بررسی و دانلود بازی Traffic Racer – اتومبیلرانی در ترافیک!

بررسی و دانلود بازی Traffic Racer ؛ اتومبیلرانی در ترافیک!

علاقمندان به بازی های اتومبیلرانی و به ویژه آن دسته از گیمرهایی که علاقمند تجربه رانندگی با سرعت بالا در ترافیک هستند، نباید بازی زیبای Traffic Racer را از دست دهند. در این مقایسه قصد داریم به معرفی بازی Traffic Racer بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Traffic Racer

بازی های اتومبیلرانی و جنون سرعت همواره از پرطرفدارترین بازی های موجود بوده‌اند. این مسئله در قابل بازی های موبایل هم صادق است. بازی Traffic Racer دقیقا یک نمونه از این دسته بازی‌های جذاب محسوب می‌شود که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بازی Traffic Racer بپردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بررسی بازی Traffic Racer

بازی Traffic Racer یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک اتومبیلرانی در گوگل پلی است و بیش از یک میلیون کاربر دارد! بنابراین مطمئن باشید که این بازی به قدری جذاب خواهد بود که توجه شما را جلب کند. در بازی زیبای Traffic Racer بیش از 27 اتومبیل مختلف ارائه شده و گیمر قادر به انتخاب آن ها خواهد بود. البته بسیاری از این اتومبیل ها در مراحل ابتدایی بازی قفل هستند و شما باید با تلاش آن ها را آنلاک کنید.

بررسی و دانلود بازی Traffic Racer

زمانی که وارد بخش اصلی بازی شدید، به شدت درگیر آن خواهید شد و بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوید که Traffic Racer یک بازی به شدت اعتیادآور است. در ابتدا باید اتومبیل خود را انتخاب کنید. بدین منظور به فاکتورهایی مثل سرعت، هندلینگ، ترمزگیری و غیره توجه داشته باشید چرا که این فاکتورها کیفیت عملکرد خودروی شما را به تصویر می‌کشند. بعد از انتخاب خودرو نوبت به انتخاب مد یا حالت بازی می‌رسد. در بازی Traffic Racer چهار مد مختلف قابل انتخاب است که به شرح زیر هستند:

  • در مد اول شما با یک مسیر بی‌پایان و یک طرفه رو به رو هستید و باید سعی کنید تا بیشترین مسافت ممکن را طی نموده و رکورد خود را به ثبت برسانید.
  • در مد دوم با یک مسیر بی‌پایان دوطرفه مواجه می‌شود، بدان معنا که خودروها در دو مسیر رفت و برگشت حرکت می‌کنند. بنابراین لایی کشیدن از بین آن ها دشوارتر می‌شود. هدف شما در این مد هم ماند مد اول در طی کردن بیشترین مسافت ممکن و ثبت رکورد بهتر خلاصه می‌شود.
  • در مد سوم شما با یک مسیر بی‌پایان مواجه می‌شوید و می‌توانید سطح ترافیک جاده‌ای موجود را بنا به سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. این مد به ویژه در شرایطی کاربرد دارد که بخواهید توانایی خود را با یکی از دوستانتان از طریق یک گوشی به چالش بکشید.
  • در مد چهارم با حالتی متفاوت و زمان‌دار رو به رو می‌شوید. در این مد شما باید قبل از امام زمان در نظر گرفته شده، بیشترین رکورد را به ثبت برسانید.

بررسی و دانلود بازی Traffic Racer

لوکیشن های بازی Traffic Racer هم قابل انتخاب هستند. بدین سبب لوکیشن هایی همچون جاده شهری، جاده بیابانی، جاده پاییزی، جاده برفی و غیره ارائه شده‌اند. در نظر داشته باشید که تمام این لوکیشن ها در ابتدای بازی در اختیار گیمر قرار نمی‌گیرند و وی باید به تدریج و با پیشروی در بازی آن ها را آنلاک کند. اما چگونه حرکت خودرو را در بازی Traffic Racer کنترل کنیم؟

برای کنترل خودرو شما دو پدال خواهید داشت. پدال گاز در گوشه سمت راست و پایین صفحه نمایش قرار دارد. هرچه انگشت خود را بیشتر بر روی این پدال قرار دهید، سرعت اتومبیل بیشتر می‌شود و مطمئنا لایی کشیدن از بین خودروهای مسیر هم دشوارتر خواهد شد. در گوشه سمت چپ و پایین صفحه هم پدال ترمز و بوق واقع شده‌اند. پس در شرایط نیاز شما با ترمز کردن می‌توانید سرعت خود را کم کنید. برای حرکت کردن در عرض خیابان هم باید گوشی خود را متمایل به طرفین کنید. برای مثال اگر گوشی خود را متمایل به راست کنید، خودرو به سمت راست حرکت خواهد کرد.

بررسی و دانلود بازی Traffic Racer ؛ اتومبیلرانی در ترافیک!

به صورت کلی بازی Traffic Racer یک بازی بسیار اعتیادآور است که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. این بازی به دلیل گیم پلی جذاب خود می‌تواند تا مدت ها شما را سرگرم کند. ضمنا فراموش نکنید که بازی Traffic Racer به صورت رایگان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Plus سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Traffic Racer پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های موجود در انتهای مقاله می‌توانید نسبت به دانلود این بازی وارد عمل شوید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • رایگان بودن
  • گیم پلی جذاب
  • تنوع خودروها
  • تنوع جاده و مدهای بازی

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون XR

قاب پشت آیفون X

قطعات گوشی آیفون 8

تعمیرات موبایل

Traffic Racer
نام Traffic Racer
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Soner Kara
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments