بررسی و دانلود برنامه هرمس (Hermes)؛ یادگیری زبان انگلیسی

برنامه هرمس

یکی از روش‌های موثری که می‌تواند یادگیری زبان انگلیسی را برایتان بهتر کند مربوط به مطالعه متون انگلیسی نظیر رمان و مجله می‌شود. اگر به دنبال یک اپلیکیشن اختصاصی با ارائه این قابلیت هستید، همین حالا هرمس را از کافه بازار دانلود کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه هرمس (Hermes) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن هرمس و یادگیری زبان انگلیسی

این روزها هر فرد برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در رندگی و موقعیت‌های شغلی خود باید زبان انگلیسی قوی داشته باشد. به نوعی آشنایی با زبان انگلیسی این روزها به یکی از اصلی‌ترین نیازهای ما انسان‌ها تبدیل شده است. در این بین روش‌های مختلفی به منظور افزایش سرعت و کیفیت یادگیری زبان انگلیسی ارائه شده‌اند، اما یکی از موثرترین این روش‌ها مربوط به مطالعه متون انگلیسی جذاب نظیر رمان و مجله می‌شود.

بررسی برنامه هرمس

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

اپلیکیشن هرمس دقیقا این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید به سیر عظیمی از رمان ها و مجلات مختلف به زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم که به بررسی مختصر برنامه Hermes یا همان هرمس بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی برنامه هرمس (Hermes)

اپلیکیشن هرمس به واقع یکی از جامع‌ترین و بهترین منابعی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید حداقل ریدینگ (Reading) و دایره لغات انگلیسی که با آن‌ها آشنا هستید را تقویت کنید. علاوه بر متون، مجلات، رمان‌ها و کتاب‌هایی که در این اپلیکیشن ارائه شده‌اند، قابلیت‌های دیگری همچون جعبه لایتنر، دیکشنری شناور هم از طریق آن قابل استفاده هستند. لیست کتاب‌ها و محتوایی که توسط این اپلیکیشن ارائه می‌شوند بسیار متنوع بوده و طبقه‌بندی‌های آن‌ها در سطوح مختلف ارائه شده است.

در منویی که با عنوان “کتابخانه من” ارائه شده، می‌توانید لیست آخرین مطالب خوانده شده و موجود را بر اساس طبقه‌بندی سطوح مختلف مشاهده کنید. در منوی “آرشیو” لیست تمام کتاب‌هایی که دانلود کرده‌اید نمایش داده می‌شود. زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید کتاب‌های مختلف مد نظرتان را دانلود کنید که در این شرایط کتاب‌های مذکور به منوی “آرشیو” منتقل می‌شوند. در آینده و هر زمان که تمایل داشته باشید به صورت آفلاین قادر به مطالعه این کتاب‌ها خواهید بود.

بررسی برنامه هرمس

برای دانلود کتاب‌های جدید باید از منوی “کتابخانه آنلاین” برنامه Hermes یا هرمس استفاده کنید. در این بخش لیستی از رمان‌ها، مجلات و کتاب‌های متنوع ارائه می‌شود. دسته‌بندی یا ژانرهایی همچون بهترین‌های هفته، کتاب‌های جدید، مجله، مطالب عاشقانه، کلاسیک و غیره در این بخش ارائه شده‌اند. این مطالب شامل سطوح مختلفی می‌شود. اما یکی دیگر از منوهای اصلی که در برنامه هرمس (Hermes) ارائه شده، جعبه لایتنر نام دارد.

بررسی برنامه هرمس

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

جعبه لایتنر سه دسته‌بندی را شامل می‌شود که به ترتیب کارت جدید، کارت مرور و کارت یادگیری نام دارند. در دسته‌بندی “کارت جدید” لیستی از کارت‌های جدیدی که به منظور یادگیری اضافه شده‌اند ارائه می‌شود.  در بخش “کارت مرور” کارت‌هایی آرشیو شده‌اند که شما در حال سپری کردن مراحل یادگیری آن‌ها هستید. این کارت‌ها هر چند روز یک بار ارائه می‌شوند و شما باید معنای آن‌ها را به خاطر بسپارید. در دسته “کارت‌ یادگیری” هم کارت‌هایی که حداقل یک بار مرور کرده باشید ضمیمه می‌شوند.

منوی بعدی که در اپلیکیشن هرمس (Hermes) ارائه شده، منوی “جستجوی لغت” است. با استفاده از این منو می‌توانید کلمات مختلف را جستجو کنید و به معنای آن‌ها دست پیدا نمایید. از ویژگی‌های جالب دیگر برنامه Hermes (هرمس) می‌توان به بهره‌مندی از یک دیکشنری شناور اشاره کرد. این دیکشنری به صورت یک پنجره پاپ آپ نمایان خواهد شد و به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ترک صفحه و محل مطالعه متن نسبت به جستجوی و دریافت معنی کلمات مد نظرتان اقدام کنید.

به طور کلی اپلیکیشن هرمس (Hermes) در حال حاضر یکی از بهترین برنامه‌هایی است که حداقل در راستای تقویت ریدینگ یا قدرت خواندن و دایره لغت انگلیسی کمک به سزایی به شما خواهد کرد. اما باید در نظر داشته باشید که برای استفاده از این اپلیکیشن و تقویت زبان خود حتما باید زمان کافی را صرف کنید و کتاب‌های ارائه شده در آن را مطالعه نمایید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه هرمس (Hermes) پرداختیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • بهره‌مندی دیکشنری شناور درون برنامه‌‌ای
  • بهره‌مندی از جعبه لایتنر به منظور تقویت یادگیری لغات انگلیسی و به خاطر سپردن آن‌ها
  • ارائه کتاب‌ها، مجلات و رمان‌های رایگان

نقاط ضعف:

  • تقریبا می‌توان مدعی شد که این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون ایکس آر

قاب پشت آیفون ایکس اس

قطعات آیفون X

تعمیرات موبایل

آموزش زبان انگلیسی
نام آموزش زبان انگلیسی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده احسان س

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments