بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری

بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت کلش

اگر به دنبال روش ساده‌ای هستید که با استفاده از آن بتوانید از محتوای گوشی بلک بری خود فایل بکا آپ (Backup) تهیه کنید و آن را به گوشی بلک بری دیگری منتقل نمایید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت کلش بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت کلش

اگر از گوشی هوشمندی نظیر بلک بری 10 (BlackBerry 10) استفاده می‌کنید، حتما با مشکلاتی همچون مشکل اجرای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) در آن آشنا هستید. ما پیش از این در مقاله آموزش وصل کردن گوشی Blackberry 10 به جیمیل یا اکانت گوگل نحوه اتصال جیمیل به گوشی بلک بری 10 را آموزش دادیم، اما حال نوبت به بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت از یک گوشی برند مذکور به گوشی دیگر می‌رسد!

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به آموزش بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت Clash از یک گوشی بلک بری به گوشی دیگر بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت کلش از یک گوشی بلک بری به گوشی دیگر این برند

برای اینکه از محتوای گوشی بلک بری خود که شامل اطلاعات اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) هم می‌شود، یک فایل بک آپ جامع تهیه و سپس آن را به گوشی بلک بری دیگری منتقل کنید، لازم است که مراحل زیر به ترتیب طی شوند:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود برنامه BlackBerry Link مراجعه و این برنامه را دانلود کنید.
  • برنامه مذکور را بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید.
  • با استفاده از کابل رابط مناسب، گوشی بلک بری که اکانت کلش اف کلنز در آن فعال است را به کامپیوتر متصل کنید.
  • برنامه BlackBerry Link را اجرا کنید.
  • در محیط برنامه BlackBerry Link بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید تا منوی تنظیمات نمایان شود.

بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت کلش

  • بر روی گزینه Back Up Now کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه مذکور از محتوای دستگاهتان فایل بکاپ تهیه کند.
  • بعد از اتمام این پروسه، اتصال گوشی به کامپیوتر را متوقف کنید.

به همین سادگی شما از محتوای گوشی بلک بری خود فایل بک آپ تهیه کرده‌اید. این فایل شامل تمام اطلاعات اکانت بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هم می‌شود. برای انتقال این اطلاعات به گوشی بلک بری جدیدتان کافیست که به شیوه مشابه عمل کنید و این بار با کلیک بر روی گزینه Restore Device Data و انتخاب فایل بکاپ تهیه شده، اطلاعات آن را به دستگاه جدید منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه بکاپ گرفتن از بازی کلش اف کلنز در بلک بری و انتقال اکانت کلش از یک گوشی بلک بری به گوشی دیگر پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

دوربین پشت آیفون 6

تاچ ال سی دی ام 10

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments