آموزش اتک GoWiPe (گالم، ویزارد، پکا) تاون هال ۸ کلنش اف کلنز

اتک GoWiPe

اگر تمایل دارید که در تاون هال 8 بازی کلش اف کلنز اتک گالم، ویزارد، پکا یا همان GoWiPe بزنید، این مقاله راهنمای مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اتک GoWiPe (گالم، ویزارد، پکا) در تاون هال 8 کلنش اف کلنز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اتک GoWiPe (گالم، ویزارد، پکا)

نحوه اتک کردن در بازی کلش اف کلنز و به ویژه لول های بالاتر این بازی نقش بسیار مهمی در کسب موفقیت های شما و پیشبرد بازی ایفاء می‌کند. یکی از انواع اتک هایی که در این راستا بسیار کاربرد دارد، اتک گالم، ویزارد، پکا یا همان GoWiPe است. برای اینکه در تاون هال 8 یک اتک GoWiPe (گالم، ویزارد، پکا) بزنید باید سربازان کمپ خودتان را به شکل زیر فول کنید:

  • 3 گالم (3*30 تا که می‌شود 90)
  • 1 پکا (25 تا)
  • 8 والبریکر (8*2 تا که می‌شود 16)
  • 18 ویزارد (17*4 تا که می‌شود 78)
  • 1 آرچر
  • 2 اسپل هیل، 1 اسپل ریج، 1 اسپل پویزن

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

اتک GoWiPe (گالم، ویزارد، پکا) تاون هال 8 کلنش اف کلنز نیاز به خالی کردن کلن کسل وجود ندارد. در ادامه نحوه انجام این اتک را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اجرای اتک GoWiPe (گالم، ویزارد، پکا) در تاون هال 8 کلش اف کلنز

برای اتک زدن به روش GoWiPe یا گالم، ویزارد، پکا در تاون هال 8 کلنش اف کلنز به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا گالم ها را با فاصله نه چندان زیاد و نه چندان کم نسبت به یکدیگر در دو نقطه مپ خالی کنید.
  • با چند ویزارد به ساختمان های پشت گالم های حمله‌ور شوید. دقت داشته باشید که در این مرحله از تمام ویزارد های خود استفاده نکنید.
  • پشت هر گالم دو والبریکر خالی کنید. دو والبریکر دیگر را نگه دارید تا اگر دیوارهای جلوی گالم ها از بین نرفت از آن ها استفاده کنید.
  • ویزاردها را به صورتی در پشت گالم ها خالی کنید که به درون بیس حریف نفوذ کنند.
  • بربرین کینگ و پکا را خالی کنید. ورود مستقیم پکا و بربرین کینگ به داخل بیس حریف در کسب امتیاز و موفقیت شما بسیار موثر واقع می‌شود.

اما چه زمانی از اسپل هایی که به آن‌ها اشاره داشتیم استفاده کنیم؟ برای استفاده از اسپل ها باید به توضیحات زیر توجه داشته باشید:

اسپل هیل: اسپل هیل را زمانی استفاده کنید که خود ویزاردهایتان کم شده و تقریبا به قرمز رسیده است. دقت داشته باشید که از این اسپل برای خون دادن به گالم ها استفاده نکنید، چرا که گالم ها به محض از بین رفتن به دو گالم دیگر تبدیل می‌شوند که خودشان قدرت تخریب و خون مناسبی دارند. بنابراین استفاده از اسپل هیل برای گالم چندان جالب نیست.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات محصولات اپل

اسپل ریج: برای استفاده از این اسپل سه شرایط مختلف وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • زمانی که نیرو های شما در حال از بین بردن سرباز های کلن کسل حریف است.
  • زمانی که ساختمان های دفاعی دشمن در بخش خاصی از مپ زیاد باشد.
  • زمانی که به وسط مپ رسیده‌اید و بیشتر ساختمان های دفاعی قابلیت اتک دادن به شما را دارند.

اسپل پویزن: این اسپل را به محض خارج شدن نیروها یا سرباز های دشمن از کلن کسل استفاده کنید.

بنابراین به این صورت می‌توانید در تاون هال 8 بازی کلنش اف کلنز اتک GoWiPe یا گالم، ویزارد، پکا بزنید. دقت داشته باشید که برای زدن اتک GoWiPe در تاول هال های 9 و 10 باید به روش های متفاوتی عمل کنید تا جواب خوبی بگیرید. لطفا نظرات خود را هم در بخش کامنت های همین مقاله ثبت کنید تا سایر دوستان قادر به استفاده از تجربیان شما باشند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های گوشی سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اتک GoWiPe (گالم، ویزارد، پکا) تاون هال 8 کلنش اف کلنز پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 7

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ Note 20

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments