آموزش تصویری نحوه حذف فالوورها در اینستاگرام

حذف فالوورها در اینستاگرام

این احتمال وجود دارد که بنا به دلایل خاصی تمایل نداشته باشید که یک فرد خاص موجود در لیست فالوورهای اکانت اینستاگرام‌تان بتواند پست‌هایتان را مشاهده کند. در این شرایط باید وی را از لیست فالوورهای اکانت خود حذف کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش تصویری و دقیق نحوه حذف فالوورها در اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با حذف فالوورها در اینستاگرام

شاید یک فرد اکانت اینستاگرام شما را فالو کرده باشد و پس از آن با ثبت کامنت‌های نامربوط و نامناسب یا بنا به هر دلیل خاص دیگری منجر به ناراحتی شما شود. در این شرایط یکی از بهترین راه حل‌های پیش رویتان، مربوط به حذف وی از لیست فالوورهای اکانت اینستاگرام‌تان می‌شود. با حذف یک کاربر از لیست فالوورهایتان، او دیگر قادر به مشاهده پست‌های شما نخواهد بود چرا که در اینستاگرام گزینه مستقیمی به منظور حذف فالوورها وجود ندارد و تنها راه حذف افراد از لیست فالوورهای اکانت، بلاک کردن آن‌هاست!

بنابراین وقتی از حذف فالوورها در اینستاگرام صحبت می‌کنیم، منظور بلاک کردن است. این احتمال وجود دارد که شما تمایل داشته باشید نسبت به حذف یک یا چند فالوور اکانت خود اقدام کنید. ما در این مقاله قصد داریم که در مورد این موضوع صحبت کنیم و به آموزش تصویری نحوه حذف فالوورها در اینستاگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح‌ داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه نسبت به حذف فالوورها در اینستاگرام اقدام کنیم؟

حذف فالوورها در اینستاگرام فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. شما با طی کردن چند مرحله ساده قادر به انجام این عمل خواهید بود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید.
  • گزینه Followers را لمس کنید تا لیست فالوورهای اکانت اینستاگرام شما نمایان شود.
  • در لیست فالوورها به دنبال اکانت فردی باشید که قصد دارید او را از لیست فالوورهای خود حذف نمایید. به محض یافتن اکانت وی آن را لمس کنید تا پروفایل او نمایان شود.
  • در پروفایل وی، آیکون موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.
  • حال گزینه Block User را انتخاب کنید.
  • گزینه Yes, I’m Sure را لمس کنید.
  • نهایتا کافیست که گزینه Dismiss را لمس نمایید.

حذف فالوورها در اینستاگرام

مراحلی که به صورت توضیحات به آن‌ها اشاره کردیم در قالب تصویر در عکس فوق قابل مشاهده هستند. دقت داشته باشید که با حذف فالوورها در اینستاگرام به روش شرح داده شده، فرد مورد نظر به طور مستقیم از بلاک شدن یا حذف شدن خود توسط شما مطلع نمی‌شود. پس از انجام مراحل فوق اگر فرد بلاک یا حذف شده به پروفایل یا اکانت اینستاگرام‌تان مراجعه کند هیچ پستی برای او نمایش داده نمی‌شود. همچنین اگر وی اکانت شما را جستجو کند هم قادر به یافتن آن نخواهد بود. این موضوع هیچ ارتباطی با خصوصی (Private) یا عمومی (Public) بودن تنظیمات پروفایلتان ندارد و فردی که از لیست فالوورهایتان حذف شده قادر به مشاهده پست‌های نخواهد بود.

اگر بنا به هر دلیلی تمایل داشتید که فرد مد نظر را از بلاک خارج کنید و وی را قادر به مشاهده مجدد پست‌هایتان نمایید، کافیست که نام کاربری اکانت اینستاگرام او را جستجو کنید. سپس مراحل زیر را طی نمایید:

  • در پروفایل وی، آیکون موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.
  • حال گزینه Unblock User را انتخاب کنید.
  • گزینه Yes, I’m Sure را لمس کنید.

با انجام مراحل فوق، فرد مورد نظر از بلاک خارج می‌شود اما این موضوع به آن معنا نیست که وی به طور اتوماتیک به لیست فالوورهای اینستاگرام شما اضافه شود. در این شرایط اگر وی به اکانت عمومی (Public) شما مراجعه کند، می‌تواند پست‌هایتان را ببیند. همچنین پست‌های شما و اکانت شما در بخش جستجو برای وی نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون اپل در مرکز تعمیرات

چگونه از ابتدا از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم؟

شما به راحتی می‌توانید از ابتدا نسبت به جلوگیری از بروز مشکلات این چنین اقدام کنید. راه حل موجود مربوط به خصوصی کردن  یا به اصطلاح Private کردن اکانت اینستاگرام‌تان می‌شود. هنگامی که اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید، هیچ فرد ناشناسی قادر به مشاهده پست‌هایتان نبوده و نمی‌تواند بدون اجازه شما به لیست فالوورهایتان اضافه شود. بنابراین مشکلات این چنینی هم برایتان ایجاد نخواهد شد یا حداقل احتمال بروز مشکلات این چنینی کاهش پیدا می‌کند. توصیه می‌کنیم که به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خصوصی کردن اکانت و ویرایش پروفایل اینستاگرام به مطالعه مقاله “آموزش ویرایش پروفایل اینستاگرام” بپردازید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف فالوورها در اینستاگرام پرداختیم. حذف فالوورها در اینستاگرام پروسه پیچیده‌ای را به همراه ندارد و گزینه اختصاصی بدین منظور در اینستاگرام ارائه نشده است. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح‌ داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت باتری آیفون X

قیمت ال سی دی Samsung Note 10 Plus

قطعات Samsung Note 20 Ultra

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
کلاله
کلاله
2 سال گذشته

برای حذف فالوور فیک چیکار کنیم

ذزددلمپم
ذزددلمپم
2 سال گذشته

اگه اینکارو بکنیم دیگه نمیتونه بهمون پیام بده و پروفایلمونو ببینه؟

حميد نزارتي
حميد نزارتي
5 سال گذشته

این آموزش خیلی زمان بر هستش اگه کسی بخواد ٢٠هزار نفر رو پاک کنه راه دیگه ای هست؟؟ یا باید ٢٠هزار بار این روند طی بشه؟؟

علی فارسی
علی فارسی
2 سال گذشته
پاسخ به  حميد نزارتي

ببخشید شما تونستی حذف کنی همه رو

امیر ۲۳۱۱
امیر ۲۳۱۱
6 سال گذشته

تمام دنبال کردن میخوام یبار همشون حذف کنم