معرفی و دانلود بازی Can Knockdown 3 ؛ پرتاب توپ به سمت قوطی

معرفی و دانلود بازی Can Knockdown 3 ؛ پرتاب توپ به سمت قوطی

بازی زیبای Can Knockdown 3 یکی از بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده موجود برای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که با تکیه بر قوانین فیزیک پایه گذاری شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Can Knockdown 3 بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Can Knockdown 3

بازی زیبای Can Knockdown 3 یک بازی رایگان است که شامل 60 مرحله ابتدایی می‌شود، اما گیمرها در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت هزینه مراحل بیشتری را در این بازی آنلاک کنند. بازی Can Knockdown 3 برای سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون منتشر شده و قابل دانلود است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Can Knockdown 3 بپردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی Can Knockdown 3

قوانین بازی جذاب Can Knockdown 3 بسیار ساده هستند و مبتنی بر علم فیزیک خواهند بود. هدف شما در بازی این است که با پرتاب توپ های بیسبال به سمت قوطی های حلبی آن ها را ویران کنید. احتمالا نمونه ای نسبتا مشابه از این بازی را (پرتاب توپ به سمت قوطی های حلبی) به صورت واقعی در شهر بازی ها تجربه کرده‌اید، اما بازی Can Knockdown 3 حالت مجازی این تجربه را برایتان به ارمغان می‌آورد.

معرفی و دانلود بازی Can Knockdown 3

گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و قوانین فیزیک موجود در آن از اهمیت بالایی برخوردارند. شما باید سعی کنید همیشه به بهترین شکل و حالت ممکن توپ ها را به سمت قوطی های حلبی پرتاب کنید. توپ هایی که به سمت قوطی ها پرتاب می‌شوند همیشه ثابت نیستند و گاها در حال حرکت خواهند بود که در این شرایط پرتاب دقیق آن ها کمی دشوارتر از حالت عادی می‌شود.

صداگذاری خوب بازی Can Knockdown 3 هم از دیگر نقاط قوت آن است. ضمنا قوطی های حلبی همیشه به یک صورت پیش رویتان قرار نمی‌گیرد. در برخی شرایط ممکن است یک قوطی در پشت مانع خاصی قرار داشته باشد یا یک قوطی جایزه ای مثل یک توپ اضافه را به شما بدهد یا حتی حاوی مواد منفجره باشد و منجر شود تا برای ویران کردن سایر قوطی های حلبی با مشکل مواجه نشوید.

معرفی و دانلود بازی Can Knockdown 3

بنابراین اگر به دنبال یک بازی موبایلی سرگرم کننده و متفاوت هستید، بازی Can Knockdown 3 یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود که برای سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:  سایت رسمی اپل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Can Knockdown 3 پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • صداگذاری خوب
  • گیم پلی جذاب

نقاط ضعف

  • بازی بعد از مدت کوتاهی برایتان تکراری می‌شود

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 6 اس

شیشه آیفون 6

قطعات آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

Can Knockdown 3
نام Can Knockdown 3
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Infinite Dreams
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments