بررسی و دانلود آخرین نسخه برنامه Telepado (تلپادو)

برنامه Telepado (تلپادو)

برنامه Telepado (تلپادو) یک پیام رسان امن و سریع است که قابلیت هایی مشابه با تلگرام را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال یک پیام رسان جایگزین برای تلگرام هستید، برنامه تلپادو (Telepado) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه Telepado (تلپادو) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Telepado یا تلپادو

همانطور که مطلع هستید، در حال حاضر کاربران ایرانی قادر به دسترسی و استفاده از پیام رسان محبوب تلگرام نیستند. از این رو چندی پیش در مقاله‌ای با عنوان “معرفی ۱۵ مورد از بهترین برنامه های جایگزین تلگرام” به معرفی برخی از بهترین برنامه های جایگزین تلگرام پرداختیم. از دیگر پیام رسان های جایگزین تلگرام می‌توان به اپلیکیشن Telepado (تلپادو) اشاره کرد.

اپلیکیشن مذکور شامل قابلیت های مشابه با تلگرام می‌شود و یک جایگزین کاربردی برای آن به حساب می‌آید. در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق اپلیکیشن Telepado (تلپادو) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن مذکور سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هزینه و سازگاری برنامه Telepado (تلپادو)

برنامه Telepado (تلپادو) به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است و برای استفاده از قابلیت های ارائه شده توسط آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. برنامه مذکور برای سیستم عامل های مختلفی از جمله اندروید، آی او اس، ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده و شامل نسخه تحت وب هم می‌شود. بنابراین کاربران به راحتی قادر به دسترسی به پیام های خود بر روی دستگاه های مختلف خواهند بود.

تجربه و رابط کاربری برنامه Telepado (تلپادو)

برنامه Telepado (تلپادو) یک پیام رسان مشابه با تلگرام است که با استفاده از آن قادر به ارسال سریع پیام صوتی و متنی، برقراری تماس تصویری و صوتی و همچنین اشتراک گذاری انواع فایل ها خواهید بود. برنامه تلپادو (Telepado) تقریبا از رابط کاربری مشابه با تلگرام بهره می‌برد. رابط کاربری برنامه مذکور از سه بخش Chats، Contacts و Settings تشکیل شده است. شما می‌توانید در بخش Chats به پیام های خود دسترسی داشته باشید. همچنین به منظور ایجاد گفتگو تنها کافیست در این بخش آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. بدین ترتیب مخاطبینی که دارای اکانت در پیام رسان تلپادو (Telepado) هستند، برایتان نمایش داده خواهند شد.

همانطور که در فوق نیز به آن اشاره شد، برنامه Telepado (تلپادو) قابلیت اشتراک گذاری انواع داده ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید توسط این برنامه نسبت به اشتراک گذاری تصاویر، ویدیو، موسیقی، مخاطبین، لوکیشن و انواع فایل ها با دوستان و آشنایان خود اقدام نمایید.

برنامه Telepado (تلپادو)

یکی دیگر از کاربردی ترین قابلیت های برنامه Telepado (تلپادو) مربوط به امکان برقراری تماس صوتی و تصویری می‌شود. بدین منظور به صفحه چت مخاطب مورد نظر مراجعه کرده و آیکون تماس در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. بدین ترتیب دو گزینه Video وAudio Only برایتان نمایان خواهد شد. در صورت تمایل به برقراری تماس تصویری گزینه Video و در غیر این صورت به منظور برقراری تماس صوتی گزینه Audio only را لمس نمایید.

برنامه Telepado (تلپادو)

علاوه بر امکان ارسال پیام متنی، شما می‌توانید توسط پیام رسان Telepado (تلپادو) نسبت به ارسال پیام صوتی هم اقدام نمایید. همچنین این برنامه قابلیت هایی نظیر ویرایش پیام پس از ارسال و یا حذف آن‌ها را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه Telepado (تلپادو) می‌توان به امکان ایجاد گروه و کانال اشاره کرد.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ  

ویژگی های جانبی برنامه تلپادو (Telepado)

برنامه Telepado (تلپادو) شامل بخشی تحت عنوان Settings می‌شود که با مراجعه به آن می‌توانید نسبت به ویرایش نام کاربری و همچنین تصویر پروفایل خود اقدام نمایید. همچنین در این بخش امکان دسترسی به تنظیمات نوتیفیکیشن ها، اکانت و غیره فراهم آمده است.

برنامه Telepado (تلپادو)

ایده و وجه تمایز پیام رسان Telepado (تلپادو) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

برنامه Telepado (تلپادو) یک ایده نو محسوب نمی‌شود چرا که پیام رسان های متعددی با قابلیت های مشابه عرضه شده‌‌اند. با این وجود این برنامه یک جایگزین کاربردی برای تلگرام به حساب می‌آید. از قابلیت های ارائه شده توسط برنامه تلپادو (Telepado) می‌توان به امکان اشتراک گذاری انواع فایل ها، برقراری تماس صوتی و تصویری، ایجاد کانال و گروه، امکان ویرایش و حذف پیام پس از ارسال و غیره اشاره کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه Telepado (تلپادو) پرداختیم. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و با سیستم عامل های مختلفی نظیر اندروید، آی او اس، ویندوز، مک و لینوکس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه Telepado (تلپادو) از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  گارانتی اپل در ایران

نقاط قوت:

  • امکان اشتراک گذاری انواع فایل ها
  • امکان ارسال پیام صوتی
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • امکان ایجاد کانال و گروه
  • امکان ویرایش و حذف پیام پس از ارسال

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس

درب پشت iPhone 8 Plus

قیمت تاچ ال سی دی آیفون اس ای 2020

 

تعمیرات موبایل

Telepado
نام Telepado
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Telepado Technologies

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments