معرفی و دانلود بازی Bowmasters ؛ دوئل تن به تن کارتونی

معرفی و دانلود بازی Bowmasters ؛ دوئل تن به تن کارتونی

بازی زیبای Bowmasters یکی از بازی های موبایلی است که توانسته طی چند وقت اخیر محبوبیت زیادی در بین کاربران کسب کند. در این بازی شما باید دوئل های تن به تن را انجام دهید! در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Bowmasters بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Bowmasters

بازی Bowmasters یک بازی رایگان و با گرافیک کارتونی است که گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌کند. این بازی شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود و برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی شما باید با محاسبات دقیق به دوئل تن به تن بپردازید و حریف های خود را نابود کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله به معرفی دقیق تر بازی Bowmasters و شرح گیم پلی آن می‌پردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Bowmasters

بازی زیبای Bowmasters برای آن دسته از افرادی که به دنبال بازی های پر گرافیک هستند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این بازی از گرافیک و محیطی کارتونی بهره می‌برد، اما گیم پلی آن بسیار جذاب طراحی شده و به همین دلیل گیمر های زیادی عاشق این بازی هستند و از آن به عنوان یک بازی اعتیادآور یاد می‌کنند.

 Bowmasters

در بازی Bowmasters شما وارد دوئل های تن به تن می‌شوید. دوئل ها به گونه‌ای هستند که هر گیمر با توجه به کاراکتر انتخابی خود سلاح خاصی دارد. برای مثال ممکن است کاراکتر شما یک کماندار، یک شوالیه تبر به دست یا حتی یک هنرمند فرانسوی باشد که به سمت دشمن ضبط صوت پرتاب می‌کند! بنابراین سلاحی که از آن برای آسیب زدن به دشمنان استفاده می‌شود با توجه به کاراکتر انتخابی شما متفاوت خواهد بود و تنوع کاراکترهای بازی هم بسیار زیاد است. پس تقریبا همیشه با کاراکترهای جدید و سلاح های جالب مواجه می‌شوید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

البته برای اینکه بتوانید کاراکتر های مختلفی را در بازی Bowmasters مورد استفاده قرار دهید، باید حتما سکه پرداخت کنید تا این کاراکتر ها آنلاک شوند. کسب سکه با پیشروی در بازی و عبور از سد دشمنان و یا پرداخت درون برنامه ای به دست می‌آید. اما دوئل های بازی Bowmasters دقیقا چگونه انجام می‌شوند و پرتاب تیر در این دوئل ها به چه صورت خواهد بود؟

Bowmasters

در بازی زیبای Bowmasters شما باید محاسبات دقیقی انجام دهید تا تیر هایتان دقیقا به دشمن برخورد کند. عوامل زیادی در این بین موثر هستند. برخی از اصلی ترین این عوامل شامل مواردی مثل فاصله دشمن از شما، ارتفاعی که او نسبت به شما دارد و موانعی که ممکن است در مسیر وجود داشته باشند می‌شود. شما برای پرتاب هر تیر باید کاملا به این موارد دقت کنید و سعی داشته باشید که تیر پرتابی شما به دشمن برخورد کند.

برای جلوگیری از خشن شدن بازی، محیط آن کارتونی طراحی شده و جنبه‌های طنز هم در آن بکار رفته است. برای مثال همانطور که گفتیم کاراکترهای بازی بسیار متنوع هستند و تیر پرتابی آن ها می‌تواند حتی ضبط صوت، میله پرچم، اکسیر های عجیب و قریب و غیره باشد. نکته جالب بعدی مربوط به تاثیری می‌شود که محل برخورد هر تیر به دشمن بر روی امتیازی که کسب می‌شود دارد. برای مثال اگر شما تیری بر به سر دشمن بزنید، سکه بیشتری دریافت می‌کنید و جان بیشتری از او خواهید گرفت.

Bowmasters

یکی دیگر از ویژگی های بازی Bowmasters مربوط به امکان انجام حرکات جالب نهایی یا اصطلاحا فیتالیتی برای از بین بردن دشمنان می‌شود. هر گیمری که در نهایت پیروز دوئل شود می‌تواند یک حرکت ویژه یا اصطلاحا فیتالیتی را برای نابودسازی دشمن خود انجام دهد که این بخش از بازی بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود. بازی Bowmasters از نظر مود و حالت هم تنوع زیادی را ارائه می‌کند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

مودهایی که در بازی ارائه شده‌اند بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. برای مثال در یکی از مودهای بازی سیبی بر روی سر یک کاراکتر قرار داده می‌شود و شما باید سعی کنید با سلاح های عجیب خود و محاسبات دقیقتان به آن سیب ضربه بزنید و در عین حال از ضربه زدن به کاراکتر نام برده شده که سیب بر روی سرش قرار دارد دوری کنید. در یکی دیگر از مودهای بازی هم باید سعی کنید بیشترین تعداد پرنده را در زمانی که تعیین شده است متلاشی کنید!

Bowmasters

به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی مهیج و سرگرم کننده با محیطی رنگارنگ و گرافیکی کارتونی هستید، بازی Bowmasters یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این بازی از حالت آنلاین و دو نفره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Bowmasters پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نقاط قوت

  • تنوع کاراکترهای بازی
  • رایگان بودن بازی
  • محیط رنگارنگ بازی
  • گیم پلی جذاب
  • تنوع سلاح ها

نقاط ضعف

  • محیط کارتونی
  • بهره‌مندی از خرید های درون برنامه ای که گاها آزاردهنده هستند

بیشتر بخوانید:

iPhone 8 Plus قطعات

درب پشت آیفون 8

قیمت دوربین پشت آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

Bowmasters
نام Bowmasters
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Miniclip.com
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments