معرفی و دانلود بازی Jurassic Park Builder – پارک دایناسورها

بازی Jurassic Park Builder

بازی Jurassic Park Builder یکی از بازی های جذاب و سرگرم کننده در ژانر شبیه سازی است که در آن وظیفه ساخت پارک ژوراسیک و رسیدگی به دایناسورها را بر عهده خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Jurassic Park Builder بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Jurassic Park Builder

بازی Jurassic Park Builder از گیم پلی بسیار جذاب و گرافیک سه بعدی برخوردار است. شما باید در این بازی به ساخت پارک ژوراسیک و پرورش دایناسورها بپردازید. بازی مذکور توسط کمپانی Ludia Inc برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر بازی Jurassic Park Builder بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Jurassic Park Builder

بازی محبوب Jurassic Park Builder شامل گونه های مختلفی از دایناسورها می‌شود و شما وظیفه پرورش آن‌ها را بر عهده خواهید داشت. گرافیک سه بعدی این بازی جذابیت آن را دو چندان کرده و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در ابتدای بازی نیاز است تا پارک ژوراسیک خود را بر روی خشکی بنا کنید. پس از صعود به مراحل بالاتر قادر به ساخت پارک ژوراسیک آبی بر روی دریا هم خواهید بود.

بازی Jurassic Park Builder

شما در این بازی وظیفه رسیدگی و پرورش دایناسورها را هم به عهده دارید. بازی Jurassic Park Builder شامل 43 گونه مختلف دایناسور می‌شود که برخی از دایناسورهای گوشت‌خوار و برخی دیگر گیاه خوار هستند. بنابراین نیاز است تا غذای هر یک از دایناسورها را متناسب با گونه آن تهیه کنید. پس از ساخت پارک ژوراسیک و پرورش دایناسورها، می‌توانید مسیرهایی برای ورود بازدیدکنندگان به پارک نیز بسازید. بدین ترتیب قادر به کسب درآمد خواهید بود. به منظور سرگرم کردن بازدیدکنندگان و کسب درآمد بیشتر نیاز است تا ساختمان هایی نظیر هتل و رستوران هم بنا کنید.

بازی Jurassic Park Builder

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Jurassic Park Builder پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود بازی مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:  گارانتی خدمات تعمیر ایفون اپل

نقاط قوت:

  • وجود گونه های مختلفی از دایناسور ها
  • گیم پلی جذاب
  • رایگان بودن
  • گرافیک سه بعدی

نقاط ضعف:

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری آیفون 8

باتری آیفون 7 Plus

قطعات آیفون 6 Plus

تعمیرات موبایل

Jurassic Park™ Builder
نام Jurassic Park™ Builder
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Ludia Inc.

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments