تعمیر یا تعویض باتری آیفون SE تعمیر یا تعویض باتری آیفون SE

تعمیر یا تعویض باتری آیفون SE

باتری آیفون SE اپل هم از نوع لیتیوم یونی بوده و پس از خرید گوشی به مرور زمان با افت کیفیت و توان شارژدهی مواجه می‌شود. اما دیگر نگران تعمیر باتری آیفون خود نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون SE اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن و ضمانت اورجینال بودن باتری انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا باتری آیفون SE به مرور ضعیف می‌شود؟

باتری که در آیفون SE اپل از آن استفاده شده مثل باتری سایر گوشی های هوشمند امروزی از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی نقاط قوت متعددی را به همراه دارند اما یک نقطه ضعف محسوس در ماهیت آن ها نهفته است. این نقطه ضعف مربوط به کاهش تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی آن ها می‌شود! متاسفانه ساختار باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که به مرور زمان ظرفیت شارژدهی آن ها کاهش پیدا می‌کند و این مسئله سبب می‌شود تا کاربر با مشکل زود خالی شدن باتری مواجه گردد. در این مرحله است که وی باید به فکر تعمیر باتری آیفون SE خود باشد.

 

برای تعویض باتری آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

هزینه تعمیر باتری آیفون SE چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعویض یا تعمیر باتری آیفون SE خیلی بالا نیست یا حداقل در مقایسه با سایر تعمیرات این گوشی مثل تعویض تاچ ال سی دی آیفون se یا تعمیر مادربرد آیفون se هزینه کمتری دارد. عموما بخش اصلی هزینه تعمیر باتری آیفون SE مربوط به باتری جدیدی می‌شود که باید در گوشی نصب شود و اجرت تعمیرکار بخش بسیار ناچیزی از این هزینه را در بر خواهد گرفت. اگر می‌خواهید هزینه تعمیر باتری آیفون SE در کمترین حالت ممکن باقی بماند، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک برای انجام این کار استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون SE

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون se 

تعویض یا تعمیر باتری آیفون SE چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعویض یا تعمیر باتری آیفون SE پروسه خیلی زمان‌گیری نخواهد بود و اگر تعمیرکار تجربه کافی در حوزه تعمیرات آیفون را داشته باشد می‌تواند در کمتر از 2 ساعت باتری آیفون SE شما را تعویض کند. نکته مهم اینجاست که تعمیرکار حتما برای باز کردن قاب گوشی و تعویض باتری آیفون از ابزارهای مناسب استفاده کند تا خدای نکرده به موبایل و دیگر قطعات سالم آن آسیبی وارد نشود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون SE در کمترین زمان ممکن انجام دهید و گوشی را درب منزل با ضمانت از ما تحویل بگیرید.

تعمیر یا تعویض باتری آیفون SE اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

چگونه از اورجینال بودن باتری تعویضی آیفون مطمئن شویم؟

متاسفانه راه دقیق و مشخصی وجود ندارد که با استفاده از آن شما بتوانید از اورجینال بودن باتری که قرار است در آیفون شما نصب شود اطمینان حاصل کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم تعویض یا تعمیر باتری آیفون SE اپل خود را به دست تعمیرکاری بسپارید که قابل اعتماد باشد و بتوان به حرف وی اطمینان کرد. متاسفانه در بازار آزاد تعمیرکاران زیادی وجود دارند که از موقعیت های این چنینی و نا آگاهی های کاربران سوء استفاده می‌کنند.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون SE اپل

 

بنابراین مراقب باشد که طعمه این دسته از افراد نشوید. اگر می‌خواهید تعویض باتری آیفون SE شما با ضمانت اورجینال بودن باتری جدید انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. فراموش نکنید که بکارگیری باتری های تقلبی و بی کیفیت در گوشی های هوشمند سبب می‌شود که خیلی زود مشکل زود خالی شدن شارژ باتری گوشی دوباره پدیدار شود و حتی ریسک بروز اتفاق هایی مثل آتش گرفتن و انفجار باتری به وجود آید.

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض باتری تمامی مدل‌های آیفون اپل

آیا شخصا قادر به تعویض باتری آیفون SE خواهیم بود؟

اگر تجربه نسبی در حوزه تعمیرات موبایل داشته باشید، می‌توانید شخصا هم باتری آیفون SE را تعویض یا اصطلاحا تعمیر کنید. برای انجام این کار کافیست ابتدا ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار و همچنین یک عدد باتری اورجینال آیفون SE اپل را تهیه نمایید. برای انجام این کار می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کرده و قطعات و ابزارهای مورد نیازتان را خریداری کنید. سپس کافیست پروسه تعمیر باتری آیفون SE اپل را طبق مراحلی که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون SE اپل شرح داده شده دنبال کنید. چنانچه تمام مراحل را طبق توضیحاتی که ارائه شده انجام دهید، به راحتی قادر به تعویض باتری آیفون خود خواهید بود و مشکلی هم برایتان ایجاد نمی‌شود.

 

برای تعویض باتری آیفون SE کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر باتری آیفون SE اپل را به موبایل کمک بسپارید!

اگر در حین تعویض باتری آیفون SE خود دچار مشکل شدید یا بنا به هر دلیل اصلا تمایل ندارید که شخصا این تعمیر را انجام دهید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. با موبایل کمک تعویض  یاتری با تعمیرات آیفون SE اپل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با کمترین هزینه و همچنین ضمانت اورجینال بودن باتری انجام می‌شود. کارشناسان موبایل کمک برای تعویض باتری گوشی مشتریان از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر استفاده به عمل می‌آورند. به منظور ثبت سفارش تعمیر باتری آیفون SE در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone SE

قیمت باتری آیفون SE

قیمت باتری آیفون اس ای

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل