معرفی و دانلود بازی Game Of War : یک بازی استراتژیک جنگی!

بازی Game Of War

اگر از افراد علاقه‌مند به انجام بازی های استراتژیک آنلاین هستید، بازی Game Of War را از دست ندهید. در این بازی وظیفه گسترش امپراتوری و نبرد با رقیبان را بر عهده خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر بازی Game Of War بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Game Of War                       

بازی Game Of War در سال 2013 توسط کمپانی Machine zone منتشر شد. این بازی مشابه بازی پرطرفدار کلش آف کلنز بوده با این تفاوت که قابلیت ها و گرافیک بهتری نسبت به بازی کلش ارائه می‌کند. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به بازی کلش هستند، پیشنهاد می‌کنیم بازی Game Of War را هم امتحان کنید.

این بازی از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بازی Game Of War بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Game Of War

همانطور که اشاره شد، بازی Game Of War یک بازی استراتژیک آنلاین است.  در این بازی شما باید امپراتوری خود را بنا کنید. سپس با حمله به رقبا و غارت کردن منابع آن‌ها، امپراتوری خود را گسترش داده و قدرت ارتش خود را افزایش دهید. گیمر می‌تواند با ساخت قلعه و برج از امپراتوری خود در برابر سایر رقیبان محافظت کند.

بازی Game Of War

ارتقا ساختمان و دیوارها از دیگر هدف های بازی Game Of War به شمار می‌رود. این بازی شامل ساختمان هایی از جمله Hospital، Barracks و Academy می‌شود. به عنوان مثال در ساختمان Barracks قادر به تعلیم سربازهای خود خواهید بود. از سوی دیگر سربازهایی که هنگام دفاع از امپراتوری شما زخمی شده‌اند، با مراجعه به ساختمان Hospital مداوا خواهند شد.

بازی Game Of War بازیکنانی از 32 کشور جهان به خود اختصاص داده که شما می‌توانید به چت و بازی با آن‌ها بپردازید. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این بازی مربوط به ایجاد اتحاد با سایر بازیکنان جهت مبازره با رقبای قدرتمند می‌شود.

بازی Game Of War

بازی Game Of War به صورت روزانه ماموریت هایی برای انجام به شما می‌دهد که با انجام این ماموریت ها قادر به دریافت سکه و امتیاز خواهید بود. به طور کلی این بازی از طراحی و گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و برای افراد علاقه‌مند به بازی های سبک استراتژیک یک بازی عالی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Plus سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Game Of War پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • گرافیک بسیار خوب
  • امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکنان
  • امکان ساخت و گسترش امپراتوری

نقاط ضعف:

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه ای ندارد

بیشتر بخوانید:

باتری آیفون XS

باتری آیفون XR

قطعات آیفون 6

تعمیرات موبایل

Game of War - Fire Age
نام Game of War - Fire Age
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Machine Zone

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments