معرفی و دانلود برنامه اکسین چنل | Oxin Channel

برنامه اکسین چنل

 اپلیکیشن اکسین چنل (Oxin Channel) امتیاز بالایی را از سوی کاربران پلی استور دریافت کرده است. این برنامه جزو یکی از معتبرترین برنامه‌های آموزشی در زمینه یادگیری زبان به حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه اکسین چنل (Oxin Channel) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن اکسین چنل (Oxin Channel)

در دنیای امروزی یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دانستن آن جزو اصلی‌ترین مهارت‌های یک فرد به حساب می‌آید. دلایل مختلفی به منظور فراگیری زبان انگلیسی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نیاز برقراری ارتباط با سایر جوامع، تحصیل در خارج از کشور و غیره اشاره کرد. توسعه دهندگان برنامه Oxin Channel هم از اهمیت فراگیری زبان انگلیسی به خوبی آگاه هستند، بنابراین اپلیکیشنی را به منظور یادگیری آن در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

اکسین چنل Oxin Channel

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

متد و استانداردهای این برنامه Oxin Channel یا اکسین چنل بر اساس استاندارهای آموزش اروپا و اتحادیه CEFR است و در پایان هر دوره کاربر می‌تواند مدرک بین‌المللی مربوط به آن دوره را دریافت کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن اکسین چنل بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از برنامه اکسین چنل (Oxin Channel)

زمانی که برای اولین بار اپلیکیشن اکسین چنل را اجرا می‌کنید، با صفحه معرفی قابلیت‌های آن رو به رو می‌شوید. به منظور دسترسی به صفحه اصلی انگشت خود را به سمت چپ صفحه کشیده و گزینه START NOW را لمس کنید.

بررسی برنامه اکسین چنل Oxin Channel

در قسمت فوقانی صفحه اصلی، تصویر مدرس و همچنین تعداد پیام‌های او قابل مشاهده هستند. در صورت تمایل به مشاهده پیام‌ها کافیست تا تصویر مدرس را لمس کنید. همچنین در این صفحه موضوع آموزشی به همراه روزهای هفته قابل مشاهده خواهند بود.

بررسی برنامه اکسین چنل

به منظور استفاده از این برنامه نیاز است تا در آن ثبت نام کنید. بدین منظور گزینه ثبت نام در قسمت انتهایی صفحه را لمس نمایید. بدین ترتیب دوره‌های آموزشی اپلیکیشن Oxin Channel که شامل دوره‌های 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله می‌شوند، نمایان خواهند شد. با لمس هر دوره جزییات بیشتری نظیر برنامه آموزشی و هزینه دوره مورد نظر قابل مشاهده خواهند بود.

بررسی برنامه اکسین چنل

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

برنامه آموزشی مذکور با موضوعات مختلفی همراه است. بدین معنی که موضوعات آموزشی به صورت هفتگی تغییر خواهند کرد. به منظور مشاهده موضوعات هفته‌های مختلف گزینه برنامه آموزشی را لمس کنید.

بررسی برنامه اکسین چنل

در بخش راهنما نیز توضیحات کاملی درباره بخش‌های مختلف این اپلیکیشن و نحوه استفاده از آن‌ قابل مشاهده خواهد بود.

بررسی برنامه اکسین چنل

در ابتدا سطح آموزشی به صورت پیش‌فرض برای تمامی کاربران بر روی سطح A1 قرار دارد. با این وجود در صورت تمایل به تغییر این روند می‌توانید گزینه تغییر سطح موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس کرده و سطح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بررسی برنامه اکسین چنل

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

از قابلیت‌های برنامه اکسین چنل (Oxin Channel) می‌توان به یادگیری زبان انگلیسی از طریق ویدئو و حل تمرینات روزانه اشاره کرد. همچنین یک مدرس اختصاصی در طول هر دوره برای شما در نظر گرفته خواهد شد. امکان دسترسی به محتوای اپلیکیشن اکسین چنل (Oxin Channel) به صورت آنلاین و آفلاین فراهم آمده است. بنابراین در صورت عدم اتصال به اینترنت نیز می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. به منظور فراگیری زبان توسط این اپلیکیشن تنها کافیست تا در طول روز 10 دقیقه از وقت خود را به منظور تماشای ویدئوهای آموزشی و حل تمرینات روزانه به آن اختصاص دهید. برنامه اکسین چنل بر اساس متد و استاندارهای انجمن آموزش اروپا بوده و پس از پایان هر سطح و قبولی در آزمون می‌توانید مدرک بین‌المللی خود را از انجمن آموزش اروپا دریافت ‌کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه اکسین چنل (Oxin Channel) پرداختیم. کاربران می‌توانند با اختصاص زمان کوتاهی از وقت خود به این برنامه، در طول دوره‌های مختلف به زبان انگلیسی مسلط شوند. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • سازگاری با اندروید و iOS
  • عدم نیاز به اتصال به اینترنت
  • یادگیری زبان از طریق ویدئو
  • آموزش زبان با استانداردهای بین‌المللی
  • دریافت مدرک بین‌المللی

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون 11 پرو

دوربین جلو آیفون 11 پرو مکس

قطعات آیفون 6s Plus

تعمیرات موبایل

Oxin Channel
نام Oxin Channel
قیمت غیر رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده OxinChannel

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
عبدالله محمدی
عبدالله محمدی
5 سال گذشته

سلام،ببخشید سیستم پرداخت هزینه این اپلیکیشن چطوریه؟ میشه جواب بدین لطفا..

sara
sara
6 سال گذشته

حدود ۳ هفته پیش برنامه را ۶ ماهه خریدم و در حال کار کردن بودم که دیشب گوشیم نیاز به آپدیت کردن پیدا کرد آپدیت کردم دیگه برنامه باز نمیشه لطفا راهنماییم کنید .نوع گوشیم آیفون ۶

مسیب رهبری
مسیب رهبری
1 سال گذشته
پاسخ به  sara

سلام اوکسین چنل را نصب کردم ولی وقتی میخوام وارد شوم ارور میده وذخیره نمیشه لطفا راهنمایی کنید

آذر
آذر
6 سال گذشته

سلام من هفته پیش اکسین چنل رو نصب رو نصب کردم و سه ماهه با معلم خصوصی خریدم ،و چند روزی استفاده کردم ولی حالا برنامه برام باز نمیشه لطفا راهنمایی کتید و یا شماره ای بدین که بتونم با پشتیبانی ارتباط برقرار کنم ممنونم

سلام من نمی تونم اکسین چنل را نصب کنم
سلام من نمی تونم اکسین چنل را نصب کنم
6 سال گذشته

طرز نصب اکسین چنل را میخام