معرفی و دانلود برنامه Kid Mode : کودک خود را سرگرم کنید!

معرفی برنامه Kid Mode

برنامه Kid Mode به صورت اختصاصی به منظور سرگرم‌ سازی کودکان و خردسالان طراحی شده و کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه گوشی خود را بدون هیچ نگرانی در اختیار کودک خود قرار دهند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Kid Mode بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Kid Mode

بسیاری از والدین به دنبال برنامه‌ای هستند که علاوه بر سرگرم کردن کودکان، از دسترسی آن‌ها به سایر بخش‌های گوشی جلوگیری کند. خوشبختانه اپلیکیشن کید مد (Kid Mode) این امکان را فراهم آورده تا با فعال‌سازی قفل کودک، کودکان تنها به سرگرمی‌های آموزشی و بازی‌های این برنامه دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن  Kid Mode بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه Kid Mode

پس از اجرای برنامه Kid Mode و لمس گزینه Get started از شما خواسته می‌شود تا یک رمز عبور 4 رقمی تعیین کنید. توجه داشته باشید که به منظور خروج از برنامه کید مد (Kid Mode) به این رمز نیاز خواهید داشت. در مرحله بعد نیاز است تا نام و تاریخ تولد کودک خود را به منظور ایجاد حساب کاربری در کادرهای مربوطه وارد کنید.

معرفی برنامه Kid Mode

در صورتی که اپلیکیشن ‌های مخصوص کودکان بر روی گوشی شما نصب باشد، می‌توانید با لمس گزینه Add apps می‌توانید آن‌ها را به برنامه Kid Mode نیز اضافه کنید. حال به منظور فعال‌سازی قفل کودک گزینه Turn on Child Lock را لمس نمایید.

معرفی برنامه Kid Mode

اکنون به منظور دسترسی به سرگرمی‌ها و بازی‌های اپلیکیشن کید مد (Kid Mode)، اکانت ایجاد شده را لمس نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

معرفی برنامه Kid Mode

در این صفحه بازی‌های متناسب با سن کودک قابل مشاهده خواهند بود. با لمس هر یک از تصاویر، بازی مورد نظر اجرا خواهد شد. به منظور مشاهده بازی‌های بیشتر انگشت خود را بر روی نوار آبی به سمت راست و یا چپ صفحه بکشید.

معرفی برنامه Kid Mode

اپلیکیشن کید مد (Kid Mode) شامل سرگرمی‌های متنوعی می‌شود. با لمس تب نقاشی کودکان می‌توانند با استفاده از گوشی به کشیدن نقاشی بپردازند. در تب بعدی نیز امکان مطالعه کتاب‌های داستان فراهم آمده است.

معرفی برنامه Kid Mode

در نهایت در صوت تمایل به تغییر تنظیمات و دسترسی به قابلیت‌های برنامه Kid Mode، در صفحه اصلی گزینه Visit the Parent Dashboard را لمس نمایید.

معرفی برنامه Kid Mode

 

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Kid Mode پرداختیم. والدین می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های این برنامه کوکان خود را با بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوع مشغول کنند. به منظور دانلود برنامه Kid Mode می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان فعال‌سازی قفل کودک
  • ارائه بازی‌های متناسب با سن کودکان
  • امکان کشیدن نقاشی
  • مطالعه کتاب‌های داستان

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro

تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro Max

قطعات گوشی آیفون 7

تعمیرات موبایل

Kid Mode
نام Kid Mode
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Zoodles

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments