مروری بر جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo)

گوگل الو یا همان Google Allo اپلیکیشن پیام رسان و هوشمند اختصاصی گوگل است که به واقع قدرت عملکرد بالای دارید. در اواسط ماه نوامبر (November) این اپلیکیشن پیام رسان ضمن ارائه یک به رو رسانی بیش از پیش قدرتمند شد. در این مقاله قصد داریم که مروری بر جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) داشته باشیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه گوگل الو (Google Allo)

گوگل الو (Google Allo) مسنجر یا اپلیکیشن پیام رسان اختصاصی محسوب می‌شود که شرکت بزرگ گوگل در کنفرانس گوگل آی/او ۲۰۱۶ (Google I/O 2016) آن را معرفی کرده بود. این اپلیکیشن قدرتمند در کنار اپلیکیشن گوگل دو (Google Duo) معرفی شد اما عرضه آن در گوگل پلی استور (Google Play Store) کمی به طور انجامید و همزمان با عرضه برنامه گوگل دو انجام نشد. برنامه گوگل الو (Google Allo) با هدف اصلی رد و بدل پیام‌های متنی طراحی شده است و هم اکنون شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این برنامه و انتشار آن به مطالعه مقاله “برنامه گوگل الو (Google Allo)؛ مسنجری هوشمند با قابلیت‌های جدید” بپردازید.

برنامه گوگل الو (Google Allo) قابلیت‌های متعددی دارد و یکی از اصلی‌ترین این قابلیت‌ها مربوط به بهره‌مندی آن از دستیار هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) گوگل می‌شود. پیش از این در مقاله‌ای با عنوان “آموزش ۸ قابلیت جالب برنامه گوگل الو (Google Allo)؛ پیام‌رسان هوشمند گوگل” به معرفی 8 نمونه از ویژگی‌های کاربردی مسنجر گوگل الو (Google Allo) پرداختیم اما هم اکنون که این اپلیکیشن پیام رسان آپدیت شده، قابلیت‌های جدیدتری به آن اضافه شده است. بنابراین در این مقاله قصد داریم که مروری بر جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) داشته باشیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

با جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) آشنا شوید!

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، گوگل در به روز رسانی جدیدی که برای اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) ارائه کرده، قابلیت‌های جدیدی را به این مسنجر اضافه کرده است. در ادامه قصد داریم که به معرفی این قابلیت‌های جدید و برخی از اصلی‌ترین قابلیت‌های پیشین برنامه گوگل الو (Google Allo) بپردازیم. ابتدا لیستی از قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن ارائه می‌شود و پس از آن مروری بر جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) خواهیم داشت.

  • قابلیت Smart Reply: این قابلیت به واقع جالب توجه است. به موجب وجود این قابلیت در برنامه گوگل الو (Google Allo) به محض دریافت یک پیام، لیستی از پاسخ‌ها به طور هوشمند و با توجه به پاسخ‌های پیشین کاربر ارائه می‌شوند. کاربر در این شرایط می‌تواند بدون نیاز به تایپ جمله و تنها با لمس پاسخ‌های از پیش تعیین شده به پیام دریافتی پاسخ دهد. این قابلیت به واقع جالب توجه بوده و عملکرد عالی دارد. پاسخ‌های پیشنهادی موجود در برنامه گوگل الو (Google Allo) دقیق و هوشمندانه‌ای ارائه می‌شوند.
  • قابلیت INK: با استفاده از این قابلیت می‌توانید درست قبل از ارسال عکس برای دوستانتان نسبت به نقاشی کشیدن بر روی آن یا اضافه کردن جملات نوشتاری به آن اقدام کنید. این قابلیت در برخی از شرایط به واقع جالب و سرگرم کننده است.

جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو

  • استیکرهای متنوع‌تر: تنوع استیکرهای برنامه گوگل الو (Google Allo) به شدت افزایش یافته است. استیکرهای متنوعی که برای این اپلیکیشن پیام رسان می‌شوند توسط هنرمندان و آرتیست‌های مشهور و خوش ذوق طراحی شده‌اند.
  • تغییر ابعاد پیام: تغییر ابعاد و اندازه پیام در حین تایپ هم از ویژگی‌ها یا قابلیت‌های جالب مسنجر گوگل الو (Google Allo) محسوب می‌شود. هنگامی که در حال تایپ متن هستید، انگشت خود را بر روی آیکون فلش مربوط به ارسال پیام قرار داده و کمی نگه دارید. در این شرایط اسلایدری نمایان می‌شود. با کشیدن انگشت خود به سمت بالا، اندازه متن نوشته شده افزایش یافته و با کشیدن آن به سمت پایین، اندازه آن کاهش پیدا می‌کند.

جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو

  • دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant): دستیار هوشمند گوگل اصلی‌ترین قابلیت موجود در اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) است. این دستیار صوتی روز به روز در حال بهبود عملکرد و هوشمندتر شدن است و به تنهایی می‌تواند قابلیت‌های متعددی را در بر گرفته و بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف سازد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربردهای دستیار اختصاصی و هوشمند گوگل در برنامه گوگل الو (Google Allo) به مطالعه مقاله “معرفی کاربردی‌ترین و جالب‌ترین قابلیت های دستیار گوگل در برنامه گوگل الو” بپردازید.
  • حالت ناشناس (Incognito Mode): اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر حالتی اختصاصی با نام Incognito Mode به معنای “حالت ناشناس” را فعال نماید و به این صورت به رد و بدل پیام‌ها سراسر رمزگذاری شده (end-to-end encryption) پرداخته و حتی برای گفتگوهای خود تاریخ انقضاء تعیین کند.
  • پیشنهاد هوشمندانه اموجی و استیکر: در جدیدترین به روز رسانی برنامه گوگل الو (Google Allo) در حین تایپ، استیکرها و اموجی‌هایی به صورت پیشنهاد ارائه می‌شوند که با جمله مورد نظرتان و حالت آن ارتباط مستقیمی خواهند داشت. به بیان دیگر برنامه گوگل الو (Google Allo) با درک هوشمندانه وضعیت مکالمه و مفهوم جمله‌ای که تایپ می‌کنید، اموجی و استیکرهای مرتبط را پیشنهاد می‌دهد. این موضوع از جمله جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) محسوب می‌شود
  • پشتیبانی از تم (Themes): یکی دیگر از جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) مربوط به پشتیبانی آن از تم و تصاویر پس زمینه مختلف می‌شود. کاربران هم اکنون می‌توانند برای هر یک از مکالمات خود یک تم یا تصویر پس زمینه اختصاصی را انتخاب کنند. برای انجام این کار کافیست که به مکالمه مورد نظر مراجعه کرده و سپس وارد بخش Chat Details شوید. در این قسمت گزینه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به تغییر تم یا تصویر پس زمینه مکالمه خود اقدام کنید.

جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو

  • دریافت سریع استیکرها: یکی دیگر از جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) مربوط به امکان دریافت سریع اسپیکرها می‌شود. هر اسپیکری که دوستتان برایتان ارسال کرده و آن در آرشیو خود ندارید را به راحتی و با یک لمس ساده به لیست استیکرهای خود اضافه کنید.

بنابراین قابلیت‌های فوق مجموعه‌ای از قابلیت‌های اصلی و جدید برنامه پیام رسان گوگل الو (Google Allo) را تشکیل می‌دهند. این اپلیکیشن روز به روز در حال پیشرفت است و بدون تردید در آینده قابلیت‌های بیشتر و هوشمندانه‌تری به آن اضافه می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله مروری بر قابلیت‌های اصلی و همچنین جدیدترین قابلیت های برنامه گوگل الو (Google Allo) داشتیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید بردگیم

تعمیرات موبایل

منبع iclarified

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments