دانلود بهترین برنامه های اربعین ۹۶ و کربلا؛ پیاده روی اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

اگر به دنبال بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا (پیاده روی اربعین و غیره) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه های اربعین 96 و کربلا

افراد زیادی تمایل دارند در روز اربعین به کربلا سفر کنند. برخی افراد به صورت پیاده اقدام به انجام این کار می‌کنند که به این مسئله اصطلاحاً پیاده روی اربعین گفته می‌شود. جالب است بدانید که برنامه های موبایلی زیادی وجود دارند که انجام این کار را ساده تر و بهتر می‌کنند. علاوه بر این برنامه ها، موارد دیگری هم وجود دارند که بنا به هر دلیل به اربعین، کربلا و مسائل مرتبط با این دو مربوط می‌شوند.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

در این مقاله ما قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا (پیاده روی اربعین، برنامه های ضروری برای سفر به کربلا و غیره) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه جامع اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

یکی از بهترین برنامه هایی که می‌توانید از آن برای پیاده روی اربعین و دسترسی به اطلاعات بسیار جامع مقصد خود استفاده کنید، برنامه جامع اربعین است. برای آشنایی دقیق با قابلیت های این اپلیکیشن توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه جامع اربعین : پیاده روی اربعین 96” بپردازید. برنامه نام برده شده با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه جامع اربعین از بازار

دانلود برنامه جامع اربعین از اپ استور

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه همراه اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

برنامه همراه اربعین هم بدون تردید یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید در سفر به کربلا از آن استفاده کنید. این برنامه منجر می‌شو‌د تا شما بهترین زمانبندی و برنامه ریزی را داشته باشید. این اپلیکیشن شامل یک بخش اختصاصی با عنوان “احکام” هم می‌شود که شما را با قوانین دینی تغییر یافته در حین سفر به کربلا آشنا می‌کند.

دانلود برنامه همراه اربعین از کافه بازار

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه آلبوم صوتی اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

اپلیکیشن آلبوم صوتی اربعین برای آن دسته از افرادی مناسب است به تمایل دارند در طول سفر خود به آرشیو بسیار جالب و زیبایی از مداحی های مختلف دسترسی یابند. این برنامه مجموعه ای از بهترین مداحی های روز را ارائه کرده و امکان ذخیره آن ها در حافظه گوشی را فراهم می‌کند. پس اگر اهل مداحی هستید، برنامه آلبوم صوتی اربعین را دانلود کنید.

دانلود برنامه آلبوم صوتی اربعین از کافه بازار

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه راهنمای زائران اربعین حسینی

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

اپلیکیشن راهنمای زائران اربعین حسینی می‌تواند تمام نیازهای شما برای پیاده روی و سفر به کربلا در روز اربعین را برطرف سازد. در این برنامه نقشه نجف و کربلا به صورت آفلاین ارائه شده که بسیار دقیق هستند. اپلیکیشن مذکور همچنین امکان ارسال موقعیت مکانی از طریق پیامک را هم فراهم کرده که منجر می‌شود هماهنگی بهترین مابین اعضای گروه ایجاد شود.

دانلود برنامه زائران اربعین حسینی از مای کیت

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه پیاده تا اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ 

همانطور که از نام این اپلیکیشن پیداست، این برنامه به صورت اختصاصی برای پیاده روی اربعین طراحی شده است. در این برنامه اطلاعات بسیار کاربردی ارائه شده که افراد با تجربه سفری پیاده از نجف تا کربلا آن ها را جمع آوری و ارائه کرده‌اند. این اطلاعات شامل مواردی همچون ابزار و وسایل لازم، اطلاعات دقیق مسیر، نکات مهم حین پیاده روی، دعای زیارت عاشورا، قبله نما و غیره می‌شوند. بنابراین برنامه پیاده تا اربعین یک راهنمای عالی برای پیاده روی اربعین است.

دانلود برنامه پیاده تا اربعین از کافه بازار

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه از مهران تا کربلا

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

یکی دیگر از برنامه های کاربردی که می‌توانید از آن برای سفر کردن به کربلا و اربعین استفاده کنید، برنامه از مهران تا کربلا (اربعین) است. این برنامه شامل بخش های متنوعی می‌شود. برای مثال در بخش خبر آن مجموعه ای از اخبار جدید مرتبط با وضعیت زائران، وضعیت آب و هوای شهرهای عراق، وضعیت راه های آن، نحوه عبور و مرور از مرز مهران و غیره نمایش داده می‌شود. در بخش دیگر آن فهرست امکان مذهبی ارائه شده و در یک بخش دیگر شاهد ارائه لیست اقامتگاه های رفاهی و مراکز خدماتی خواهید بود. به صورت کلی اگر تمایل دارید مجموعه عظیمی از اطلاعات را در قابل یک اپلیکیشن ساده برای سفر به کربلا و سپری کردن اربعین به همراه داشته باشید، برنامه از مهران تا کربلا (اربعین) این امکان را برایتان فراهم می‌کند.

دانلود برنامه از مهران تا کربلا (اربعین) از کافه بازار

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه زبان آموز اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

زبان آموز اربعین شما را با مجموعه لغات و عبارات عربی آشنا می‌کند که باری صحبت کردن و برقراری ارتباط با اعراب به آن نیاز دارید. این اپلیکیشن اختصاصی می‌توانید برای زائران اربعین بسیار مناسب و کاربری باشد.

دانلود برنامه زبان آموز اربعین از کافه بازار

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه راهنمای جامع سفر اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

شک نداشته باشید که برنامه راهنمای جامع سفر اربعین یکی از بهترین برنامه های موجود در لیست است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود کنید. این برنامه علاوه بر ارائه راهنمای سفر به اربعین و اطلاعات مسیر آن، مجموعه عظیمی از اطلاعات دیگر همچون وضعیت آب و هوا، نقشه گردشگری، جاذبه‌ها و مکان های دیدنی و مهم، لیست مراکز اقامتی، لیست مراکز خدماتی و غیره را هم ارائه می‌کند. پس اگر به دنبال یک برنامه موبایلی کامل و عالی برای پیاده روی اربعین هستید، اپلیکیشن راهنمای جامع سفر اربعین یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه راهنمای جامع سفر اربعین از کافه بازار

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه راهیان اربعین حسینی

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

اپلیکیشن راهیان اربعین حسینی هم یکی از بهترین های لیست است. این برنامه راهنمای جامعی را برای سفر زیارتی اربعین ارائه می‌کند که شامل مواردی همچون راهنمای مسیر، آداب و تذکرات سفر، لیست امکان زیارتی گالری تصاویر و غیره می‌شود. این برنامه همچنین مجموعه جالب از مداحی های زیبا را هم ارائه خواهد کرد.

دانلود برنامه راهیان اربعین حسینی از کافه بازار

بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا: برنامه اربعین

دانلود بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا؛ پیاده روی اربعین

آخرین برنامه ای که به عنوان یکی از بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا به شما معرفی می‌کنیم به صورت خلاصه “اربعین” نام دارد. این اپلیکیشن شامل بخش های مختلفی می‌شود که برخی از بهترین بخش های آن شامل بخش پیش نیاز های سفر، تجربیات پیاده روی، نمایش لیست سفرها، پخش زنده از حرم و غیره می‌شود.

دانلود برنامه اربعین از کافه بازار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین برنامه های اربعین 96 و کربلا (پیاده روی اربعین و غیره) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6s Plus

قاب و شاسی iPhone 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments