معرفی و دانلود بازی هی تاکسی ؛ تجربه مسافرکشی مجازی!

معرفی و دانلود بازی هی تاکسی ؛ تجربه مسافرکشی مجازی!

هی تاکسی از بازی های جالب و سرگرم کننده ایرانی است که توصیه می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده آن را تجربه کنید. این بازی محیط و گیم پلی بسیار سرگرم کننده‌ای دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی هی تاکسی پرداخت و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه نماییم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی هی تاکسی

بازی زیبای هی تاکسی یک بازی ایرانی محسوب می‌شود که توسط شرکت گلیم گیمز توسعه یافته و به صورت رایگان در کافه بازار منتشر شده است. این بازی به دلیل سبک جالب و سرگرم کننده‌ای که دارد، توانسته بیش از 500،000 دانلود داشته باشد و مورد توجه کاربران قرار گیرد. ضمنا بازی مذکور به صورت رایگان منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی هی تاکسی بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی هی تاکسی

همانطور که احتمالا از نام بازی حدس زدید، در بازی زیبای هی تاکسی شما نقش راننده یک تاکسی را ایفاء می‌کنید و باید با مسافرکشی به کسب درآمد بپردازید. بنابراین گیم پلی بازی شامل یک هدف دور دست نمی‌شود و شاید اصلی ترین هدف گیمر در بازی هی تاکسی مربوط به ارتقاء خودروی خود و قابلیت های آن باشد که مطمئنا به مرور زمان تکراری خواهد شد. پس بازی هی تاکسی بیشتر جنبه سرگرم کننده و موقت را دارد و مطمئنا نمی‌تواند برای مدت زمانی طولانی شما را درگیر خود کند.

معرفی و دانلود بازی هی تاکسی ؛ تجربه مسافرکشی مجازی!

زمانی که پس از دانلود و نصب بازی آن را اجرا می‌کنید با محیطی بسیار دلنشین رو به رو می‌شوید. قبل از هر چیز موزیک پس زمینه بازی توجه شما را جلب می‌کند. این موزیک حال و هوای تهران قدیم را برایتان تداعی خواهد کرد. شما باید در مراحل ابتدایی بازی و برای شروع آن یک نام را برای خود انتخاب کنید. سپس با راننده‌ای که شما مسئول کنترل اتومبیل او هستید آشنا می‌شوید. در این مرحله ظاهر و تیپ راننده توجه شما را جلب می‌کند و متوجه می‌شوید که وی یک فرد لوتی و با مرام است. ادبیاتی هم که توسط او و سایر شخصیت های بازی هی تاکسی استفاده می‌شوند بسیار شیرین و جالب هستند.

پس از آشنایی با راننده تاکسی، وارد مرحله آموزشی بازی می‌شوید و باید چند آموزش ساده را پشت سر بگذارید تا روند اصلی بازی آغاز شود. زمانی که بازی به صورت کامل آغاز شد، شما در یک خیابان 4 لاینه قرار می‌گیرید و باید سعی کنید که در مسیر مسافران موجود را سوار کنید و آن‌ها را به مقصد برسانید. شخصیت هایی که شما به عنوان مسافر سوار می‌کنید متفاوت هستند و هر یک سبک گفتاری خاص خود را دارند. این موضوع یکی از جالب ترین و بامزه‌ترین ویژگی های بازی هی تاکسی به شمار می‌رود.

معرفی و دانلود بازی هی تاکسی ؛ تجربه مسافرکشی مجازی!

شما با رساندن مسافرین به مقصد سکه دریافت خواهید کرد، اما در حین رانندگی باید به مسائل خاصی توجه داشته باشید. برای مثال باید سعی کنید مسافرین را در بخش سبز رنگی که مشخص شده است پیاده کنید تا پول بیشتری دریافت نمایید. همچنین باید به رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی دقت کنید، چرا که عبور از چراغ قرمز منجر به جریمه شدن شما می‌شود. در برخی از محدوده‌ها هم بوق زدن و توقف کردن ممنون است، بنابراین اگر این مسائل را رعایت نکنید جریمه می‌شوید.

از سکه‌هایی که با مسافرکشی به دست می‌آورید، می‌توانید برای ارتقاء خودروی خود یا خرید خودرویی جدید استفاده کنید. در بازی هی تاکسی امکان اسپرت کردن تاکسی هم وجود دارد و این مسئله از نکات جالب توجه بازی به شمار می‌رود. بازی هی تاکسی شامل بخشی با عنوان فروشگاه می‌شود که در آن امکانات نام برده شده به همراه مواردی دیگری مثل امکان خرید نوار کاست و غیره هم ارائه می‌شود.

معرفی و دانلود بازی هی تاکسی ؛ تجربه مسافرکشی مجازی!

در بازی هی تاکسی سرویس های دوره‌ای خودرو هم طراحی شده‌اند و شما باید سعی کنید که در مواقع نیاز نسبت به تعویض لنت ترمز، روغن خودرو و غیره اقدام کنید. نکته جالب اینجاست که سبک رانندگی شما بر روی استهلاک خودرو تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال اگر از سرعت گیرها با سرعت زیادی عبور کنید، آسیب و استهلاک بیشتری در خودرو ایجاد می‌شود و ملزم خواهید بود تا سرویس‌های دوره‌ای را زودتر انجام دهید. با پیشروی در بازی هی تاکسی لقب‌های جدیدی به شما داده می‌شود و می‌توانید این القاب را با سایر گیمر ها اشتراک گذاری کنید.

اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با پرداخت پول نسبت به خرید سکه در بازی هی تاکسی اقدام کنید و سریع‌تر اتومبیل و کاراکتر خود را آپدیت نمایید. به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای گوشی خود هستید، بازی هی تاکسی یکی از گزینه‌های خوب پیش رویتان محسوب می‌شود.

معرفی و دانلود بازی هی تاکسی ؛ تجربه مسافرکشی مجازی!

بیشتر بخوانید:  نمایندگی مجاز اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی هی تاکسی پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • فارسی بودن بازی و صحبت‌های شیرین کاراکترها
  • موزیک پس زمینه بسیار جالب
  • تنوع آیتم ها و کاراکتر ها
  • رایگان بودن نصب بازی

نقاط ضعف

  • گیم پلی بازی بعد از مدتی ممکن است تکرار شود

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 11 پرو

ال سی دی آیفون 11

قطعات گوشی آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

هی تاکسی
نام هی تاکسی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده گلیم گیمز ۲
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments