با نهایت سرعت ممکن مسافرین خود را به مقصد مد نظرشان برسانید. هرچه سریع‌تر این عمل را انجام دهید، پول و امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. ضمنا فراموش نکنید که در طول مسیر باید از ترافیک شهری عبور کنید و مراقب عابرین پیاده‌ای باشید که از خیابان عبور می‌کنند. به طور کلی اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده سبک رانندگی برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا بازی زیبای Crazy Taxi را دانلود نمایید.

دانلود Crazy Taxi از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Drift ‘n’ Drive

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی Drift ‘n’ Drive شاید از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن نداشته باشید و با بازی های پیشینی که معرفی کردیم تفاوت داشته باشد، اما از نظر گیم پلی و سبک انجام بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید، در بازی Drift ‘n’ Drive نمایی که شما از آن به جاده نگاه می‌کنید نمایی از بالا است. در این بازی شما باید به مسابقه دادن به سایر رقیب‌هایتان بپردازید. کنترل اتومبیل‌های موجود در بازی Drift ‘n’ Drive به مراتب دشوار بوده و از جمله اصلی‌ترین بخش‌های جذاب این بازی محسوب می‌شود. بنابراین بازی Drift ‘n’ Drive هم می‌تواند یکی دیگر از بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد های اپل محسوب شود.

دانلود Crazy Taxi از اپ استورتعمیرات اپل

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Does Not Commute

بازی Does Not Commute هم گرافیک خوبی دارد و هم سبک منحصر به فردی را ارائه می‌کند. در بازی Does Not Commute فقط بحث رانندگی مطرح نیست، بلکه شما باید از قدرت تفکر و ذهن خود هم برای به خاطر سپردن مسیرهایی که طی می‌کنید استفاده نمایید. رون بازی به این شکل است که باید یک اتومبیل را طی زمان مشخصی از نقطه A به نقطه B برسانید. سپس نوبت به اتومبیل دیگر می‌رسد، با این تفاوت که ماشین قبلی شما در همان مسیری که قبلا طی کرده‌ بودید وارد جاده شده و حرکت می‌کند.

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپدبنابراین شما باید مسیری که در دور قبلی برای سریدن از نقطه A به B طی کرده بودید را به خاطر بسپارید تا از برخورد با آن در ماموریت‌های بعدی خود ممانعت به عمل آورید. شاید در گفتار بازی Does Not Commute چندان جالب به نظر نرسد، اما این بازی در عمل فوق‌العاده است و بی‌شک گیم پلی آن شما را مجذوب خود می‌کند. پس همین حالا نسبت به دانلود بازی Does Not Commute اقدام کنید.

دانلود Does Not Commute از اپ استور

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Hill Climb Racing

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی Hill Climb Racing با ظاهر کارتونی، دو بعدی و حجم پایین خود هم می‌تواند یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی های سبک مسابقه ای و رانندگی موجود برای آیفون و آیپد های اپل محسوب شود. در این بازی شما نقش کنترل کننده یا راننده یک اتومبیل را ایفاـ می‌کند که البته کنترل آن بسیار دشوار است و قلق‌های خاص خود را دارد. اگر زیاد سرعت بگیرید، بخش جلوی اتومبیل از زمین جدا می‌شود، بنابراین باید سعی کنید که همواره تعادل اتومبیل را در طول مسیر حفظ نمایید و در عین حال با بیشترین سرعت ممکن در مسیر حرکت کنید و به جمع‌آوری سکه‌های موجود بپردازید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و کم حجم سبک مسابقه ای و رانندگی برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا بازی Hill Climb Racing را از اپ استور دانلود کنید.

دانلود Hill Climb Racing از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Horizon Chase – World Tour

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپدبازی Horizon Chase – World Tour هم از بازی های سبک مسابقه ای و رانندگی است که گرافیک بسیار عالی دارد. این بازی شما را به دهه 9 میلادی باز می‌گردانید و با اتومبیل‌های آن زمان و مسابقه‌های خیابانی آن دوران آشنا می‌سازد. تنوع اتومبیل‌ها در بازی Horizon Chase – World Tour زیاد است و این موضوع به جذابیت‌های آن می‌افزاید. با توجه به اینکه مسابقات اتومبیلرانی در بازی Horizon Chase – World Tour در سراسر دنیا انجام می‌شود، بنابراین در هر مسابقه با مکان و محیط جدیدی رو به رو خواهید بود.

دانلود Hill Climb Racing از اپ استورتعمیرات اپل

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Impulse GP

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

در بازی Impulse GP شما راننده اتومبیل نیستید، بلکه راننده موتورسیکلت خواهید بود. در این بازی شما می‌توانید هدایت موتورسیکلت‌هایی را بر عهده بگیرید که سرعت فوق‌العاده‌ای دارند و البته از نظر طراحی و ظاهر هم چندان شبیه به موتورسیکلت‌هایی نیستند که می‌شناسیم! موتورسیکلت‌هایی که در بازی Impulse GP وظیفه کنترل آن‌ها را بر عهده دارید دارای چرخ یا لاستیک نیستند و تقریبا شبیه به موتورهای پرنده و جت به نظر می‌رسند که با فاصله نزدیک از زمین پرواز می‌نمایند. بنابراین بازی Impulse GP یک بازی جذاب و منحصر به فرد در سبک مسابقه ای و رانندگی است که می‌توانید از اپ استور دانلود کنید.

دانلود Impulse GP از اپ استور

بیشتر بخوانید:  نمایندگی گوشی آیفون در تهران 

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Joe Danger Touch

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی Joe Danger Touch هم از نظر گیم پلی و سبک یک بازی کاملا منحصر به فرد است که می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. در این بازی شما نقش یک قهرمان موتورسواری را ایفاء می‌کنید که باید از مسیرهای پر از موانع مختلف عبور کند و به جمع‌آوری آیتم‌ها و امتیازهای موجود در مسیر بپردازد. بازی Joe Danger Touch از نظر گرافیکی به طور سه بعدی طراحی شده اما سبک آن حالتی کارتونی دارد و رو به واقعیت نیست. اگر به دنبال یک بازی جذاب، سرگرم کننده و متفاوت با سبک رانندگی هستید، بازی زیبای Joe Danger Touch یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

دانلود Joe Danger Touch از اپ استور

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Reckless Racing 3

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

بازی Reckless Racing 3 هم یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد های اپل محسوب می‌شود. در این بازی که از نظر گرافیکی محیطی سه بعدی و جذاب را ارائه می‌کند، قادر به انجام مسابقه با 28 اتومبیل مختلف و در 36 مسیر متنوع خواهید بود. هدف اصلی شما در بازی Reckless Racing 3 به دست آوردن پول و ارتقاء دادن اتومبیلتان است. یکی از نکاتی که برای کنترل دقیق اتومبیل‌ها در بازی Reckless Racing 3 و کسب موفقیت باید به آن توجه کنید مربوط به سرعت عمل بالا و دقت شما می‌شود. پس دقیق باشید و سریع عمل کنید تا در بازی Reckless Racing 3 به موفقیت‌های بیشتری برسید.

دانلود Reckless Racing 3 از اپ استور

بیشتر بخوانید:  گارانتی خدمات تعمیر ایفون اپل

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Ridge Racer Slipstream

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

اگر از علاقمندان به بازی های مسابقه ای و رانندگی هستید، به هیچ وجه بازی فوق‌العاده عالی Ridge Racer Slipstream  را از دست ندهید. به جرات می‌توانیم بگوییم که این بازی یکی از بهترین، جذاب‌ترین و گرافیکی‌ترین بازی های سبک مسابقه‌ ای و رانندگی فعلی موجود در اپ استور به شمار می‌رود. جدیدترین نسخه بازی Ridge Racer Slipstream شامل 25 اتومبیل مختلف و 3000 نوع مختلف ارتقاء می‌شود. این بازی به شدت اعتیادآور است و گیم پلی جذابی دارد. همچنین جذابیت گرافیکی بازی Ridge Racer Slipstream هم منجر می‌شود که شما مجذوب آن شوید. پس به هیچ وجه بازی Ridge Racer Slipstream را از دست ندهید و همین حالا آن را از اپ استور دانلود نمایید.

دانلود Ridge Racer Slipstream از اپ استورتعمیرات اپل

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Riptide GP2

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

رانندگی اتومبیل یا موتورسیکلت را فراموش کنید! در بازی Riptide GP2 شما نقش راننده یک جت اسکی را ایفاء خواهید کرد و باید به رقابت با سایر رقیب‌هایتان بپردازید. بنابراین گیم پلی و سبک بازی Riptide GP2 اگر چه در دسته بازی های رانندگی و مسابقه ای خلاصه می‌شود اما دربرگیرنده موضوع کاملا منحصر به فردی است. اگر تمایل دارید که رانندگی باجت اسکی بر روی آب را تجربه کنید، همین حالا بازی Riptide GP2 را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید.

دانلود Riptide GP2 از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی ایفون

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد: بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed

بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed آخرین بازی است که آن به عنوان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد های اپل معرفی می‌کنیم. بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed حالتی فانتزی دارد و در آن شما نقش شخصی معروف و محبوب سونیک (Sonic) را ایفاء خواهید کرد که این بار راننده اتومبیل عجیب و اختصاصی خود است و به وسیله آن با سایر رقیب‌هایش مسابقه می‌دهد.

بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد

اتومبیل‌های منحصر به فرد شما می‌تواند در بخش‌های از بازی تبدیل به هواپیما شود و با سرعت بالاتری حرکت کند. شما باید از مسیرهای پر پیچ و خم عبور کنید و در نهایت جایگاه اول را به خودتان اختصاصی دهید. بنابراین اگر از طرفداران بازی های سبک فانتزی و مسابقه ای هستید، بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

دانلود Sonic & All-Stars Racing Transformed از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی لیستی از بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون 6 اس پلاس

دوربین سلفی آیفون 6 پلاس

قطعات گوشی آیفون 11

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments