معرفی و دانلود برنامه کی زنگ ؛ نمایش نام مخاطبین ناشناس

برنامه کی زنگ

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای شناسایی شماره های ناشناس هستید، برنامه کی زنگ یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه کی زنگ پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کی زنگ

اکثر افراد در طول روز تماس و پیامک های ناشناس بسیاری دریافت می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و تمایل دارید از هویت شخص تماس گیرنده مطلع شوید، می‌توانید از اپلیکیشن هایی که به منظور شناسایی شماره ناشناس ارائه شده‌اند، استفاده کنید. برنامه Truecaller (تروکالر) یکی از اپلیکیشن های کاربردی در این زمینه محسوب می‌شود که پیش‌تر در مقاله‌ای با عنوان بررسی و دانلود برنامه Truecaller تروکالر؛شناسایی شماره ناشناسبه  بررسی آن پرداختیم.

از دیگر برنامه های ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن کی زنگ اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور از قابلیت شناسایی شماره های ناشناس بهره می‌برد و این امکان را فراهم می‌آورد تا شما بتوانید نسبت به مسدود کردن تماس های مزاحم اقدام نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم معرفی مختصر اپلیکیشن کی زنگ بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه کی زنگ سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه کی زنگ

برنامه کی زنگ یک اپلیکیشن کاربردی در راستای شناسایی شماره ناشناس و نمایش نام تماس گیرنده محسوب می‌شود. از آنجایی که این برنامه توسط توسعه دهندگان ایرانی ساخته شده و از رابط کاربری فارسی بهره می‌برد، کار با آن بسیار آسان خواهد بود. برنامه کی زنگ تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و متاسفانه شامل نسخه سازگار با سیستم عامل آی او اس نمی‌شود. بنابراین کاربران دستگاه های آی او اسی نمی‌توانند از قابلیت های این اپلیکیشن بر روی دستگاه های خود بهره‌مند شوند. برنامه مذکور به صورت رایگان قابل دانلود است. با این وجود شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود.

برنامه کی زنگ از 4 بخش مختلف تشکیل شده و شما می‌توانید با استفاده از آیکون های موجود در منوی زیرین برنامه به هر یک از بخش ها دسترسی داشته باشید. اصلی ترین قابلیت برنامه کی زنگ مربوط به شناسایی و نمایش نام شماره های ناشناسی که در لیست مخاطبین شما ذخیره نشده‌اند، می‌شود. توجه داشته باشید که به منظور استفاده از این قابلیت نیاز است تا دستگاه شما به اینترنت متصل باشد. اگر در زمان عدم اتصال دستگاه به اینترنت تماس ناشناس دریافت کنید، پس از متصل شدن به اینترنت نام شخص تماس گیرنده برای شما نمایان خواهد شد. علاوه بر قابلیت شناسایی شماره ناشناس، برنامه کی زنگ از قابلیت نمایش نام فرستنده پیامک های ناشناس هم بهره می‌برد.

برنامه کی زنگ

قابلیت نمایش نام تماس های ناشناس ورودی در برنامه کی زنگ رایگان بوده و به منظور استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. بنابراین در صورتی که تماس ناشناس دریافت کنید و نام شخص تماس گیرنده در بانک اطلاعاتی این اپلیکیشن موجود باشد، برای شما نمایش داده خواهد داد. با این وجود از آنجایی که بانک اطلاعاتی برنامه کی زنگ جامع نیست، ممکن است این برنامه قادر به شناسایی برخی از شماره های ناشناس نباشد.

از دیگر قابلیت های برنامه مذکور می‌توان به نمایش نام تماس های ناشناس خروجی اشاره کرد. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید نام شماره های ناشناسی که با آن‌ها تماس می‌گیرید را مشاهده کنید. این قابلیت به صورت رایگان نبوده و به منظور استفاده از آن نیاز به خرید بسته و پرداخت درون برنامه‌ای خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل چارسو

برنامه کی زنگ

در بخش تماس ها با کشیدن انگشت خود بر روی تماس مورد نظر به سمت چپ صفحه قابلیت هایی نظیر تماس، بررسی، مزاحم و حذف در اختیار شما قرار می‌گیرد. با انتخاب گزینه مزاحم، شماره مورد نظر در لیست تماس های مزاحم قرار خواهد گرفت و تماس آن به صورت خودکار رد خواهد شد. در صورتی که نام تماس گیرنده ناشناس در هنگام برقراری تماس نمایش داده نشود، می‌توانید مجددا می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن و لمس گزینه بررسی به شناسایی آن بپردازید.

برنامه کی زنگ

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه کی زنگ می‌توان به ضبط خودکار مکالمات تلفنی اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات نسبت به فعال و یا غیر فعال سازی این قابلیت اقدام نمایید.

برنامه کی زنگ

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ شیراز

‌جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه کی زنگ پرداختیم. به منظور دانلود این برنامه از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

 

نقاط قوت:

  • شناسایی تماس های ناشناس ورودی و خروجی
  • امکان ضبط مکالمات تلفنی
  • نمایش نام فرستنده پیامک های ناشناس
  • امکان رد تماس های مزاحم به صورت خودکار
  • امکان افزودن شماره به لیست مزاحمین

نقاط ضعف:

  • جامع نبودن بانک اطلاعاتی برنامه
  • عدم امکان جستجو شماره های ناشناس
  • رایگان نبودن برخی از قابلیت های برنامه

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس

قیمت دوربین سلفی iPhone X

iPhone 11 Pro Max شیشه

تعمیرات موبایل

کی زنگ | ناشناس یاب و ضد مزاحم
نام کی زنگ | ناشناس یاب و ضد مزاحم
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ابر

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
گل محمد نظری
گل محمد نظری
2 سال گذشته

محمد عمر

رضا بخشی
رضا بخشی
4 سال گذشته

سلام
برنامه قطع شده و امکان نصب وجود نداره مشکل چیه هزینه عودت میدید یا درست میشه

mehran
mehran
5 سال گذشته

با تشکر بنده نتوانستم از برنامه استفاده کنم مبلغ پرداختی برایم عودت گردید