بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی های ترسناک همواره طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. اگر از این دسته افراد علاقمند به بازی های ترسناک هستید، به هیچ وجه این مقاله جالب و اختصاصی را از دست ندهند. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

همانطور که فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور طرفداران منحصر به فرد و نه چندان کم خود را دارند، بازی های ترسناک و این چنینی هم طرفداران خاصی خواهند داشت. هم اکنون اگر سری به اپ استور (App Store) بزنید، بازی های بسیار متنوعی پیش رویتان قرار می‌گیرد. تمام این بازی ها را می‌توانید به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌های مشخص دانلود و در آیپد یا آیفونتان نصب کنید. اما در بین تمام بازی های موجود در اپ استور، یافتن بهترین بازی هایی که نصب ترسناک و دلهره‌آور دارند کمی دشوار است. از اینرو تصمیم گرفتیم که در همین راستا برای شما مقاله‌ای اختصاصی را تنظیم کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم که لیستی از بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل را به شما عزیزان معرفی کنیم. اغلب این بازی ها صرفا ترسناک نیستند و ادغام شده با سایر سبک بازی های مختلف نظیر فکری و غیره خواهند بود. توصیه می‌کنیم که این بازی ها را برای کودکان زیر 12 سال دانلود نکنید. اگر به دنبال بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل هستید، این مقاله اختصاصی بهترین گزینه‌ها را پیش رویتان قرار می‌دهد. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Five Nights at Freddy’s

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی Five Nights at Freddy’s یکی از بازی های جذاب فعلی موجود در اپ استور است که ادغامی از سبک‌های فکری و ترسناک را ارائه می‌کند. در این بازی شما در یک پیتزا فروشی به سر می‌برید که به متعلق به یک خرس مرموز و دو دستش است. آن‌ها ربات‌های مکانیکی هستند و طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که در طول روز به مهمان‌ها رسیدگی کنند. اما رفتار آن‌ها در طول شب کمی غیر قابل پیش‌بینی و ترسناک می‌شود. اگر به دنبال یک بازی جذاب و جالب با سبک ترسناک و فکری هستید، همین حالا بازی پرطرفدار Five Nights at Freddy’s را از اپ استور دانلود کنید.

دانلود Five Nights at Freddy’s از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

تعمیرات اپل

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Forever Lost

بازی Forever Lost هم از دیگر بازی های فوق‌العاده جذابی و ترسناکی است که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. گرافیک این بازی بسیار عالی است و محیطی سه بعدی و جذاب را پیش روی گیمر قرار می‌دهد. بازی Forever Lost بیشتر سبک ماجراجویی دارد اما در هر حال جنبه‌های ترسناک و دلهره‌آور هم در آن ادغام شده‌اند. در بازی Forever Lost شما به طور ناگهانی در یک مکان عجیب بیدار می‌شوید و حافظه خود را از دست داده‌اید.

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

در این مکان اشیاء و ابزارهای وجود دارند که نمی‌توانند واقعی باشند و محیط اطراف کاملا متروکه به نظر می‌رسد. شما باید در بازی Forever Lost شروع به تحقیق و جستجو کنید و پاسخ‌های سوالات موجود در ذهن خود نظیر من که هستم؟ اینجا کجاست؟ چگونه می‌توانم از این مکان فرار کنم؟ و غیره را بیابید. از نظر ما بازی Forever Lost یکی از بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود. پس همین حالا آن را از اپ استور یا منابع قابل اعتماد دیگر دانلود کنید.

دانلود Forever Lost از اپ استور

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Lost Within

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

گرافیک زیبا و خیره کننده بازی Lost Within بدون تردید شما را مجذوب خود می‌کند. این بازی می‌تواند از 5 بازی برتر موجود در سبک بازی های ترسناک و دلهره‌آور محسوب شود که البته جنبه‌هایی از سبک بازی اکشن را هم ارائه می‌کند. در بازی Lost Within شما نقش یک فرد آموزش دیده را ایفاء می‌کنید و به مناطقی می‌روید که خالی از سکنه هستند. در این مکان‌ها با موجودات و هیولاهای عجیبی رو به رو می‌شوید و باید با آن‌ها مبارزه کنید. به این منظور سلاح‌های قدرتمندی در اختیارتان قرار دارند. هیجان و دلهره در بازی Lost Within موج می‌زند و بدون تردید اگر از علاقمندان به بازی های ترسناک باشید، معتاد به این بازی زیبا و جذاب خواهید شد. اگر به دنبال یک بازی فوق‌العاده جذاب و با گرافیک بالا در سبک ترسناک، اکشن و ماجراجویی هستید، همین حالا بازی Lost Within را از اپ استور دانلود و در آیپد یا آیفونتان نصب کنید.

دانلود Lost Within از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی  

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Year Walk

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی Year Walk تلفیقی از سبک‌های ماجراجویی، فکری و ترسناک را به همراه دارد، بنابراین به طور همزمان قدرت تفکر و شجاعت شما را به چالش می‌کشد. در جریان این بازی شما نقش مردی را ایفاء می‌کنید که در پی کشف راه‌ها و روش‌های عجیب و غریب به منظور سفر به گذشته و جهش در زمان است. وی برای انجام این عمل از آینه‌ها استفاده می‌کند. شما در جریان بازی Year Walk باید از جنگل‌های تاریک و مناطق عجیبی عبور کنید و از شر شیاطین درون خود خلاص شوید و قدرت سفر در زمان و کنترل آن را در دست بگیرید. به طور کلی بازی Year Walk یکی از بهترین بازی های فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که تلفیقی از سبک‌های ترسناک، ماجراجویی و فکری را ارائه می‌کند.

دانلود Year Walk از اپ استور

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Horror fans may also like

اگر از افراد علاقمند به تماشای فیلم و سریال باشید، حتما با سریال جذاب و ترسناک The Walking Dead یا مردگان متحرک آشنایی دارید. این سریال که مربوط به برخاستن مردگان از گور و زامبی‌ها می‌شود، هم اکنون یکی از بهترین سریال‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. خوشبختانه برای سریال The Walking Dead یک بازی اختصاصی هم تهیه شده که علاقمندان به بازی های ترسناک و ماجراجویی بدون شک از انجام آن لذت می‌برند.

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی The Walking Dead از نظر گرافیکی فوق‌العاده است و گیم پلی جذابی دارد. این بازی شامل فصل‌های مختلفی می‌شود و شخصیت‌های گوناگونی دارد که البته اغلب با شخصیت‌های اصلی خود سریال ارتباط دارند. اگر به دنبال یک بازی ترسناک جذاب، زیبا و پرگرافیک برای آیفون یا آیپدتان هستید، به هیچ وجه بازی The Walking Dead را از دست ندهید و همین حالا آن را دانلود کنید.

دانلود The Walking Dead از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

تعمیرات اپل

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Limbo

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی Limbo چندان بازی ترسناکی نیست و می‌توان مدعی شد که در اصل سبک ماجراجویی و فکری را به همراه دارد. اما در هر صورت موجوداتی که در این بازی با آن‌ها برخورد می‌کنید و محیط تاریک بازی کمی دلهره‌آور و ترسناک به نظر می‌رسد، از اینرو ما بازی Limbo را در لیست بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد مد نظرمان قرار دادیم. در جریان بازی Limbo شما نقش یک پسر بچه کوچک را ایفاء می‌کنید که به دنبال خواهر خود است. وی برای پیدا کردن خواهرش باید از مکان‌ها، موجودات و موانع مختلفی عبور کند که به مراتب هیجان‌انگیز و گاها ترسناک هستند. بنابراین بازی جذاب Limbo هم یکی دیگر از بازی های پیشنهادی ما محسوب می‌شود که می‌توانید آن را از اپ استور دانلود نمایید.

دانلود Limbo از اپ استور

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Eyes

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی Eyes یک بازی اول شخص و ترسناک است که به واقع از انجام آن لذت خواهید بود. در این بازی شما باید وارد مکان‌ها و خانه‌های متروکه شوید و به دنبال جمع‌آوری اشیاء قدیمی و قیمتی باشید. اما همانطور که در داستان‌های ترسناک شنیده‌اید، در این خانه‌های متروکه و حاوی گنج اشباح سرگردانی پرسه می‌زنند. بنابراین باید با آن‌ها مبارزه کنید. بازی Eyes از نظر ما یکی از ترسناک‌ترین و جالب‌ترین بازی های فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود و گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد. اگر به دنبال یک بازی ترسناک زیبا و خیره کننده هستید، همین حالا بازی Eyes را از اپ استور دانلود نمایید.

دانلود Eyes از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Dark Meadow

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی Dark Meadow هم از نظر گرافیکی یک بازی فوق‌العاده مناسب و باکیفیت است که سبک تلفیقی از سبک‌های اکشن و ترسناک را ارائه می‌کند. در بازی زیبای Dark Meadow شما نقش فردی را ایفاء می‌کنید که به طور ناگهانی در یک بیمارستان به هوش می‌آید و به خاطر ندارد که چرا و چگونه به بیمارستان منتقل شده است. در این بین پیرمردی به شما در مورد یک جادوگر هشدار می‌دهد و اشاره می‌کند که تنها با کشتن وی از طلسم رهایی پیدا می‌کنید. بنابراین شما باید تلاش کنید تا ضمن درگیری به موجودات شیطانی مختلف خود را به جادوگر بدکار داستان برسانید و با کشتن او خود را از این وضعیت نجات دهید.

دانلود Dark Meadow از اپ استور

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Murder Room

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بی‌شک یکی دیگر از بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل، بازی Murder Room خواهد بود. داستان این بازی منحصر به فرد است. در این بازی شما توسط یک قاتل بی‌رحم دستگیر شده‌اید و باید تلاش کنید که از دست وی رهایی یابید. در این بازی مراحل جالبی را باید طی کنید. به عنوان مثال در بخش‌هایی از بازی Murder Room، صفحه نمایش دستگاه کاملا تاریک است و شما باید با دقت به لمس نقاط مختلف آن بپردازید و با کاوش در مناطق در دسترس راهی برای فرار پیدا کنید. اگر به دنبال یک بازی ترسناک، جذاب و دلهر‌ه‌آور برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا بازی Murder Room را دانلود نمایید.

دانلود Murder Room از اپ استور

بیشتر بخوانید:  سایت رسمی اپل در ایران

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Forgotten Memories

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

بازی Forgotten Memories یک بازی فوق‌العاده است که به عنوان ترسناک‌ترین بازی سال 2015 دستگاه‌های آی او اسی انتخاب شد. شما در این بازی نقش یک خانم را ایفاء می‌کنید که سخت در تلاش است تا کودک گمشده‎ خود را بیابد. بدین منظور باید از مراحل و موانع مختلفی عبور کنید که بسیار ترسناک هستند. این خانم که رز هاوکینگ نام دارد در یک مکان عجیب بیدار می‌شود و دقیقا به خاطر نمی‌آورد که چرا و چگونه به آن مکان منتقل شده است، اما بدنش پر از زخم است. بازی Forgotten Memories گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و صداگذاری کم‌نظیر آن هم جذابیت و ترس بازی را بیشتر می‌کند. اگر از طرفداران بازی های ترسناک هستید، به هیچ وجه نباید بازی زیبا و فوق‌العاده Forgotten Memories را از دست دهید.

دانلود Forgotten Memories از اپ استورتعمیرات اپل

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Indigo Lake

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

یکی دیگر از بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل بازی Indigo Lake است که می‌توانید از اپ استور دانلود کنید. این بازی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است و حالت اکشن و تیراندازی را هم به همراه دارد. داستان بازی حول اتفاق‌های عجیب و گزارش‌های متفرقه‌ای می‌چرخد که از دریاچه‌ای تحت عنوان Indigo به دست پلیس رسیده است. گزارش‌های نامبرده شده شامل مواردی همچون قتل و مشاهده ارواح می‌شود. برای بررسی موضوع، دکتری با نام اورت (Everret) به محل اعزام می‌شود، اما به شکل عجیبی ناپدید خواهد شد. حال وظیفه شماست که به عنوان یک مامور پلیس به محل مورد نظر اعزام شوید و به دنبال دکتر اورت بگردید و از رمز رازهای دریاچه Indigo پرده‌برداری کنید.

دانلود Indigo Lake از اپ استور

بیشتر بخوانید:  گارانتی رسمی اپل

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی The School: White Day

بازی The School: White Day هم از جمله بازی های ترسناکی است که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان شانس انجام آن را از دست ندهید. این بازی که گرافیک سه بعدی و مناسبی را به همراه دارد در اصل در سال 2001 برای کامپیوترهای رومیزی (PC) تولید شده بود، اما هم اکنون قادر به دانلود نسخه آی او اسی آن از طریق اپ استور هستید. داستان بازی The School: White Day در یک دبیرستان رخ می‌دهد که توسط طلسم‌های مختلفی تسخیر شده است.

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

دانش آموزی در اواخر شب خود را محصور شده در این دبیرستان می‌یابد و شما باید نقش آن‌ را ایفاء کنید و هدف اصلی شما فرار کردن از دبیرستان طلسم شده مد نظر است. در بازی The School: White Day استفاده از چاقو، خون و خونریزی و سایر موارد این چنینی معنایی ندارند و شما تنها یک دانش آموزش دختر ساده و بدون قابلیت‌های جادویی یا فیزیکی بالا هستید. تصمیم‌های شما در بازی The School: White Day کاملا در روند بازی و حتی پایان آن تاثیرگذار هستند. بازی The School: White Day می‌تواند با توجه به تصمیماتی که گیمر می‌گیرد، 7 پایان مختلف را به همراه داشته باشد!

دانلود The School: White Day از اپ استور

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد: بازی Resident Evil 4: Platinum

بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد

سری بازی های ترسناک Resident Evil به واقع نیازی به معرفی ندارند. بازی Resident Evil 4: Platinum هم اکنون یکی زا ترسناک‌ترین بازی هایی است که از طریق اپ استور می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی تلفیقی از سبک ترسناک، فکری، ماجراجویی و اکشن را ارائه می‌کند. گرافیک بازی Resident Evil 4: Platinum فوق‌العاده است و بدون تردید این بازی از بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل محسوب می‌شود.

دانلود Resident Evil 4: Platinum از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین بازی های ترسناک آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون 6 اس

دوربین سلفی آیفون 6

قطعات iPhone 6

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Pøÿà
Pøÿà
2 سال گذشته

😑😑عزیز من اونا پولین من الان چطور دان کنم 😑ی 🤏🏻اینقدر فکر کنم بفهمی

Miray
Miray
1 سال گذشته
پاسخ به  Pøÿà

حاجی دقیقا🥲💔