معرفی و دانلود برنامه قفل گوشی فوق هوشمند

برنامه قفل گوشی فوق هوشمند

برنامه قفل گوشی فوق هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دکمه فیزیکی پاور، گوشی خود را قفل نمایید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه قفل گوشی فوق هوشمند بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن قفل گوشی فوق هوشمند

اپلیکیشن قفل گوشی فوق هوشمند امکان قفل کردن و بازگشایی قفل گوشی را بدون نیاز به استفاده از دکمه پاور فراهم آورده است. این اپلیکیشن جایگزین مناسبی برای دکمه پاور به حساب می‌آید. بنابراین در صورت خرابی این دکمه، کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن به منظور قفل کردن گوشی خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن قفل گوشی فوق هوشمند بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه قفل گوشی فوق هوشمند

برنامه قفل گوشی فوق هوشمند شامل سه قفل مختلف می‌شود. کاربران می‌توانند با کلیک کردن، تکان دادن و یا با حرکت دست و بدون نیاز به لمس صفحه نمایش، گوشی خود را قفل کنند. پس از اجرای برنامه قفل گوشی فوق هوشمند، می‌توانید با مطالعه راهنمای آن قفل مورد نظر خود را فعال کنید. همچنین در صورت تمایل امکان انتخاب و پخش افکت صوتی پس از قفل شدن گوشی نیز توسط این برنامه فراهم آمده است.

برنامه قفل گوشی فوق هوشمند

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

از قابلیت‌های بسیاری کاربردی که اپلیکیشن قفل گوشی فوق هوشمند در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان قفل کردن و بازگشایی قفل گوشی بدون لمس صفحه نمایش اشاره کرد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند تنها با قرار دادن دست خود در نزدیکی سنسور مجاورت گوشی خود را قفل کنند.

برنامه قفل گوشی فوق هوشمند

با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه به منوی برنامه دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از طریق این منو برنامه قفل گوشی فوق هوشمند را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه قفل گوشی فوق هوشمند پرداختیم. بدون شک این برنامه جزو یکی از بهترین جایگزین‌های دکمه پاور گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. به منظور دانلود برنامه قفل گوشی فوق هوشمند می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان قفل کردن گوشی با کلیک کردن و یا تکان دادن آن
  • امکان قفل کردن گوشی بدون نیاز به لمس صفحه نمایش
  • پخش افکت صوتی پس از قفل شدن گوشی

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 11 پرو مکس

iPhone SE باتری

قطعات آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

قفل گوشی فوق هوشمند
نام قفل گوشی فوق هوشمند
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده اپ ایرن

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments