معرفی و دانلود برنامه Video Converter Android ؛ مبدل ویدیو

برنامه Video Converter Android

برنامه Video Converter Android این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند ویدیو مورد نظر خود را به فرمت دلخواه تبدیل نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Video Converter Android پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Video Converter Android

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به منظور پخش یک ویدیو نیاز به دانلود پلیرهای مختلف داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Video Converter Android فرمت فایل ویدیویی مورد نظر خود را به راحتی تغییر داده و با استفاده از پلیر پیش فرض گوشی خود نسبت به تماشا ویدیو اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Video Converter Android بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Video Converter Android

برنامه Video Converter Android یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر به حساب می‌آید که با استفاده از آن به راحتی قادر به تغییر فرمت ویدیو مورد نظر خود خواهید بود. پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف از مزایای این برنامه به شمار می‌رود. پس از نصب و اجرای برنامه مذکور، لیستی از ویدیوهای موجود در دستگاه شما نمایان خواهد شد و به راحتی می‌توانید ویدیو مورد نظر خود را جهت تبدیل فرمت از لیست انتخاب کنید.

برنامه Video Converter Android

از قابلیت های کاربری ارائه شده توسط برنامه Video Converter Android می‌توان به امکان انتخاب قسمت دلخواه از فیلم جهت تبدیل فرمت اشاره کرد. بنابراین شما می‌توانید توسط این برنامه ابتدا و انتها قسمتی از فیلم را که مایل به تبدیل فرمت آن هستید، انتخاب نمایید. همچنین این برنامه می‌تواند ویدیو مورد نظر شما را بدون کاهش کیفیت به فرمت دلخواه تبدیل نماید.

برنامه Video Converter Android

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه Video Converter Android مربوط به امکان جدا کردن صدا از ویدیو می‌شود. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن موسیقی و یا صدای موجود در فیلم را استخراج کرده و به صورت جداگانه در قالب فایل mp3 بر روی دستگاه خود ذخیره کنید. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به دانلود جداگانه پلیرهای مختلف جهت پخش ویدیو در دستگاه اندرویدی خود نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی پس از تبدیل ویدیو به فرمت مورد نظر، با استفاده از پلیر پیش فرض دستگاه خود به تماشای آن بپردازید.

 بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Video Converter Android پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف
  • امکان جدا کردن صدا از ویدیو
  • امکان تبدیل ویدیو بدون افت کیفیت

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

iPhone SE 2020 قطعات

دوربین پشت آیفون XR

قیمت گلس آیفون 6 پلاس

دانلود Video Converter Android از مایکت

تعمیرات موبایل

Video Converter Android
نام Video Converter Android
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Video Players & Editors

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ابتن اذربد
ابتن اذربد
2 سال گذشته

کار کردن با این مبدل رو هم یاد بده همش انگلسی نوشته هنگ کردیم داداش