معرفی و دانلود برنامه تاچ سی (Touchsi)؛درخواست خودرو در مشهد

برنامه تاچ سی (Touchsi)

اگر به شهر مشهد سفر کرده‌اید یا برنامه‌ای برای سفر به این شهر مقدس دارید، می‌توانید برای رفت و آمدهای درون شهری خود از اپلیکیشن تاچ سی (Touchsi) استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برنامه تاچ سی (Touchsi) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن تاچ سی (Touchsi)

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله بررسی برنامه اسنپ (Snapp): اپلیکیشن درخواست خودرو به بررسی برنامه اسنپ (Snapp) پرداخته بودیم. اسنپ در واقع اپلیکیشنی است که امکان درخواست خودروی آنلاین از طریق موبایل را در کرج و تهران فراهم می‌کند. حال تاچ سی دقیقا این قابلیت را در شهر مشهد مقدس ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

اگر به شهر مشهد سفر می‌کنید، دیگر نگران رفت و آمدهای درون شهری خود نباشید، چرا که تاچ سی این مشکل را برطرف کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر اپلیکیشن تاچسی یا همان تاچ سی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه تاچ سی یا Touchsi

اپلیکیشن تاچ سی شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود، بنابراین به راحتی می‌توانید آن را در گوشی اندرویدی یا آیفون و آیپد خود نصب کنید. به منظور استفاده از خدمات تاچسی نیازمند ساختن یک اکانت یا حساب کاربری خواهید بود. همچنین برای استفاده از خدمات اپلیکیشن تاچسی نیاز است تا قابلیت GPS یا مکان‌یاب دستگاهتان فعال باشد.

برنامه تاچ سی (Touchsi)

برای اینکه از سرویس این اپلیکیشن استفاده کنید، ابتدا باید مبدا یا مکانی که در آن حضور دارید را مشخص نمایید و سپس مقصد مورد نظرتان را تعیین کنید. به این صورت تاچ سی هزینه رفت و آمد را برآورد می‌کند و آن را با شما اشتراک گذاری خواهد کرد. پس از اینکه قیمت یا هزینه مذکور نمایش داده شد، شما می‌توانید درخواست ارسال خودرو را داشته باشید یا از انجام این عمل انصراف دهید. پس درست مانند برنامه اسنپ، برنامه تاچسی هم پیش از نهایی کردن درخواست خودرو، هزینه سفر کوتاه مورد نظر را مشخص می‌کند.

برنامه تاچ سی (Touchsi)

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

تاچ سی همچنین امکان ثبت درخواست‌ها یا شرایط ویژه‌ را هم ارائه می‌کند. برای مثال شما می‌توانید کلاس خودرو، روشن بودن کولر در طول مسیر، سرویس ویژه بانوان، کودکان و غیره را انتخاب کنید. در این شرایط خودرویی که برایتان ارسال می‌شود کامل مطابق با شرایط و ضوابط مورد نظرتان خواهد بود.

برنامه تاچ سی (Touchsi)

پس از اینکه مبدا و مقصد خود را مشخص کردید و هزینه مسیر برایتان نمایش داده شد، می‌توانید با لمس گزینه “درخواست سرویس”، درخواست خود را قطعی کنید. در این شرایط مشخصات نزدیک‌ترین خودرویی که در اطرافتان قرار دارد نشان داده می‌شود. این مشخصات شامل مواردی همچون نام و نام خانوادگی راننده، نوع ماشین، شماره پلاک آن و غیره می‌شود. همچنین شماره تماس شما و راننده با یکدیگر اشتراک گذاری می‌شود تا در صورت نیاز بتوانید با هم تماس حاصل کنید.

پس از اینکه به مقصد خود رسیدید، می‌توانید به دو صورت مختلف پرداخت هزینه سفر را تکمیل کنید. دو حالت مذکور شامل پرداخت نقدی و آنلاین می‌شوند. پس از پرداخت و تکمیل پروسه، می‌توانند برای راننده‌ای که شما را به مقصد رسانده است امتیازدهی کنید. نکته جالب در مورد برنامه تاچ سی (Touchsi) این است که حتی امکان درخواست ون برای سفرهای طولانی‌تر و با تعداد بیشتر و همچنین درخواست وانت برای حمل نقل وسایل مختلف را ارائه می‌کند.

برنامه تاچ سی (Touchsi)

بنابراین برنامه تاچ سی (Touchsi) یکی از اپلیکیشن هایی است که مانند برنامه های دیگری همچون اسنپ و تب سی امکان درخواست آنلاین تاکسی یا خودروهای دیگری همچون وانت و ون را فراهم می‌کند. البته منظور از واژه “تاکسی” صرفا تاکسی‌های زرد رنگی نیست که آن‌ها را می‌شناسیم، بلکه خودروهای شخصی مد نظرمان است که به مانند یک تاکسی شما را از مبدا به مقصد مورد نظرتان می‌رسانند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر برنامه تاچ سی (Touchsi) پرداختیم. برای دانلود این برنامه می‌توانید از گزینه‌های موجود در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان درخواست سریع تاکسی در هر منطقه‌ و شرایطی
  • امکان درخواست ون و وانت یا پیک موتوری به صورت آنلاین
  • قابلیت پرداخت آنلاین هزینه سفر
  • امکان تعیین شرایط ویژه نظیر روشن بودن کولر، نوع خودرو و غیره

نقاط ضعف:

  • قیمت دریافتی می‌توانست ارزان‌تر باشد
  • پوشش دهی اختصاصی در مشهد و عدم امکان استفاده در مناطق دیگر

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون 7

دوربین جلو آیفون 7 پلاس

قطعات گوشی آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

تاچ سی Touchsi
نام تاچ سی Touchsi
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده گروه فناوری تاچ

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آپدیت 98
آپدیت 98
6 سال گذشته

بسیار عالی