بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد های اپل

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

بازی های RPG یا نقش آفرینی طرفداران زیاد و منحصر به فردی دارند. در این نوع بازی ها گیمر باید شخصیت خیالی خود را ساخته، ارتقاء داده و در جریان بازی تصمیم‌گیری‌های مهمی انجام دهد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

به احتمال زیاد با بازی های سبک RPG یا نقش آفرینی آشنا هستید. واژه RPG مخفف عبارت Role Playing Game است و به آن دسته از بازی های گفته می‌شود که در آن گیمر وظیفه ساخت و ارتقاء شخصیت اصلی بازی و انتخاب گزینه‌ها، راه‌ها و موارد مختلفی را دارد. به عنوان مثال در یک بازی سبک نقش آفرینی نظیر Dark Souls شما می‌توانید شخصیت مد نظرتان را یک جادوگر، شوالیه، کماندار و غیره تعیین کنید و قابلیت‌های شخصیت خود را بنا به سلیقه و نیاز شخصی خود افزایش دهید. به عنوان مثال یک شوالیه باید صفاتی نظیر قدرت بدنی و استقامت بهتری داشته باشد و یک جادوگر دارای قدرت تفکر و جادوی بالاتری خواهد بود و کماندار باید چابکی و سرعت عمل بالایی داشته باشد. در بازی های سبک RPG تمام این معیارها توسط گیمر قابل تنظیم و ارتقاء هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بازی های RPG طی چند سال اخیر به شدن در بین کاربران محبوب شده‌اند. هم اکنون بازی های سبک RPG یکی از محبوب‌ترین بازی های رایانه‌ای موجود به شمار می‌روند. اما استقبالی که از این سبک بازی های جذاب به عمل آمده، شاهد گسترش تنوع آن‌ها بودیم. این گسترش تنوع تا جایی ادامه یافته که هم اکنون بازی های RPG یا نقش آفرینی بسیار جالبی برای آیفون و آیپد های اپل هم منتشر شده است. بنابراین اگر سری به اپ استور (App Store) بزنید با سری عظیمی از بازی های RPG مواجه خواهید شد که قابل دانلود هستند، اما در بین این بازی ها کدام مواد بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد های اپل را تشکیل می‌دهند؟

هدف ما در این مقاله معرفی بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد های اپل است. بنابراین در این مقاله به نام بازی های بسیار عالی موجود برای آیفون و آیپد های اپل با سبک نقش آفرینی می‌پردازیم و برای هر بازی توضیحات نسبتا خلاصه‌ای را ارائه خواهیم کرد. ضمنا توصیه می‌کنیم که اگر از علاقمندان بازی های ترسناک هستید، حتما با کلیک بر روی مقاله فوق نسبت به مشاهده بهترین بازی های ترسناک موجود برای آیفون و آیپد های اپل هم وارد عمل شوید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.تعمیرات اپل

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Baldur’s Gate

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

بازی Baldur’s Gate  شامل چند نسخه مختلف می‌شود و یکی از بهترین و جامع‌ترین بازی های RPG موجود برای آیفون و آیپد های اپل است که طرفداران بازی های نقش آفرینی به هیچ وجه نباید شانس نصب و انجام آن را از دست دهند. این بازی در گوشی‌های هوشمند گرافیک خوبی دارد و حالت دید گیمر از نمای بالا یا اصطلاحا استراتژیک است. بنابراین مجموعه بازی های Baldur’s Gate از جمله بازی های نقش آفرینی یا RPG سوم شخصی نبوده و تلفیق شده با سبک استراتژیک است. اگر دنبال یک بازی RPG عالی برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا یکی از سری بازی های Baldur’s Gate را دانلود کنید.

دانلود Baldur’s Gate از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی The Bard’s Tale

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

بازی The Bard’s Tale هم تلفیقی از سبک نقش آفرینی، اکشن و ماجراجویی را ارائه می‌کند. این بازی هم از نظر گرافیکی خوب طراحی شده و علاقمندان به بازی های RPG را معتاد به خود می‌کند. در این بازی شما نقش شخصیتی تحت عنوان بارد را ایفاء می‌کنید که به یک نبرد شگفت انگیز احضار شده است. شما باید در جریان بازی تلاش کنید که با استفاده از سلاح‌های مختلف به جنگ با دشمنان و ماجراجویی بپردازید. این بازی تنوع بسیار جالبی دارد و گیم پلی آن شما را جذب خود می‌کند. شاید جنبه‌های RPG بازی کمی ناچیز باشند و سبک بازی بیشتر حالت اکشن داشته باشد، اما در هر حال گیم پلی آن به قدری جذاب است که بی‌شک علاقمندان به بازی های RPG هم مجذوب آن می‌شوند.

دانلود The Bard’s Tale از اپ استور

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Bastion

بازی Bastion هم تلفیقی از سبک بازی های RPG و اکشن را به همراه دارد. داستان بازی مربوط به مبارزه با ظلم و ستم می‌شود و بدین منظور شما کنترل شخصیتی با نام The Kid (بچه!) را بر عهده دارید. این پسرک با مادر خود زندگی می‌کرده و روزی به منزل باز می‌گردد و با جسد مادرش رو به رو می‌شود. سپس وی با مراجعه به منطقه‌ای تحت عنوان Bastion با یک پیرمرد آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد که باقی عمر خود را به مبارزه با ظلم و ستم و از بین بردن افراد بدکار و قاتلین بپردازد.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون با ارائه گارانتی معتبر  

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

بازی Bastion گرافیک بسیار جالبی دارد و همچنین رنگ‌آمیزی محیط‌ها و مناطق آن بسیار خیره کننده است. شما در جریان بازی با دریافت اسپریت (Sprit) می‌توانید شخصیت خود را لول آپ (Level UP) کنید یا اصطلاحا قابلیت‌هایش را ارتقاء دهید. اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده اکشن و RPG برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا بازی زیبای Bastion را از اپ استور دانلود نمایید.

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Crashlands

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

برخلاف بازی های پیشینی که معرفی کردیم، بازی Crashlands از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارد اما گیم پلی آن به قدری جذاب است که این نقطه ضعف را از بین می‌برد. بازی Crashlands یک بازی جذاب و RPG است که توانسته نمره بسیار عالی را از کاربران خود دریافت کند. در بازی Crashlands شما نقش یک راننده کامیون ساده را ایفاء می‌کنید که مورد آزار و اذیت شخص خاصی قرار می‌گیرد و کامیون او از جاده منحرف می‌شود. حال باید تلاش کنید تا دشمنان خود را از بین ببرید و در سرزمین خود صلح برپا کنید. بازی Crashlands هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های RPG موجود برای گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، بنابراین آن را از دست ندهید.

دانلود Crashlands از اپ استور

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Desktop Dungeons

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

بازی Desktop Dungeons هم فوق‌العاده اعتیادآور است! این بازی تلفیقی از سبک‌های RPG و استراتژیک را ارائه می‌کند. در بازی Desktop Dungeons شما باید با دقت تلاش کنید تا به جمع‌آوری سکه، آیتم و جادوهای موجود در مسیرتان بپردازید. سپس وارد زندان شوید و با مبارزه با رئیس زندان، آن را غارت کنید. به این صورت آیتم‌ها، سکه‌ها و جادوهای بیشتری کسب می‌کنید. در ابتدای بازی شما خود را در یک سیاه چال تاریک خواهید یافت و باید با جستجوی در آن مسیر خود را پیدا کنید و دشمنان موجود را از بین ببرید. برای انجام بازی Desktop Dungeons باید دقت بالای صرف کنید چرا که آیتم‌ها و جادوهای شما محدودیت دارند.

دانلود Desktop Dungeons از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

تعمیرات اپل

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Infinity Blade

اگر از علاقمندان به بازی های RPG یا سبک نقش آفرینی هستید، تحت هیچ شرایطی نباید بازی Infinity Blade را دست بدهید. بازی Infinity Blade شامل سری‌های مختلفی می‌شود و تمام آن‌ها جذاب، زیبا و سرگرم‌کننده هستند. گرافیک سری بازی های Infinity Blade فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. در این بازی شما به عنوان شخصیت خاص خود وارد دنیای خطرناکی می‌شوید که آن را Infinity Blade یا “شمشیر ابدیت” می‌نامیم. شما باید در بازی با استفاده از شمشیری که از اجدادتان به ارث رسیده دشمنان خود را نابود کنید.

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

هدف اصلی شما نابودی دشمنان و نجات خود و محلی زندگی‌تان از دست افراد شرور است. بازی Infinity Blade جذابی و گیم پلی فوق‌العاده‌ای دارد. گرافیک بالای این بازی بدون شک شما را شگفت زده می‌کند. شوالیه مورد نظر که شما نقش آن را ایفاء می‌کنید در جریان بازی می‌تواند با کسب تجربه قابلیت‌های خود را ارتقاء دهد. اگر از علاقمندان به بازی های سبک RPG یا نقش آفرینی هستید و تاکنون بازی Infinity Blade را در آیفون یا آیپدتان اجرا نکرده‌اید، همین حالا این بازی جذاب را از اپ استور دانلود کنید.

دانلود Infinity Blade از اپ استور

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Legend of Grimrock

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

یکی دیگر بازی های RPG فوق‌العاده‌ای که هم اکنون در اپ استور موجود بوده و برای آیپدهای اپل قابل دانلود است، بازی Legend of Grimrock نام دارد. این بازی از گرافیک بسیار عالی بهره می‌برد و گیمر با محیط اول شخص مواجه خواهد بود. در بازی Legend of Grimrock شما به یک کوه فرستاده می‌شوید که Grimrock نام دارد. پادشاه آن دوران، از گوه Grimrock به عنوان مکانی برای اعدام افراد استفاده می‌کند و شما هم به همین دلیل به این مکان فرستاده شده‌اید. خوشبختانه شما و گروه همراهتان راه زیرزمینی را در کوره Grimrock پیدا می‌کنید و داستان فرار شما از این لحظه آغاز می‌شود. در مسیرتان موجودات اهریمنی عجیب و غریبی خواهید دید و این موضوع جذابیت بازی را به شدت افزایش می‌دهد.اگر به دنبال یک بازی جذاب RPG برای آیپدتان هستید، همین حالا Legend of Grimrock را دانلود کنید.

دانلود Legend of Grimrock از اپ استور

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Final Fantasy

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

سری بازی های Final Fantasy هم از دیگر بازی های RPG بسیار معروف، محبوب و پرطرفدار موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شوند که البته از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارند. در جریان بازی گیمر باید تلاش کند تا با مبارزه و شکست دادن دشمنان خود یک کریستال خاص را برای سرزمینش به دست آورد. سری بازی های Final Fantasy حالتی فانتزی دارند و این موضوع هم بر جذابیت آن‌ها می‌افزاید.

دانلود Final Fantasy از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XR

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Chaos Rings II

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

بازی Chaos Rings II هم از دیگر بازی های اکشن و RPG یا نقش آفرینی است که نباید آن را از دست دهید. این بازی در عین حال که محیطی فانتزی دارد از گرافیک بسیار عالی بهره می‌برد. داستان اصلی بازی به این صورت است که شما یکی از دوستانتان را گم کرده‌اید و باید به دنبال آن بگردید. در این مسیر پرحادثه با مشکلات، موانع و دشمنان متعددی و متنوعی مواجه می‌شوید که باید به مبارزه با آن‌ها بپردازید. بازی Chaos Rings II بی‌شک در حال حاضر یکی از بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد های اپل محسوب می‌شود.

دانلود Chaos Rings II از اپ استورتعمیرات اپل

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Shadowrun: Dragonfall

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

بازی Shadowrun: Dragonfall هم از بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد های اپل است که باید آن را دانلود کنید. این بازی تلفیقی از دو سبک نقش آفرینی و اکشن را ارائه می‌کند. در بازی Shadowrun: Dragonfall که از نظر گرافیکی فوق‌العاده جذاب است شما در سال 2054 حضور پیدا خواهید کرد و با جهانی مواجه هستید که کاملا نسبت به حال تفاوت دارد. جنگ بزرگی مابین انسان‌ها و ماشین‌های هوشمند آغاز شده و شما به عنوان یکی از شخصیت‌های داستان باید با استفاده از سلاح‌های قدرتمند و توانایی‌های خود برای برقراری آرامش در زمین با ماشین‌های غول پیکر بجنگید.

دانلود Shadowrun: Dragonfall از اپ استور

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل ایران

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد: بازی Monster Hunter Freedom Unite

بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد

همانطور که از نام بازی Monster Hunter Freedom Unite مشخص است شما در این بازی نقش یک شکارچی را ایفاء می‌کنید. اما هدف شما شکار موجودات و حیوانات معمولی نیست بلکه شکار هیولاها وظیفه اصلی شما را تشکیل می‌دهد. در بازی Monster Hunter Freedom Unite با هیولاهای مختلفی مواجه می‌شوید و برای شکار آن‌ها باید از توانایی‌های و سلاح‌های متنوع خود استفاده کنید. این بازی گرافیک عالی دارد و یکی از بهترین بازی های فعلی سبک RPG و اکشن موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما آن را در دستگاه آی او اس خود نصب نمایید.

دانلود Monster Hunter Freedom Unite از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مجموعه‌ای از بهترین بازی های RPG آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین اصلی آیفون 7 پلاس

دوربین اصلی آیفون 7

قطعات گوشی آیفون SE 2020

 

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments