تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون ۵S | موبایل کمک تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون ۵S | موبایل کمک

تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون ۵S | موبایل کمک

رایج ترین تعمیری که روی آیفون 5s اپل انجام می‌شود، تعویض ال سی دی آن است. تعویض ال سی دی ممکن است بنا به دلایل مختلفی صورت پذیرد که یکی از اصلی ترین آن ها مربوط به شکستن LCD می‌شود. اما چطور می‌توانیم با کمترین قیمت و هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 5S را انجام دهیم؟ با موبایل کمک می‌توانید تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون 5S اپل را کمترین هزینه به اتمام برسانید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض و تعمیر ال سی دی رایج ترین تعمیر گوشی های موبایل است!

مدت هاست که صفحه نمایش های لمسی (touchscreen) جایگزین کیبوردهای فیزیکی در گوشی های موبایل شده‌اند. امروزه صفحه نمایش گوشی ها بزرگ و بزرگ شده و تقریبا کل مساحت پنل جلوی گوشی را در بر می‌گیرد. این امر سبب شده که شکنندگی صفحه نمایش گوشی های موبایل هم نسبت به گذشته بیشتر شود و هر ضربه کوچگی احتمال شکستن تاچ ال سی دی را به همراه داشته باشد.یک LCD شکسته می تواند بدترین صحنه ای باشد که یک فرد می تواند در رابطه با موبایل خودش ببنید متاسفانه طبق آمار هم اکنون تعویض و تعمیر ال سی دی رایج ترین تعمیری است که روی گوشی های موبایل انجام می‌شود.

 

برای تعویض LCD آیفون 5S کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلایل مختلفی می‌توانند منجر شوند که کاربران به تعویض یا تعمیر ال سی دی گوشی نیاز پیدا کنند، اما اصلی ترین دلیلی که منجر به این مسئله می‌شود، شکست تاچ ال سی دی است. افتادن گوشی از دست کاربر یا وارد شدن ضربه و فشار به آن می‌تواند منجر به شکستگی ال سی دی گوشی شده و کاربر را مجبور به تعویض این قطعه کند. بنابراین تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل در حال حاضر رایج ترین تعمیری است که روی این محصولات انجام می‌گیرد. برای جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی خود توصیه می‌کنیم از نکاتی که در مقاله چگونه از شکستن صفحه نمایش گوشی جلوگیری و از آن محافظت کنیم؟ ارائه کرده‌ایم استفاده کنید.

هزینه تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 5s چقدر است؟

 همیشه تعمیر و تعویض ال سی دی هر گوشی از گران قیمت ترین و پر هزینه ترین تعمیرات آن خواهد بود. در مورد آیفون 5S اپل هم این مسئله صدق می‌کند، اما خوشبختانه چون ال سی دی دستگاه کوچک و نسبتا قدیمی است، هزینه تعمیر آن خیلی بالا نخواهد بود. اگر می‌خواهید. اگر می‌خواهید تعویض یا تعویض ال سی دی آیفون 5S خود را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید، مرکز موبایل کمک این امکان را برایتان فراهم می‌کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید ال سی دی آیفون خود را ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و البته کمترین هزینه تعویض یا تعویض نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون 5S

تعویض ال سی دی آیفون 5s چقدر زمان می‌برد؟

زمان مورد نیاز برای تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 5S با توجه به میزان خرابی که در آن به وجود آمده تعیین می‌شود. برای مثال اگر ال سی دی گوشی ظاهر سالم باشد اما در اثر آب خوردگی یا ضربه‌ای که به اجزای درونی آن آسیب زده از کار بیفتد، تعویض آن خیلی سخت نیست اما اگر ال سی دی ترک های زیادی داشته باشد ممکن است تعویض آن کمی دشوار شود. به طور معمولی یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل باید تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 5S  ظرف مدت زمانی در حدود 90 دقیقه انجام دهند. اگر می‌خواهید تعمیر ال سی دی آیفون 5S شما با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5s 

برای تعویض LCD آیفون 5S کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 5s خواهیم بود؟

تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 5S کار آسانی نیست و نیاز به دقت بالایی دارد. اما با این حال اگر به ابزارهای لازم برای انجام این کار دسترسی داشته باشید، تعمیر ال سی دی آیفون 5S به دست خودتان غیرممکن نخواهد بود. بدین منظور ابتدا به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید و ابزارهای لازم برای تعویض ال سی دی آیفون 5 اس را تهیه نمایید. همچنین یک عدد ال سی دی گوشی را هم از فروشگاه موبایل کمک تهیه کنید. در نهایت با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون 5s اپل ارائه شده، نسبت به تعویض LCD دستگاه وارد عمل شوید. سعی کنید مراحل کار را به طور دقیق طبق توضیحاتی که در مقاله راهنما ارائه شده است انجام دهید.

تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون 5s با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر نگران هزینه تعویض یا تعمیر LCD آیفون خود و همچنین کیفیت انجام تعمیر هستید، توصیه می‌کنیم همه چیز را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کنید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین ابزارها و جدیدترین متدهای تعمیر موبایل، تعویض ال سی دی آیفون 5 اس شما را با صرف کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت انجام می‌دهند. به یاد داشته باشید که تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شود شامل گارانتی هستند. به منظور ثبت سفارش آنلاین تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 5S اپل خود کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 5s

قیمت ال سی دی آیفون 5 اس

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 5s

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل