بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو در موبایل

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو

شما میتوانید برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  موبایل که با استفاده از آن ویدیو و کلیپ های جالب بسازید و آن را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام اشتراک گذاری کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 15 مورد از بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و ساخت کلیپ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

این روز ها اشتراک گذاری ویدیو و ساختن کلیپ های کوتاه در بین کاربران بسیار رواج یافته و اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به مکان عالی به منظور انجام این کار تبدیل شده‌اند. اما برای اشتراک گذاری یک فیلم یا ویدیوی خوب از خودتان در اینستاگرام لازم است که در قدم اول بتوانید آن ویدیو را به بهترین شکل ممکن ضبط کنید! به نظر شما انجام این کار چطور ممکن است؟ آیا ابزارها و برنامه هایی برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ وجود دارند؟

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت‌انگیز صداها!

خوشبختانه برنامه های متعددی به منظور ساخت کلیپ و فیلم برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده‌اند. ما در این 15 مورد از بهترین آن ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه ساخت کلیپ و  فیلم و ویدیو : اپلیکیشن iMovie

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو اپلیکیشن iMovie

اپلیکیشن iMovie یک نرافزار ساخت کلیپ حرفه ای و فیلم برای سیستم عامل iOS است که متاسفانه شامل نسخه اندرویدی نمی‌شود. این اپلیکیشن توسط خود اپل برای آیفون و آیپدهایش توسعه داده شده و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا چند کلیپ را در آن ادغام و ویرایش کنند. اگر به دنبال بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ برای آیفون یا آیپدتان هستید، مطمئن باشید که iMovie یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه iMovie از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ : اپلیکیشن Vine

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو اپلیکیشن Vine

خوشبختانه اپلیکیشن واین یا Vine برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و کیفیت عملکرد بالای آن منجر شده تا در لیست بهترین برنامه های ساخت فیلم و برنامه کلیپ ساز ما جای داشته باشد. اصلی ترین قابلیت این برنامه مربوط به امکان ساخت ویدیو های 6 ثانیه ای و لوپ (تکرار شدنی) می‌شود.

دانلود برنامه Vine از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Vine از اپ استور

برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن FxGrunu: Movie FX Director

بهترین برنامه ساخت کلیپ اپلیکیشن FxGrunu: Movie FX Director

بیشتر بخوانید: فناوری 5G چیست؟

برنامه FxGuru: Movie FX Director یک نرم افزار ساخت کلیپ حرفه ای کاملا منحصر به فرد و بسیار جالب است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید افکت ها و انیمیشن های جالبی را به ویدیو های خود اضافه کنید. اغلب انیمیشن های این برنامه با سینمای هالیوود و شخصیت های آن ارتباط مستقیم دارند. کار با برنامه مذکور آسان است و برنامه شامل نسخه های سازگار با اندروید و iOS می‌شود.

دانلود برنامه FxGuru: Movie FX Director از گوگل پلی استور

دانلود برنامه FxGuru: Movie FX Director از اپ استور

بهترین برنامه ساخت فیلم و کلیپ و ویدیو  : اپلیکیشن FiLMiC Pro

بهترین نرم افزار ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو اپلیکیشن FiLMiC Pro

برنامه FiLMiC Pro یکی از بهترین برنامه هایی است که با استفاده از آن می‌توانید فیلم و ویدیو های باکیفیت و جالبی را ضبط کنید. این برنامه شامل قابلیت های متعددی می‌شود و کار کردن با آن نسبتا ساده است. قابلیت هایی همچون ضبط فیلم اسلوموشن، زمان گریز و غیره همگی به راحتی توسط این برنامه ارائه خواهند شد. ضمنا اپلیکیشن FiLMiC Pro شامل نسخه های سازگار با اندروید و iOS می‌شود.

دانلود برنامه FiLMiC Pro از گوگل پلی استور

دانلود برنامه FiLMiC Pro از اپ استور

بهترین برنامه ساخت  کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن Splash

ساخت کلیپ اپلیکیشن Splash

اگر از آیفون یا آیپدهای اپل در کنار هدست های واقعیت مجازی استفاده می‌کنید، برنامه Splash را از دست ندهید. این برنامه بدون تردید یکی از بهترین برنامه های ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ ساز محسوب می‌شود. اپلیکیشن مذکور قابلیت ضبط ویدیو های 360 درجه برای مشاهده در هدست های واقعیت مجازی را  ارائه می‌کند و کیفیت عالی را هم در این راستا دارد. البته در صورت عدم وجود هدست واقعیت مجازی هم امکان اشتراک گذاری ویدیو های مذکور و مشاهده آن ها وجود دارد. برنامه Splash فقط شامل نسخه سازگار با iOS می‌شود.

دانلود برنامه Splash از اپ استور

بیشتر بخوانید: ربات دانلود از اینستاگرام؛ دستیار هوشمند شما!

برنامه کلیپ ساز و فیلم و ویدیو : اپلیکیشن Dubsmash

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو اپلیکیشن Dubsmash

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود برنامه SHAREit برای موبایل و کامپیوتر

کلیپ های دابسمش به یکی از رایج ترین سبک ویدیو هایی تبدیل شده که هم اکنون در اینستاگرام، تلگرام و غیره اشتراک گذاری می‌شود. برای ساخت  کلیپ دابسمش باید از اپلیکیشن های خاصی استفاده کنید که برنامه Dubsmash بدون تردید یکی از بهترین آن هاست. این اپلیکیشن شامل دو نسخه اندرویدی و iOS می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه دابسمش (Dubsmash): لب خوانی صدا و آهنگ” بپردازید.

دانلود برنامه Dubsmash از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Dubsmash از اپ استور

نرم افزار ساخت کلیپ و ساخت فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن Boomerang From Instagram

ساخت کلیپ اپلیکیشن Boomerang From Instagram

یکی دیگر از اپلیکیشن های برتری که می‌توانید برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ های جالب از آن استفاده کنید، برنامه بومرنگ یا Boomerang است. با استفاده از این برنامه می‌توانید کلیپ های لوپ (رفت و برگشتی) کوتاهی را تدوین کنید که از کنار هم قرار دادن 10 عکس مستقل تشکیل شده‌اند و شبیه به تصاویر متحرک گیف (GIF) هستند. اپلیکیشن Boomerang from Instagram برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه از مقاله “معرفی و آموزش استفاده از برنامه بومرنگ اینستاگرام (Boomerang)” استفاده کنید.

دانلود برنامه Boomerang from Instagram از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Boomerang from Instagram از اپ استور

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن MoviePro

درست کردن کلیپ اپلیکیشن MoviePro

برنامه MoviePro برای ساخت کیپ هم از آن دسته اپلیکیشن هایی است که مختص سیستم عامل iOS بوده و شامل نسخه اندرویدی نمی‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن به مجموعه عظیمی از قابلیت های مختلف دست پیدا می‌کنید و می‌توانید ساخت فیلم و ویدیو یا کلیپ را به صورت حرفه ای تجربه کنید.

دانلود برنامه MoviePro از اپ استور

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 5G بازار 2021

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن Adobe Premiere Clip

بهترین برنامه ساخت کلیپ اپلیکیشن Adobe Premiere Clip

شرکت آدوبی یا Adobe یکی از شناخته شده ترین کمپانی هایی است که در زمینه توسعه و انتشار برنامه های ویرایش عکس و فیلم فعالیت دارد. برنامه Adobe Premiere Clip اپلیکیشن اختصاصی این کمپانی برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ در موبایل محسوب می‌شود که خوشبختانه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. برنامه مذکور قابلیت های متعدد و بسیار پیشرفته ای را در اختیارتان قرار می‌دهد و بدون تردید یکی از اصلی ترین کاندیدای کسب عنوان بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ در موبایل است.

دانلود برنامه Adobe Premiere Clip از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Adobe Premiere Clip از اپ استور

برنامه کلیپ ساز و ساخت فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن MSQRD

بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ اپلیکیشن MSQRD

با برنامه MSQRD می‌توانید ماسک های جالبی را به صورت خود اضافه کنید یا تعویض صورت را انجام دهید و کلیپ های ویدیویی جالبی را به این صورت تدوین نمایید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده ویکی از محبوب ترین اپلیکیشن های تعویض چهره محسوب می‌شود.

دانلود برنامه MSQRD از گوگل پلی استور

دانلود برنامه MSQRD از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ : اپلیکیشن PocketVideo

 ساخت بهترین کلیپ اپلیکیشن PocketVideo

برنامه PocketVideo هم مجموعه جالبی از قابلیت های مختلف را به منظور ساخت کلیپ و فیلم های جالب در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان اضافه کردن دست نوشته، فیلترهای مختلف، استیکر و تبدیل فیلم ها به گیف (GIF) برخی از اصلی ترین قابلیت های برنامه PocketVideo محسوب می‌شوند. این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام هم میتوان استفاده کرد.

دانلود برنامه PocketVideo از گوگل پلی استور

دانلود برنامه PocketVideo از اپ استور

بیشتر بخوانید: تفاوت 4G با 5G

برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو : اپلیکیشن Videorama

اپلیکیشن Videorama

شک نکنید که برنامه Videorama پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ را دارد، اما تنها مشکل آن است که فقط با سیستم عامل iOS سازگاری خواهد داشت! این اپلیکیشن مجموعه کاملی از قابلیت های مختلف را برای ویرایش و ساخت کلیپ های ویدیویی جالب در اختیارتان قرار خواهد داد و توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار هم که شده از آن استفاده کنید.

دانلود برنامه Videorama از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و کلیپ و ویدیو : اپلیکیشن Quik

اپلیکیشن Quik

بیشتر بخوانید: آموزش حذف کانت تلگرام

برنامه Quik هم یکی دیگر از اپلیکیشن با کیفیتی است که می‌توانید از آن برای ساخت کلیپ و فیلم های جالب استفاده کنید. این برنامه زا قابلیت تبدیل عکس ها به فیلم و صداگذاری بر روی ن ها پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با برنامه Quik به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها” بپردازید. خوشبختانه برنامه مذکور با هر دو سیسم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه Quik از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Quik از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ : اپلیکیشن Vue

اپلیکیشن Vue

برنامه Vue هم می‌تواند در لیست بهترین برنامه های ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ ما بگیرد. این برنامه قابلیت های مختلفی را به شکل ساده ارائه می‌کند و بسیار کاربرد است. اضافه کردن فیلتر، ادیت ویدیو، اضافه کردن استیکر و غیره برخی از قابلیت های آن محسوب می‌شوند. خوشبختانه برنامه Vue برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است.

دانلود برنامه Vue از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Vue از اپ استور

برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو : اپلیکیشن Hyperlapse From Instagram

اپلیکیشن Hyperlapse From Instagram

برنامه Hyperlapse From Instagram یکی دیگر از اپلیکیشن های جدیدی محسوب می‌شود که توسط اینستاگرام توسعه داده شده است. متاسفانه این برنامه فقط شامل نسخه سازگار با iOS می‌شود. برنامه مذکور امکان ضبط ویدیو های زمان گریز را ارائه خواهد کرد و از سیستم لرزشگیر حرفه ای بهره می‌برد.

دانلود برنامه Hyperlapse From Instagram از اپ استور

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 15 مورد از بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و درست کردن کلیپ موبایل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (9)

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
هانیه
هانیه
1 سال گذشته

سلام، میخواستم بدونم برای ویدیوهایی مثل data list در یوتوب، از چه برنامه ای میتونم استفاده کنم؟

سارا
سارا
2 سال گذشته

ممنون بابت زحمتی که برا جمع آوری این اطلاعات کشیدید و در اختیار ما قرار دادید. من دنبال یک نرافزاره موبایل هستم که لگو شرکت رو در صفحه نشون بده با پشت زمینه فیلم ، شما می تونید کمکم کنید ؟

Matin English
Matin English
2 سال گذشته
پاسخ به  سارا

نرم افزار هایی مثل snow و inshot همچین قابلیت هایی دارن ولی برای حرفه ای کار کردن روی فیلم ها باید از نرم افزارهای ادیت حرفه ای مثل پرمیر استفاده کنید

علی
علی
2 سال گذشته

اینشات / ماجیسترو / پاوردایرکتور / Splash / Adobe Premiere Clip PocketVideo / Videorama / Quik
اینا رو جستجو کنید هر کدوم رو خواستین بردارین ولی من اینشات رو پیشنهاد می کنم

ن. ص.
ن. ص.
3 سال گذشته

این که هرکدومو زدم گفت تو خراب شده ای که شما بدنیا اومدی کار نمیکنه

عرفان قادرپور
عرفان قادرپور
3 سال گذشته

اصلا خوب نبود یه چیز خوب پیدا کنید ای بابا من چیزی که میخوام آینه که فیلم ها رنگی در بیان مثلا پخش کنه فهمیدین

دریا
دریا
3 سال گذشته

دوست عزیز شما که بلد نیستی پس لطفا حرف نزن

علی
علی
2 سال گذشته
پاسخ به  دریا

آیدی روبیکا تو بده

بهزاد ساعی
بهزاد ساعی
2 سال گذشته
پاسخ به  دریا

متاسفم از این جور حرف زدن طلبکارنه که نشان دهنده بیشعوری و بیربیتی این فرده