معرفی و دانلود همراه بانک بانک دی ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک دی

مشتریان بانک دی می‌توانند با نصب اپلیکیشن اختصاصی این بانک بر روی گوشی همراه خود نسبت به انجام امورات بانکی در هر زمان و مکان اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک دی پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک دی

همراه بانک بانک دی امکان دسترسی آسان به خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق گوشی همراه را برای مشتریان بانک مذکور به ارمغان می‌‌آورد. بنابراین مشتریان این بانک می‌توانند بسیاری از تراکنشات بانکی خود را به آسانی و تنها با در دست داشتن گوشی همراه انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه های خود پرداز نداشته باشند. خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه شده توسط این همراه بانک به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در دسترس هستند. بدین ترتیب برای انجام امورات بانکی خود محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت. همراه بانک بانک دی قابلیت های بسیاری در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان‌ به مشاهده موجودی و صورت حساب، انتقال وجه، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و جرایم رانندگی و نمایش شعب بانک بر روی نقشه اشاره کرد.

همراه بانک بانک دی

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

توجه داشته باشید که جهت استفاده از خدمات ارائه شده توسط همراه بانک دی نیازمند مراجعه حضوری به بانک و فعال سازی موبایل بانک حساب خود خواهید بود. سپس با نصب اپلیکیشن موبایل بانک دی بر روی گوشی همراه خود می‌توانید به خدمات بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشید. همراه بانک بانک دی برای سه سیستم عامل اندروید، آی او اس و جاوا ارائه شده است. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک دی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک دی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

همراه بانک بانک دی

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone XS

iPhone 6 Plus دوربین

iPhone XS Max دوربین اصلی

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments