معرفی و دانلود برنامه هتریک (Hattrick): فوتبالی ها!

برنامه هتریک

برنامه هتریک (Hattrick) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به راحتی به نتایج زنده فوتبال و تازه‌ترین اخبار فوتبال ایران و جهان دسترسی داشته باشند. بنابراین این برنامه می‌تواند برای علاقه‌مندان به ورزش فوتبال یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه هتریک (Hattrick) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن هتریک (Hattrick)

اپلیکیشن هتریک (Hattrick) یک برنامه کاربردی و مناسب برای دوستداران ورزش فوتبال است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به نتایج زنده بازی لیگ‌های جهان دسترسی داشته باشند و یا به مطالعه اخبار فوتبال ایران و جهان بپردازند.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

اپلیکیشن Hattrick (هتریک) امکان دسترسی به جدول پخش تلویزیونی و همچنین صفحه اول روزنامه‌های ورزشی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن هتریک (Hattrick) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه هتریک (Hattrick)

برنامه هتریک (Hattrick) شامل 5 بخش مختلف می‌شود که امکان دسترسی به هر بخش توسط آیکون‌های موجود در قسمت انتهایی صفحه فراهم آمده است. در بخش خانه کاربران می‌توانند به خبرهای فوتبالی در دسته‌بندی‌های اخبار ویژه، پربازدید و آخرین اخبار دسترسی داشته باشند و یا با لمس آیکون به شکل ذره‌بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجوی اخبار مورد نظر خود بپردازند.

برنامه هتریک

با انتخاب هر یک از خبرها می‌توانید به مطالعه متن کامل آن بپردازید. همچنین امکان به اشتراک گذاری خبر با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه فراهم آمده است. در قسمت انتهایی صفحه اخبار مرتبط نمایش داده می‌شوند. در بخش نظرات نیز کاربران می‌توانند به دیدگاه‌های سایر کاربران در رابطه با خبر مورد نظر دسترسی داشته باشند و یا با لمس آیکون سبز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه نظر خود را ثبت نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

برنامه هتریک

در صورت تمایل به مشاهده نتایج زنده بازی لیگ‌های جهان تنها کافیست تا به بخش نتایج زنده مراجعه نمایید. در بخش جداول نیز امکان مشاهده جدول رده‌بندی لیگ‌های مختلف فراهم آمده است. کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه جداول، رده‌بندی لیگ مورد نظر خود را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند.

برنامه هتریک

در بخش زمان‌بندی می‌توانید با انتخاب لیگ مورد نظر به گزارش، حواشی و آمار بازی‌ها دسترسی داشته باشید. در نهایت در بخش ویدیوها کاربران به ویدیوهایی نظیر خلاصه بازی‌ها و مصاحبه‌ها دسترسی خواهند داشت. برنامه Hattrick (هتریک) امکان دانلود ویدیوها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ  

برنامه هتریک

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی، منوی برنامه هتریک (Hattrick) نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این منو به لیست علاقه‌مندی‌ها، جدول پخش تلویزیونی، صفحه اول روزنامه‌های ورزشی و تنظیمات دسترسی داشته باشند.

برنامه هتریک

از قابلیت‌های کاربردی برنامه هتریک (Hattrick) می‌توان به اطلاع رسانی خبرهای مهم و فوری از طریق ارسال نوتیفیکیشن اشاره کرد. در صورت تمایل به غیر فعال‌سازی این قابلیت به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه تنظیمات را انتخاب نمایید. سپس اسلایدر گزینه خبرهای فوری را لمس کرده و آن را در حالت غیر فعال قرار دهید.

برنامه هتریک

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه هتریک (Hattrick) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه هتریک (Hattrick) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی اخبار
  • نمایش نتایج زنده بازی‌ها
  • نمایش جدول رده‌بندی لیگ‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری مطالب
  • نمایش صفحه اول روزنامه‌های ورزشی
  • اطلاع‌رسانی خبرهای مهم از طریق نوتیفیکیشن
  • امکان دانلود ویدیوها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

درب پشت آیفون 11

دوربین اصلی آیفون 11

تاچ ال سی دی آیفون 11

تعمیرات موبایل

هتریک
نام هتریک
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده آرنا

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments