معرفی و دانلود همراه بانک بانک گردشگری ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک گردشگری

همراه بانک بانک گردشگری امکان انجام امورات بانکی از طریق گوشی همراه را برای مشتریان این بانک فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک گردشگری بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک گردشگری

اگر از مشتریان بانک گردشگری هستید، می‌توانید با نصب همراه بانک بانک گردشگری امورات بانکی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و یا دستگاه های خودپرداز انجام دهید. خدمات ارائه شده توسط همراه بانک مذکور به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در دسترس هستند. بنابراین مشتریان این بانک می‌توانند به آسانی و در هر ساعت از شبانه روز از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کنند و عملیات بانکی خود را در کمترین زمان انجام دهند. همراه بانک بانک گردشگری خدمات مبتنی بر کارت و سپرده را ارائه می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به امکان مشاهده موجودی و صورت حساب، انتقال وجه کارت به کارت و پایا، پرداخت قبوض، دریافت کد شبا و غیره اشاره کرد.

به منظور استفاده از خدمات همراه بانک بانک گردشگری ابتدا به یک از شعب بانک مذکور مراجعه کرده و نام کاربری موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. سپس با نصب موبایل بانک گردشگری بر روی گوشی همراه خود قادر به استفاده از خدمات بانکداری ارائه شده توسط این اپلیکیشن خواهید بود. اپلیکیشن موبایل بانک گردشگری از نظر سازگاری با سپستم عامل شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و جاوا می‌شود که هر سه نسخه به صورت کاملا رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک گردشگری می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک گردشگری نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه‌بانک بانک گردشگری

بیشتر بخوانید:

درب پشت iPhone SE 2020

iPhone XS Max قاب پشت

گلس آیفون XS

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments