معرفی و دانلود بازی FIFA Mobile Soccer ؛ فوتبال حرفه‌ای!

معرفی و دانلود بازی FIFA Mobile Soccer ؛ فوتبال حرفه‌ای!

بازی FIFA Mobile Soccer از بازی هایی است که علاقمندان به ورزش فوتبال و بازی های فوتبالی نباید آن را از دست دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی FIFA Mobile Soccer بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی FIFA Mobile Soccer

بازی های فوتبالی همیشه طرفداران منحصر به فرد خود را داشته‌اند. زمانی که همه ما منتظر انتشار بازی FIFA 17 بودیم، شرکت EA Ganeva به صورت رسمی و البته بی‌سر و صدا از بازی زیبا و آنلاین FIFA Mobile Soccer رونمایی کرد. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود. ضمنا بازی مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی FIFA Mobile Soccer بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی FIFA Mobile Soccer

بازی زیبای FIFA Mobile Soccer مطابق با استانداردهایی که در بازی های دیگری همچون FIFA 17 شاهد آن هستید، طراحی شده است. بنابراین ویژگی های مثبتی مثل گرافیک بالا، گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، امکان بازی کردن به صورت تمرینی، امکان تشکیل تیم و غیره را ارائه می‌کند. نکته جالب در مورد این بازی مربوط به حجم نه چندان زیاد آن برای نصب و اجرا می‌شود. برای دانلود و نصب این بازی باید حجمی در حدود 30 مگابایت را صرف کنید.

معرفی و دانلود بازی FIFA Mobile Soccer

بازی FIFA Mobile Soccer به صورت آنلاین انجام می‌شود و بعد از نصب و اجرا به مرور دیتا و اطلاعات خاصی را از اینترنت دانلود خواهد کرد. پس شما برای اجرای صحیح بازی زیبا و جذاب FIFA Mobile Soccer نیاز به اینترنت دارید و این بازی می‌تواند به شدت منجر به مصرف شدن حجم بسته اینترنتی شما شود. به همین سبب توصیه می‌کنیم در حین اجرای بازی مذکور از اینترنت سیم کارت استفاده نکنید.

در بازی FIFA Mobile Soccer بیش از 30 لیگ معتبر دنیا و 650 تیم باشگاهی حضور دارند و چیزی در حدود 17،000 کاراکتر مختلف به عنوان فوتبالیست در این بازی جذاب طراحی شده‌اند. بنابراین از نظر تنوع و جامعیت فوتبالیست ها و تیم ها، بازی جذاب FIFA Mobile Soccer بسیار خوب عمل کرده است. نحوه کنترل بازیکنان در حین انجام بازی هم بسیار خوب طراحی شده و از دیگر نقاط قوت FIFA Mobile Soccer محسوب می‌شود.

معرفی و دانلود بازی FIFA Mobile Soccer

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی FIFA Mobile Soccer پرداختیم. با استفاده از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید بازی مذکور را دانلود کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل 

نقاط قوت

  • گرافیک عالی
  • گیم پلی جذاب
  • مود ها و حالت های مختلف برای انجام بازی
  • ارائه شیوه کنترل بازی مناسب
  • تنوع بسیار خوب تیم ها و بازیکنان

نقاط ضعف

  • مصرف زیاد اینترنت

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون 8

دوربین جلو آیفون 7 Plus

قطعات گوشی آیفون 6

 

تعمیرات موبایل

FIFA Mobile Soccer
نام FIFA Mobile Soccer
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده ELECTRONIC ARTS
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امير
امير
3 سال گذشته

سلام

ببخشید یه سوال داشتم. میخواستم بدونم که نهایت حجمی fifa mobile چه قدر است؟