معرفی و دانلود برنامه قانون : مرجع کامل قوانین کشوری

معرفی برنامه قانون

برنامه قانون مجموعه کاملی از قوانین را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین این برنامه می‌توانند برای علاقمندان به آشنایی با قانون یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه قانون بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن قانون

امروزه آشنایی با قوانین و مقررات برای هر فرد امری ضروری به حساب می‌آید. برنامه قانون شامل مجموعه کاملی از قوانین کشوری می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه با قوانین و مقررات کشور آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن قانون بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه قانون

برنامه قانون شامل سه دسته‌بندی مختلف می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش فهرست قوانین، به مجموعه کامل قوانین نظیر قانون اساسی، قانون مدنی و غیره دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن قانون از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کنید.

معرفی برنامه قانون

در بخش بعدی کاربران می‌توانند به مطالعه جدیدترین قوانین نظیر بخشنامه دیه 1396 بپردازند. در برنامه قانون یک بخش اختصاصی برای آشنایی با قوانین ثبت شرکت نیز در نظر گرفته شده است.

معرفی برنامه قانون

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل در تهران

کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل ستاره در گوشه بالا و سمت چپ هر صفحه، قانون مورد نظر را به لیست نشان شده‌ ها اضافه کنند و در هر زمان به آسانی به قوانین دلخواه خود دسترسی داشته باشند. از دیگر قابلیت‌های برنامه قانون می‌توان به امکان بزرگ‌نمایی، کوچک نمایی و به اشتراک گذاری متن اشاره کرد. به منظور دسترسی به این قابلیت‌ها تنها کافیست تا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید.

معرفی برنامه قانون

اپلیکیشن قانون شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود و در نسخه رایگان این برنامه کاربران تنها به تعداد محدودی از مطالب و قابلیت‌های این برنامه دسترسی دارند.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه قانون پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه در هر زمان به مجموعه کاملی از قوانین و مقررات کشور دسترسی داشته باشند. به منظور دانلود برنامه قانون می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • فهرست بندی قوانین
  • قابلیت جستجو
  • امکان دسترسی به جدیدترین قوانین
  • قابلیت بزرگ‌نمایی، کوچک نمایی و به اشتراک گذاری مطالب

نقاط ضعف:

  • دسترسی محدود به قوانین و قابلیت‌ها در نسخه رایگان

بیشتر بخوانید:

iPhone 6s Plus دوربین جلو

iPhone 6s Plus دوربین اصلی

تاچ ال سی دی آیفون 6s Plus

تعمیرات موبایل

قانون
نام قانون
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ققنوس سافت

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments