معرفی و دانلود برنامه شیپور Sheypoor – خرید و فروش کالا

برنامه شیپور (Sheypoor)

برنامه شیپور (Sheypoor) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند نسبت به ثبت آگهی برای فروش کالا و خدمات خود اقدام نمایند و یا کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه شیپور (Sheypoor) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن شیپور (Sheypoor)

اپلیکیشن شیپور (Sheypoor) امکان خرید و فروش کالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه برای کاربران خود به ارمغان آورده است. کاربران اپلیکیشن مذکور می‌توانند آگهی فروش کالا و خدمات خود را ثبت نمایند و یا به جستجو و خرید کالای مورد نیاز خود بپردازند.

اپلیکیشن Sheypoor (شیپور) به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن شیپور (Sheypoor) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه شیپور (Sheypoor)

برنامه شیپور (Sheypoor) از رابط کاربری ساده بهره می‌برد و استفاده از آن بسیار  آسان است. کاربران تمامی استان های ایران قادر به خرید و فروش کالا از طریق این برنامه هستند. بنابراین اگر به دنبال کالا و خدمات شهر خاصی هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش استان ها، استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. بدین ترتیب به لیستی از آگهی های مربوط به آن شهر دسترسی خواهید داشت.

برنامه شیپور (Sheypoor)

برنامه شیپور (Sheypoor) امکان خرید و فروش انواع کالا از جمله لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، خودرو و غیره را فراهم آورده است. به منظور دسترسی به آگهی های مربوط به یک دسته بندی خاص به بخش گروه بندی مراجعه سپس دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برنامه شیپور (Sheypoor)

برنامه Sheypoor (شیپور) شامل دسته بندی تحت عنوان استخدام می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش به لیستی از آگهی های استخدامی دسترسی داشته باشند.

برنامه شیپور (Sheypoor)

برنامه شیپور (Sheypoor) قابلیت جستجو پیشرفته را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با استفاده از کادر موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی کالا و یا خدمات مورد نظر خود بپردازند.

برنامه شیپور (Sheypoor)

از دیگر قابلیت های برنامه شیپور (Sheypoor) می‌توان به امکان فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس آگهی های عکس دار، گروه بندی، برند، قیمت، استان و شهر اشاره کرد. به عنوان مثال اگر به دنبال مشاهده آگهی های مربوط به فروش خودرو در شهر تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش گروه بندی گزینه خودرو را انتخاب کرده، سپس برند، سال تولید و محدوده قیمت مورد نظر خود را مشخص کنید. بدین ترتیب تنها آگهی های مطابق با مشخصات تعیین شده نمایان خواهند شد.

برنامه شیپور (Sheypoor)

با انتخاب هر یک از آگهی ها به اطلاعات کامل آگهی و تصاویر آن دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر امکان افزودن آگهی به لیست علاقه مندی ها جهت دسترسی سریع و آسان فراهم آمده است. همچنین کاربران می‌توانند آگهی مورد نظر خود را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند. در قسمت انتهایی صفحه اطلاعات تماس فرد آگهی دهند در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از طریق تماس، ایمیل و یا پیامک با شخص آگهی دهنده ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل در ایران

برنامه شیپور (Sheypoor)

برنامه شیپور (Sheypoor) قابلیت ثبت رایگان آگهی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران برنامه مذکور می‌توانند به راحتی و با وارد کردن شماره تلفن خود نسبت به ثبت آگهی اقدام نمایند. در نهایت آگهی ثبت شده پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی تایید و منتشر می‌شود.

برنامه شیپور (Sheypoor)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه شیپور (Sheypoor) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • گروه بندی کالاها و خدمات
  • قابلیت جستجو
  • امکان فیلتر کردن نتایج جستجو
  • امکان ثبت رایگان آگهی
  • امکان افزودن آگهی به لیست علاقه‌مندی ها
  • قابلیت به اشتراک گذاری آگهی از طریق سایر اپلیکیشن ها

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی iPhone XS

قیمت دوربین جلو iPhone XR

قطعات گوشی آیفون 8 Plus

تعمیرات موبایل

 شیپور
نام شیپور
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده نت تجارت اهورا

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments