تعمیر برد آیفون X تعمیر برد آیفون X

تعمیر برد آیفون X

تعمیر برد آیفون X اپل بدون تردید یکی از پیچیده‌ترین و هزینه‌بردارترین تعمیرات این گوشی محسوب می‌شود. اما آیا امکان تعمیر مادربرد آیفون X اپل با صرف کمترین هزینه وجود دارد؟ آیا خودمان هم می‌توانیم شخصا برد آیفون X را تعمیر کنیم؟ ممکن است برد سوخته باشد و ما نیاز به خرید گوشی دیگری پیدا کنیم؟ با موبایل کمک همراه باشید.

 

 برای تعمیر برد آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

مشکلات رایج مادربرد آیفون X

مادربرد آیفون X ممکن است بنا به دلایل مختلف دچار مشکل شود و دردسرهایی برای کاربر ایجاد کند. داغ شدن بیش از اندازه گوشی، وارد شدن ضربه به دستگاه، تماس مستقیم با آب و موارد دیگر می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد مادربرد آیفون X شوند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که در صورت بروز اختلال در مادربرد آیفون X با آن رو به رو خواهید شد مربوط به روشن و خاموش شدن خودکار دستگاه می‌شود. عموما بروز این مشکل با برد و مدارهای روی آن ارتباط دارد. به طور کلی مادربرد آیفون X یکی از اصلی ترین و مهمترین قطعات سخت افزاری این موبایل است که بروز هرگونه اختلال در آن می‌تواند برای کاربر مشکل‌ساز شود.

 

تعمیر برد آیفون X اپل | گارانتی اپل

 

 

آیا خودمان قادر به تعمیر برد آیفون X اپل خواهیم بود؟

تعمیر برد آیفون X اپل به هیچ عنوان کار آسانی نیست و نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. هنگامی که در عملکرد برد آیفون اختلال ایجاد شود باید خیلی از عوامل و مدارهای روی مادربرد مورد ارزیابی قرار بگیرند تا منشا مشکل به طور دقیق شناسایی و برطرف شود. اگر تجربه تعمیرات موبایل را نداشته باشید، شک نکنید که قادر به تعمیر مادربرد آیفون X نخواهید بود و شاید در بهترین شرایط ممکن با دسترسی به ابزارها و قطعات مناسب بتوانید برد آیفون X را تعویض نمایید. برای آشنایی با نحوه تعویض برد آیفون X اپل می‌توانید از مقاله راهنمای آموزش تعویض مادربرد آیفون X اپل کمک بگیرید.

 

 برای تعمیر برد آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون X اپل 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X اپل 

چند راه حل نرم افزاری برای رفع مشکلات مادربرد آیفون X

در برخی شرایط دیده شده که با انجام چند اقدام خاص اختلال های مادربرد آیفون X برطرف می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم اگر شما هم با آیفون X خود دچار مشکل شده‌اید این چند راه حل ساده را امتحان کنید. امیدوار هستیم با انجام این اقدامات مشکل مادربرد آیفون X شما برطرف شود:

 

تعمیر برد آیفون X اپل | گارانتی اپل

 

  • آیفون را ریستارت کنید: در اولین قدم آیفون X خود را سافت ریستارت کنید. برای انجام این کار دکمه پاور گوشی را نگه دارید تا پیغام “Slide to Power Off” بر روی صفحه نمایش گوشی نمایان شود. دکمه پاور را رها کرده و انگشت خود را بر ری گزینه Slide to Power Off قرار داده و به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود. سپس مجددا آیفون X را با فشردن دکمه پاور روشن کنید.
  • حافظه آیفون را خالی کنید: در خیلی از موارد کند شدن آیفون X با پر شدن حافظه داخلی آن ارتباط دارد و عملا هیچ ارتباطی با مادربرد گوشی نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید همیشه حافظه آیفون X را تا حد امکان خالی نگه دارید تا در عملکرد آن اختلالی ایجاد نشود. برای بررسی وضعیت حافظه آیفون X اپل می‌توانید وارد منوی Settings شده و سپس گزینه General و بعد از آن iPhone Storage را انتخاب نمایید.
  • آپدیت های iOS را نصب کنید: همیشه سعی کنید جدیدترین آپدیت هایی که برای آیفون X منتشر می‌شوند را دانلود نصب نمایید تا تازه ترین به روز رسانی های اپل را دریافت کرده و از باگ های احتمالی آن دور بمانید. در خیلی از موارد ممکن است یک باگ نرم افزاری منجر شود که شما تصور کنید مادربرد آیفون X نیاز به تعمیر دارد و دچار اختلال شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

اما اگر با انجام موارد فوق همچنان مشکل مادربرد آیفون X برطرف نشد چه کنیم؟ در این شرایط باید تعمیر برد آیفون X اپل به مرجعی قابل اعتماد بسپارید.

تعمیر مادربرد آیفون X اپل را به موبایل کمک بسپارید!

برای انجام تعمیرات تخصصی بر روی مادربرد آیفون X اپل می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. تیم موبایل کمک با بهره‌مندی از مدرن ترین ابزارها و قطعات مورد نیاز برای تعمیر گوشی های موبایل براحتی و در کمترین زمان ممکن تعمیر برد آیفون X اپل را برایتان انجام می‌دهند. برای ثبت سفارش تعمیر برد و به طور کلی تعمیرات آیفون X اپل و انجام هماهنگی های لازم می‌توانید با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

 

 برای تعمیر برد آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: 

گوشی آیفون ایکس

قطعات گوشی آیفون ایکس

قطعات گوشی آیفون

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل