آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

شاید از آن دسته کاربرانی باشید که تمایل به نصب دو تلگرام در یک گوشی دارند! این موضوع بدان معناست که شما از دو اکانت تلگرام فعال در یک گوشی استفاده خواهید کرد! اما این کار چطور ممکن است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش روش های نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نصب دو تلگرام در یک گوشی

آیا استفاده همزمان از دو اکانت تلگرام روی یک گوشی امکانپذیر است؟ اگر انجام این کار امکانپذیر است، چه روش هایی برای پیاده سازی آن وجود دارد؟ اگر این سوالات در ذهن شما هم ایجاد شده، به هیچ عنوان این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. خوشبختانه نصب دو تلگرام در یک گوشی و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام در یک گوشی امکانپذیر بوده و برای انجام این کار دو راه حل اصلی و برتر وجود دارد!

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش دو روش کارآمد به منظور نصب دو تلگرام در یک گوشی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده در مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

روش اول: استفاده از اپلیکیشن های مشابه تلگرام

اپلیکیشن تلگرام متن باز یا اصطلاحا اوپن سورس (Open Source) طراحی شده و این مسئله سبب می‌شود تا نسخه های غیر رسمی زیادی از این اپلیکیشن با ارائه قابلیت های بیشتر موجود باشند. برنامه هایی همچون موبوگرام، پلاس مسنجر، تله گرام و غیره چند نمونه از بهترین این دسته اپلیکیشن ها محسوب می‌شوند. اگر تمایل به فعال سازی چند اکانت تلگرام در یک گوشی را دارید، می‌توانید از این اپلیکیشن ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که در این روش شما عملا دو تلگرام را روی گوشی خود نصب نمی‌کنید، بلکه امکان استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام در یک گوشی را خواهید داشت.

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

توصیه ما این است که برای استفاده همزمان از دو اکانت تلگرام در گوشی های اندرویدی از برنامه هایی مثل موبوگرام یا پلاس مسنجر استفاده کنید. در سمت مقابل اگر تمایل دارید در آیفون یا آیپدتان چند اکانت تلگرام فعال داشته باشید، برنامه هایی مثل تله گرام یا لوپی (Loopy) بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌کنند. اگر در رابطه با امنیت این برنامه های ثانویه شک و تردید دارید، توصیه می‌کنیم که برای آگاهی بیشتر به مطالعه مقاله “امنیت موبوگرام (Mobogram)؛ فرق موبوگرام با تلگرام چیست؟” بپردازید.  بنابراین استفاده از اپلیکیشن های ثانویه مشابه با تلگرام یکی از روش هایی است که در دستگاه های اندرویدی و آی او اسی امکان استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام را فراهم می‌کند.

تعمیرات موبایل

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن های کپی کننده برنامه ها

اما اگر از کاربران دستگاه های اندرویدی هستید، یک راه حل بسیار جالب و کاربردی دیگر هم به منظور نصب دو تلگرام در یک گوشی پیش رویتان قرار دارد. این راه حل مربوط به استفاده از اپلیکیشن های خاصی می‌شود که یک نسخه کپی شده از برنامه های مورد نظرتان را در گوشی نصب می‌کنند! برای مثال با استفاده از این برنامه ها می‌توانید از هر اپلیکیشن یا بازی مورد نظرتان مثل تلگرام، واتساپ، کلش اف کلنز و غیره که هم اکنون در گوشی نصب است، دو نسخه مجزا روی گوشی خود و در منوی اپلیکیشن های آن داشته باشید که هر یک مربوط به یک اکانت اختصاصی و منحصر به فرد می‌شوند.

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

بنابراین در این روش فقط محدود به تلگرام نخواهید بود، اما فراموش نکنید که محدود به سیستم عامل اندروید هستید و انجام این کار در iOS امکانپذیر نیست. اما چه اپلیکیشن هایی قابلیت مذکور و امکان نصب دو تلگرام در یک گوشی را فراهم می‌کنند؟ چند برنامه مختلف وجود دارند که هم اکنون انجام این کار را امکانپذیر کرده‌اند اما در بین آن ها دو اپلیکیشن Parallel Space و App Cloner کیفیت بسیار عالی داشته و بسیار محبوب هستند. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “استفاده همزمان از دو اکانت کلش در اندروید با Parallel Space” نحوه استفاده از دو اکانت کلش اف کلنز روی یک گوشی اندرویدی را به شما آموزش داده بودیم. بنابراین تصمیم داریم در ادامه مقاله بیشتر در مورد برنامه App Cloner و نحوه استفاده از آن صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات آیفون

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی اندرویدی با برنامه App Cloner

کار کردن با برنامه App Cloner به هیچ وجه سخت نیست و شما به راحتی می‌توانید از این اپلیکیشن برای کپی کردن برنامه های مختلف فعلی نصب شده روی دستگاهتان و فعال سازی دو اکانت مجزا در هر یک از آن ها استفاده کنید. بدین منظور باید به شرح زیر عمل نمایید:

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

تعمیرات اپل

با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود اپلیکیشن App Cloner در گوگل پلی استور مراجعه کرده و جدیدترین نسخه این اپلیکیشن را دانلود و در گوشی اندرویدی خود نصب کنید. سپس برنامه را اجرا نمایید. با اجرای برنامه App Cloner محیطی شبیه به عکس بالا نمایان می‌شود و لیستی از اپلیکیشن های فعلی نصب شده روی دستگاهتان ظاهر خواهد شد. در لیست ارائه شده، برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. از آنجایی که ما قصد نصب دو تلگرام در یک گوشی را داریم، اپلیکیشن تلگرام را از لیست انتخاب می‌کنیم.

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

بعد از انتخاب برنامه تلگرام یا هر برنامه دیگر مورد نظرتان گزینه هایی نمایان می‌شود که باید آن ها را تنظیم کنید. در فیلد نخست که Name نام دارد باید نام مورد نظرتان را برای نسخه کپی شده برنامه انتخابی وارد کنید. برای مثال می‌توانید آن را Telegram 2 بنامید. در بخش Clone Number باید تعداد کپی های مورد نظرتان را مشخص کنید. برای مثال می‌توانید با وارد کردن عدد 2، دو کپی از برنامه تلگرام بسازید و در مجموع سه تلگرام را در گوشی خود نصب شده داشته باشید. اما از آنجایی که هدف ما نصب دو تلگرام در یک گوشی است، عدد 1 را برای این بخش انتخاب می‌کنیم. سپس باید تنظیمات مربوط به آیکون نسخه های کپی یا کلون برنامه را انجام دهید. مثلا می‌توانید با انتخاب گزینه Flip icon، آیکون نسخه کپی برنامه را به صورت آینه وارد ایجاد کنید و با تغییر گزینه Change icon Color رنگ آیکون آن را تغییر دهید. گزینه هایی که در قسمت Other Options هم ارائه شده‌اند هم برای تنظیمات نسخه کلون برنامه هستند که بهتر است آن ها را به حالت پیش فرض باقی بگذارید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ در تهران

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

بعد از تایید تنظیمات مورد نظرتان و لمس آیکون تیک، پیغام فوق نمایان می‌شود. گزینه OK را انتخاب کنید.

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

حالا اگر به منوی اپلیکیشن های گوشی خود بروید، مشاهده می‌کنید که تلگرام دارای دو آیکون مختلف بوده و به نوعی دو نسخه از آن در گوشی شما نصب شده است. با لمس هر یک از آیکون ها، تلگرام به صورت مجزا و کاملا انحصاری اجرا خواهد شد. بدین ترتیب شما می‌توانید در هر تلگرام یک اکانت مجزا را فعال کنید و به صورت همزمان از چند اکانت تلگرام در گوشی خود استفاده کنید. بنابراین اپلیکیشن App Cloner یکی از بهترین راهکارهای نصب دو تلگرام در یک گوشی را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 8 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده در مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8

قیمت ال سی دی آیفون 8

قیمت ال سی دی آیفون 7 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
هادی پورجعفر
هادی پورجعفر
2 سال گذشته

اصلا به نظرات اهمیت میدین؟جواب میدین؟ تو قسمتی از متن نوشته بودین از این قسمت میتونین وارد فروشگاه پلی استور بشین و app cloner رو دانلود کنین. دقیقا کدوم قسمت؟ هیچ لینک مستقیمی وجود نداره

alboorz
alboorz
2 سال گذشته

سلام
چرا اینقدر موضوعات رو پیچیده می کنید و از ی موضوع میرید به موضوعی دیگه
من می خواستم با سیم کارت دوم دوتا تلگرام جدید نصب کنم به طوری که مخاطبین سیم کارت اولی دسترسی نداشته باشن یعنی واسه افراد جدید باشه ولی داخل توضیحات شما نبود ضمناً همه که مثل خودتون حرفه ای نیستن لطفاً مطالب رو ساده و مرحله به مرحله بگید بعد برید سراغ توصیه و مطلب بعدی . سپاس

م
م
4 سال گذشته

سلام
اطلاعاتو آپدیت کنین
الان تو خود نسخه اصلی تلگرام این امکان وجود داره

ندا رضایی
ندا رضایی
5 سال گذشته

سلام . من از طریق برنامه app cloner یک نسخه دیگر از تلگرام را در گوشی خودم درست کردم. وقتی فعال شد دقیقا همون نسخه قبلی رو با تمام کانتکتها و چت ها نشون میده و فقط آیکونش فرق داره . چیکار باید بکنم که اون نسخه جدا با یک نام کاربری دیگه فعال بشه

رضااسکندری
رضااسکندری
2 سال گذشته
پاسخ به  ندا رضایی

سلام میخواستم ببینم میشه با ی سیم کارت همزمان دوتااکانت تلگرام داشت؟؟؟

Majid
Majid
6 سال گذشته

سلام
من مخاطبین کانال تلگرامی شما هستم .
آیا امکان استفاده دو شماره واتساپ در یک گوشی وجود دارد مانند تلگرام ؟؟