معرفی و دانلود برنامه خونه دار :روش های اصولی نظافت منزل

برنامه خونه دار

اپلیکیشن خونه دار به صورت اختصاصی برای بانوان خانه دار طراحی شده و اطلاعات کاملی را در رابطه با نکات خانه داری در اختیار بانوان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه خونه دار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن خونه دار

نظافت منزل همواره جزو یکی از دغدغه‌های اصلی یک خانم خانه دار به حساب می‌آید. نظافت منزل برای برخی از بانوان کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد چرا که با نکات و روش‌های صحیح خانه داری آشنا نیستند. اپلیکیشن خونه دار شامل اطلاعات کاملی در رابطه با نکات خانه داری می‌شود. بدین ترتیب بانوان خانه دار می‌توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی خود روش‌های نظافت منزل را به صورت اصولی فرا گیرند و در کمترین زمان منزل خود را به بهترین شکل ممکن نظافت کنند.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

برنامه خونه دار شامل نکات و روش‌های کاربردی نظافت منزل می‌شود که آن‌ها را به 5 دسته بندی مختلف تقسیم کرده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن خونه دار بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از برنامه خونه دار

پس از اجرای اپلیکیشن خونه دار برای نخستین بار، به منظور دسترسی به صفحه اصلی برنامه گزینه شروع کنید را لمس نمایید. در صفحه اصلی برنامه خونه دار، 5 آیکون با شکل‌های مختلف قابل مشاهده خواهند بود که با لمس هر کدام از آیکون‌ها به نکات جداگانه‌ای در رابطه با نظافت منزل دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

با لمس آیکون به شکل ماشین لباس شویی به نکات و روش‌های شستشو لباس و استفاده صحیح از ماشین لباس شویی دسترسی خواهید داشت. آیکون به شکل جارو نیز نکاتی را در رابطه با نظافت منزل در کمترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهد.

بررسی برنامه خونه دار

آیکون به شکل سطل حاوی اطلاعاتی در رابطه با روش‌های تمیز کردن وسایل منزل می‌شود. با لمس آیکون به شکل اتو می‌توانید روش‌ها و ترفندهای صحیح اتو کشی را مطالعه کنید. در نهایت آیکون به شکل آب پاش مراحل اصولی تمیز کردن شیشه‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

با لمس آیکون به شکل سه خط موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه خونه دار نمایان می‌شود که می‌توانید از طریق این منو نیز به دسته‌بندی‌های برنامه و اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی اصلی تعمیرات گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه خونه دار پرداختیم. استفاده از اپلیکیشن خونه دار برای آن دسته از بانوانی که به طور کامل با روش‌های صحیح و اصولی نظافت منزل آشنایی ندارند، بسیار کاربردی خواهد بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • رابط کاربری ساده
  • ارائه اطلاعات کامل و مناسب
  • دسته‌بندی متنوع اطلاعات

نقاط ضعف:

  • عدم امکان دسترسی به قابلیت زمان‌بندی در نسخه فعلی

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 7

تاچ ال سی دی iPhone 7 Plus

قطعات گوشی آیفون 6

تعمیرات موبایل

خونه دار
نام خونه دار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده مهدی ظهیری

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments