معرفی و دانلود بازی Swipe Brick Breaker ؛ بازی آجر شکن

بازی Swipe Brick Breaker

اگر به دنبال یک بازی ساده، کم و در عین حال بسیار سرگرم‌ کننده و جذاب برای گوشی هوشمند خود هستید، بازی Swipe Brick Breaker یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بو.د. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Swipe Brick Breaker بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی جذاب Swipe Brick Breaker

اگرچه بازی های با گرافیک بالا یا اصطلاحا HD این روزها بسیار پرطرفدار هستند، اما در برخی شرایط یک بازی معمولی و ساده هم می‌تواند توجه بسیاری از گیمرها را جلب و به مراتب سرگرم کننده باشد. بازی زیبای Swipe Brick Breaker یک نمونه از این نوع بازی‌هاست که برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ارائه شده است.

این بازی زیبا بسیار کم حجم بوده و در عین سادگی، جذابیت بالایی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی بازی Swipe Brick Breaker بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Swipe Brick Breaker

بازی جذاب Swipe Brick Breaker قوانین ساده و جالبی دارد. در بازی شما نقش پرتاب کننده یک توپ آبی رنگ را بر عهده دارید. در جلوی شما مکعب‌هایی قرار دارند که هر یک دارای اعداد خاصی هستند. وظیفه شما این است که با پرتاب توپ آبی رنگ به سمت مکعب‌ها آن‌ها را بشکنید و امتیاز کسب کنید.

بازی Swipe Brick Breaker

اما اعداد داخل هر مکعب نشان دهنده چیست؟ اعداد داخل هر مکعب نشان می‌دهند که برای شکستن آن نیاز است تا توپ آبی رنگ چند بار به مکعب برخورد کند. برای مثال اگر مکعبی عدد 2 را در داخل خود جای داده باشد، برای شکستن آن نیاز خواهد بود که توپ آبی رنگ حداقل دو بار به آن مکعب برخورد نماید. همچنین در بین این مکعب‌ها دایره‌های سبز رنگی هم وجود دارند که برخورد توپ آبی رنگ شما با این دایره‌ها سبب می‌شود که تعداد توپ‌های بیشتری در هر پرتاب به سمت مکعب‌های روانه شوند. پس باید به دنبال خوردن توپ‌های سبز رنگ باشید و سعی کنید مسیرهایی را انتخاب کنید که توپ آبی رنگتان در بین مکعب‌ها گیر کند و بیشترین ضربه را به آن‌ها وارد نماید.

بازی Swipe Brick Breaker

هر ضربه یا پرتاب زمانی تمام می‌شود که توپ آبی رنگتان باز هم به بخش زیرین صفحه و مکانی که پرتاپ توپ از آن آغاز شده بود، باز گردد. هر بار که این عمل رخ دهد، مکعب‌های بازی یک پله از بالا به سمت پایین صفحه حرکت می‌کنند. اگر نتوانید مکعب‌های موجود را بشکنید و یکی از آن‌ها به پایین صفحه برسد، شما بازی را باخته‌اید!

بازی Swipe Brick Breaker

شاید با توضیحاتی که ارائه شد، بازی Swipe Brick Breaker چندان برایتان جذاب به نظر نرسید، اما مطمئن باشید که انجام آن شما را سرگرم می‌کند. این بازی در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین بازی های موبایلی کمک و ساده‌ای است که می‌توانید دانلود و از انجام آن لذت ببرید.

بازی Swipe Brick Breaker

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A50s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی زیبای Swipe Brick Breaker پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های ضمیمه شده در انتهای مقاله می‌توانید نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی این بازی را دانلود کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

دانلود Swipe Brick Breaker از مایکت 

بیشتر بخوانید:

گلس iPhone 6

دوربین پشت iPhone 6s

قطعات iPhone 6

تعمیرات موبایل

Swipe Brick Breaker
نام Swipe Brick Breaker
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Monthly 23

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علیرضا
علیرضا
1 سال گذشته

سلام چطور باید وارد بخش رنکینگ بشیم لطفا بگید

Atefe Shafieian
Atefe Shafieian
4 سال گذشته

عالی🤗🤗🥰