هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

نسخه های بتای بازی زیبای Call Of Duty WWII منتشر شد و هم اکنون همه گیمر های علاقمند به این بازی منتظر هستند تا نسخه نهایی آن در تاریخ سوم نوامبر مصادف با دوازدهم آبان ماه منتشر گردد. در این مقاله قصد داریم در مورد بازی Call Of Duty WWII و هر آنچه باید در مورد آن بدانید صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Call Of Duty WWII

سری بازی های Call of Duty یا ندای وظیفه از پرطرفدارترین بازی های سبک تیراندازی اول شخص و جنگی محسوب می‌شوند. جدیدترین نسخه این سری از بازی ها با نام Call Of Duty WWII مدت زمان سه سال است که به دست شرکت اسلج همر گیمز (Sledgehammer Games) توسعه داده می‌شود و عرضه رسمی آن از روز سوم نوامبر مصادف با دوازدهم آبان ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفنی موبایل

چندی پیش نسخه بتای این بازی زیبا در اختیار آن دسته از گیمر هایی قرار گرفت که بازی Call Of Duty WWII را پیش خرید کرده بودند. بنابراین بسیاری از جنبه ها و ویژگی های بازی مشخص شدند. در این مقاله قصد داریم دقیق تر در مورد بازی Call Of Duty WWII صحبت کنیم و هر آنچه باید در مورد این بازی بدانید را خدمتتان شرح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی Call Of Duty WWII می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

نسخه بتای بازی Call Of Duty WWII چه زمانی منتشر شد؟

طبق برنامه ریزی شرکت اسلج همر گیمز که توسعه دهنده رسمی بازی فوق‌العاده جذاب Call Of Duty WWII است، دو نسخه بتا از بازی مذکور در تاریخ های بیست و پنجم آگوست تا بیست و هشتم آگوست (این دوره به پایان رسیده است) و همچنین اول سپتامبر تا چهارم سپتامبر (این دوره هم به پایان رسیده است) برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. متاسفانه فقط گیمر هایی توانستند این نسخه از بازی Call Of Duty WWII را تجربه کنند که نسبت به پیش خرید آن اقدام کرده بودند.

هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

اما تکلیف گیمر های علاقمند به انجام بازی Call Of Duty WWII در کامپیوترها (PC) چه می‌شود؟ شرکت اسلج همر گیمز عنوان کرده بود که نسخه بتای بازی زیبای Call Of Duty WWII کمی دیرتر نسبت به زمانی که برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان  منتشر گردید، در اختیار گیمر های PC هم قرار خواهد گرفت. شرکت اسلج همر گیمز در شب یکشنبه دوم مهر ماه مصادف با بیست و چهارم سپتامبر به صورت رسمی نسخه بتای بازی Call Of Duty WWII را در اختیار گیمر های PC قرار داد. بتای عمومی بازی Call Of Duty WWII تا روز دهم مهر ماه در دسترس گیمرهای PC قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

نسخه بتای Call Of Duty WWII با نسخه اصلی چه تفاوتی دارد؟

تفاوت های زیادی مابین نسخه بتای بازی Call Of Duty WWII و نسخه اصلی آن وجود دارد که اصلی ترین آن مربوط به محتوای بازی می‌شود. در نسخه بتا امکان دسترسی به کل محتوای بازی  مدهای مختلف آن وجود نخواهد داشت و در اصلی این نسخه پیش نمایشی است که گیمر ها را بیشتر علاقمند خرید بازی می‌کند و البته فیدبک آن منجر به اعمال تغییراتی در بازی و رفع باگ های خاص و احتمالی می‌شود.

شرکت اسلج همر گیمز به طور رسمی اشاره داشته که در نسخه بتای بازی Call Of Duty WWII فقط بخش بسیار کوچکی از بخش چند نفره بازی (Multiplayer Game) توسط گیمر ها تجربه می‌شود. نسخه بتای بازی زیبای Call Of Duty WWII از سیستم جدید Divisions Class بهره می‌برد که جایگزین حالت Pick 10 شده است. در نسخه بتای بازی همچنین دسترسی به مپ های استاندارد مولتی پلیر (Standard Multiplayer Maps) و مد جدید War Mode امکانپذیر خواهد بود. به صورت کلی محتوایی که در نسخه بتای بازی Call Of Duty WWII در اختیار گیمر ها قرار گرفت به شرح زیر خواهد بود:

هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

  • نقشه ها (Maps): حداقل سه نقشه یا مپ بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی شامل Pointe Du Hoc، Ardennes و Gibrtaltar در اختیار گیمر ها قرار گرفت.
  • مد وار یا جنگ (War Mode): این مد بازی شامل عملیات های بریک اوت می‌شود.
  • مدهای دیگر (Modes): مدهای دیگر مثل Team Deadmatch، Domination و Hardpoint که از مدهای مورد علاقه طرفداران بازی محسوب می‌شوند.
  • بخش ها (Divisions): بخش های مختلفی در نسخه بتای بازی ارائه شده اند و گیمر ها محدود به یک بخش نیستند.
  • پیشرفت (Progression): پیشرفت گیمر در جریان بازی را شامل می‌شود. ابتدا گیمر از سرباز رده 1 شروع می‌کند و با پیشروی در بازی می‌تواند از سلاح ها، تجهیزات و غیره پیشرفته تر بهره مند شود.

بنابراین موارد فوق اصلی ترین مواردی هستند که در نسخه بتای بازی Call Of Duty WWII در اختیار گیمر ها قرار داده شدند.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ 

نسخه اصلی بازی Call Of Duty WWII چه زمانی منتشر می‌شود؟

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، نسخه اصلی و رسمی بازی زیبای Call Of Duty WWII قرار است از روز سوم نوامبر مصادف با دوازدهم آبان ماه برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین PC عرضه شود.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call Of Duty WWII چیست؟

شکرت اسلج همر گیمز به حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای اجرای نسخه بتای بازی زیبای Call Of Duty WWII در کامپیوتر ها اشاره کرد که پیش بینی می‌کنیم همین سیستم برای اجرای نسخه اصلی و نهایی بازی هم مناسب باشد. در ادامه به حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی زیبای Call Of Duty WWII اشاره خواهیم کرد.

هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call Of Duty WWII:

  • سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 7
  • پردازنده: پردازنده Intel Core i3 3225 یا پردازنده های هم رده
  • رم: ۸ گیگابایت
  • فضای خالی هارد دیسک: ۲۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 660 2 GB یا AMD Radeon HD 7850 2GB
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • شبکه: اتصال اینترنتی باند پهن (بوردبند)
  • کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Call Of Duty WWII:

  • سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 10
  • پردازنده: پردازنده Intel Core i5-2400 یا پردازنده AMD Ryzen R5 1600X
  • رم: ۱۲ گیگابایت رم
  • فضای خالی هارددیسک: ۲۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1060 6GB یا AMD Radeon R9 390
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • شبکه: اتصال اینترنتی باند پهن (بوردبند)

حالت کمپین بازی Call Of Duty WWII چگونه است؟

شخصیت اصلی در که بخش کمپین بازی جذاب Call Of Duty WWII با او مواجه می‌شوید که جوان 19 ساله به نام رونالد دنیلز (Ronald Daniels) است که به اول رد (Red) هم گفته می‌شود. او اهل تگزاس بوده و به تازگی آموزش های لازم را در کمپ آموزشی پست سر گذاشته و وارد جنگ جهانی دوم شده است! در بازی زیبای Call Of Duty WWII قابلیت احیای خون یا جان توسط خود شما وجود ندارد و این مسئله بیش از پیش گیم پلی بازی را دشوار و البته دو به واقعیت می‌کند. شما برای اینکه بتوانید دردهایتان را مداوا کرده و جان خود را احیا کنید باید از پزشک تیم بخواهید تا به شما کمک کند.

هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

همچنین به نظر می‌رسد که روند مشابه برای مهمات هم طی می‌شود. یعنی اگر مهمات شما تمام شود باید از دوستان و هم سنگری های خود درخواست کنید تا برایتان مهمات پرتاب کنند. بدین ترتیب شما تقریبا باید برای صرف هر گلوله دغدغه داشته باشید و تیرهای خود را در محیط پر استرس بازی Call Of Duty WWII با دقت بالا شلیک کنید. تیم همکار شرکت اسلج همر گیمز که در توسعه بازی زیبای Call Of Duty WWII نقش مستقیمی داشته در بیانیه های خود اشاره می‌کند که گیمر ها نمی‌توانند در جریان بازی زیبای Call Of Duty WWII نقش یک سوپر قهرمان را ایفاء کنند و انتظار داشته باشند که یک تنه با ارتش بزرگی از سرباز های دشمن جنگیده و موفق به شکست آن ها باشند.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

بنابراین کاملا مشخص است که گیم پلی بازی Call Of Duty WWII وضعیت ساده ای را ارائه نخواهد کرد و ما با یک بازی حرفه ای تر، سخت تر و واقع گرایانه تر رو به رو هستیم. پس گیم پلی بازی بیشتر حالتی تیمی را به همراه دارد و قابلیت های فردی نقش کمتری برای پیشروی در بازی به همراه خواهند داشت. در برخی بخش های حالت کمپین بازی ویژگی با عنوان Heroic Actions به معنای “حرکات قهرمانانه” ارائه شده که به موجب آن شما باید تلاش کنید تا هم رزمی های خود که گرفتار تله یا هر اتفاق دیگری شده‌اند را از مرگ نجات دهید. ظاهرا در بخشی از بازی گیمر ها می‌توانند نقش کاراکتر زن را هم در ارتش فرانسه ایفاء کنند که البته مشخص نیست این ویژگی کاملا مربوط به بخش کمپین بازی Call Of Duty WWII باشد.

هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

پس اگر بخواهیم به صورت کلی به موضوع نگاه کنیم، مشخص است که گیم پلی بازی Call Of Duty WWII بیشتر واقع گرایانه شده و همکاری های تیمی برای پیشروی در بخش کمپین بازی نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کنند. شما نمی‌توانید در Call Of Duty WWII یک تنه در مقابله دشمنانتان قرار گرفته و مثل یک سوپر قهرمان که بیشتر در فیلم ها می‌بینیم دشمنان را نابود سازید. شما حتی برای رفع بسیاری از نیازهای مهم خود مثل مداوا و تهیه مهمات باید از دوستان و هم رزمی هایتان کمک بخواهید. تمام این مسائل سبب می‌شوند تا بازی Call Of Duty WWII جذاب تر از گذشته شود و ما برای دسترسی به شانس انجام این بازی لحظه شماری کنیم.

حالت چند نفره (Multiplayer) بازی Call Of Duty WWII چگونه است؟

حالت چند نفره یا مولتی پلیر (Multiplayer) بازی Call Of Duty WWII از دیگر نقاط قوت این بازی محسوب می‌شود. گذشته از مدهای عادی بازی، مد وار (War Mode) از جالب ترین بخش های جدید این بازی محسوب می‌شود. در این بخش از بازی نبرد نامتقارنی با اهداف مختلف در بین گروه های مختلف انجام می‌شود. متاسفانه در مورد حالت چند نفره یا مولتی پلیر بازی زیبای Call Of Duty WWII اطلاعات دقیق زیادی منتشر نشده، اما ما پیش بینی های در این رابط انجام داده‌ایم. برای مثال طبق پیش بینی ما حالت چند نفره بازی احتمالا از دیگری 32 الی 64 گیمر پشتیبانی خواهد کرد و نبردهای Red Orchestera را حداقل در 2 سبک مختلف ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس شکسته

حالت Co-op بازی Call Of Duty WWII چگونه است؟

یکی دیگر از مدها یا حالت های جالبی که در Call Of Duty WWII ارائه می‌شود، حالت Co-op است. ظاهرا در این مد کمی تنوع به بازی افزوده خواهد شد و شاهد گیم پلی شبیه به گیم پلی بازی هایی مثل اویل (Evil) خواهید بود! چرا که بازی شامل مد اختصاصی با نام Zombie Co-op Mode می‌شود. در این مد ظاهرا سرباز های ارتش باید در مقابله زامبی ها و شیاطین تاریک قرار بگیرند.

هر آنچه باید در مورد بازی Call Of Duty WWII بدانید

اگرچه در مورد این مد از بازی Call Of Duty WWII اطلاعات دقیقی ارائه نشده و حتی در نسخه های بتای بازی هم گیمر ها قادر به تجربه آن نبودند، اما پیش بینی می‌کنیم گیم پلی جذابی در این قسمت ارائه شود و به نوعی بازی زیبای Call Of Duty WWII را به گزینه ای مناسب برای مواقعی تبدیل کند که گیمر ها از نبرد گروهی در میدان جنگ جهانی دوم خسته شده‌اند و می‌خواهند تجربه ای متفاوت را داشته باشند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی دقیق تر بازی Call Of Duty WWII پرداختیم و هر آنچه لازم بود در مورد این بازی بدانید را برایتان عنوان کردیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. فراموش نکنید که این بازی جذاب در روز سوم نوامبر مصادف با دوازدهم آبان ماه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XS Max

قیمت باتری iPhone XR

ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امید قلیچ خانی
امید قلیچ خانی
2 سال گذشته

ببخشید با افلاینه یا انلاین؟

سروش دریابر
سروش دریابر
5 سال گذشته

سلام.بازی call of duty ww2 چند مرحله در بخش کمپینگ دارد؟

قتقت
قتقت
3 سال گذشته
پاسخ به  سروش دریابر

۱۱