معرفی و دانلود برنامه جامع اربعین : پیاده روی اربعین ۹۶

برنامه جامع اربعین

اگر قصد شرکت در پیاده روی اربعین سال 96 را دارید، این مقاله را دنبال کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه جامع اربعین بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن جامع اربعین

هر ساله میلیون ها زائر در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند. اگر شما هم جزو زائرانی هستید که قصد شرکت در این پیاده روی عظیم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن جامع اربعین را بر روی گوشی همراه خود نصب نمایید. اپلیکیشن مذکور نکات و اطلاعات ضروری جهت آسان‌تر شدن سفر را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا به نقشه آفلاین شهرهای نجف و کربلا همراه با نقاط مهم آ‌ن‌ها دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط اپلیکیشن اربعین می‌توان به امکان مشاهده موقعیت مکانی دوستان و آشنایان بر روی نقشه اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر قابلیت های اپلیکیشن جامع اربعین بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه جامع اربعین

برنامه جامع اربعین برای آن دسته از زائرانی که امسال قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند، بسپار کاربردی خواهد بود. برنامه مذکور قابلیت های بسیار گسترده‌ای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از اصلی ترین این قابلیت ها می‌توان به دسترسی به نقشه آفلاین شهرهای زیارتی عراق اشاره کرد. پس از اجرای برنامه جامع اربعین می‌توانید لیستی از قابلیت های این برنامه را در صفحه اصلی مشاهده کنید. به منظور استفاده و دسترسی به تمام قابلیت های برنامه مذکور توصیه می‌شود تا ابتدا در آن عضو شوید. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

برنامه جامع اربعین

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

برنامه اربعین اطلاعات کاملی در رابطه با سفر در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش کوله پشتی به لیستی از آیتم هایی که همراه داشتن آن‌ها در طول سفر ضروری است، دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل به افزودن آیتم به این لیست، تنها کافیست تا آیکون به شکل به علاوه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کنید و آیتم مورد نظر خود را اضافه کنید. علاوه بر آن، برنامه مذکور شامل مقالات آموزشی مختلفی نظیر توصیه های پزشکی، هزینه های سفر و غیره هم می‌شود.

برنامه جامع اربعین

از قابلیت های کاربردی برنامه جامع اربعین می‌توان به ارائه اطلاعات کامل و ادعیه مرتبط با اماکن متبرکه هر یک از شهرهای زیارتی عراق اشاره کرد. از آنجایی که ممکن است در طول سفر دسترسی به اینترنت نداشته باشید، با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه قادر به دانلود تصاویر اماکن متبرکه خواهید بود.

برنامه جامع اربعین

یکی دیگر از قابلیت های جالب برنامه جامع اربعین مربوط به امکان خاطره نویسی می‌شود. شما می‌توانید خاطرات سفر اربعین خود را در این برنامه ثبت کرده و با سایر کاربران به اشترک بگذارید. برنامه اربعین اقدام به ارائه مجموعه کاملی از سخنرانی، روضه، عزاداری و مداحی هم نموده است که پیش از سفر می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

برنامه جامع اربعین

اپلیکیشن جامع اربعین این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران این برنامه بتوانند از جدیدترین اخبار مرتبط به اربعین مطلع شوند. همچنین این اپلیکیشن مجموعه‌ای از ادعیه امکان متبرکه زیارتی را همراه با فایل صوتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

برنامه جامع اربعین

برنامه جامع اربعین شامل قابلیتی تخت عنوان زائر یاب می‌شود که به موجب این قابلیت می‌توانید در طول سفر موقعیت مکانی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته و یا به موقعیت مکانی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برنامه جامع اربعین

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی J7 Pro

دسترسی به نقشه آفلاین شهرهای نجف و کربلا از اصلی ترین قابلیت های برنامه جامع اربعین به شمار می‌رود. شما می‌توانید با مراجعه به نقشه به جستجوی مکان مورد نظر خود بپردازید و یا به لیستی از مکان ها بر اساس دسته بندی های مختلفی نظیر زیارتگاه، فروشگاه، هتل، مراکز درمانی و غیره دسترسی داشته باشید.

برنامه جامع اربعین

بیشتر بخوانید: تعمیر برد آیفون X

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه جامع اربعین پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید

نقاط قوت:

  • امکان دسترس به نقشه آفلاین
  • امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی با دوستان و خانواده
  • امکان ثبت خاطره در طول سفر
  • اطلاع از اخبار مرتبط با اربعین
  • ارائه مجموعه متنوعی از مقالات آموزشی
  • ارائه اطلاعات کامل در رابطه با اماکن متبرکه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone X

تاچ ال سی دی آیفون 11 Pro Max

تاچ ال سی دی آیفون 11 Pro

تعمیرات موبایل

 نرم‌افزار جامع اربعین
نام نرم‌افزار جامع اربعین
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده اربعین اپ

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments