معرفی و دانلود همراه بانک توسعه صادرات (سفیر)؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک توسعه صادرات (سفیر)

بانک توسعه صادرات با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی، خدمات بانکداری الکترونیکی را در بستر تلفن های همراه عرضه می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک توسعه صادرات (سفیر) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک توسعه صادرات (سفیر)

اگر در بانک توسعه صادرات حسابی دارید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی این بانک بر روی گوشی همراه در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام امور بانکی خود اقدام نمایید. از مزایای استفاده از همراه بانک سفیر می‌توان به صرفه جویی در زمان و عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خودپرداز اشاره کرد. همراه بانک توسعه صادرات (سفیر) خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت صورت حساب و موجودی و بسیاری دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تمامی خدمات ارائه شده توسط موبایل بانک توسعه صادرات (سفیر) به صورت شبانه روزی و 24 ساعته قابل دسترسی و استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

همراه بانک توسعه صادرات (سفیر)

جهت فعال سازی موبایل بانک حساب خود نیازمند شماره حساب سفیر و رمز عبور خواهید بود. شما می‌توانید رمز حساب خود را از طریق تلفن بانک سفیر دریافت کرده و یا با مراجعه به یکی از شعب بانک توسعه صادرات نسبت به دریافت رمز حساب خود اقدام نمایید. پس از دریافت رمز، می‌توانید اپلیکیشن موبایل بانک سفیر را بر روی گوشی همراه خود را نصب کرده و از خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه شده توسط این همراه بانک به صورت شبانه روزی بهره‌مند شوید. همراه بانک توسعه صادرات شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و استفاده از هر دو نسخه به صورت کاملا رایگان امکان پذیر است. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک توسعه صادرات (سفیر) می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک توسعه صادرات (سفیر) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

موبایل بانک بانک توسعه صادرات (سفیر)

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 6 Plus

تاچ ال سی دی iPhone 6s Plus

تاچ ال سی دی iPhone 7

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments